Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IvysToeter schreef:Ik moet ook nog de plek bepalen.
Ach ik heb nog tot 18 januari.
Is het trouwens normaal dat je op de dag dat de tattoo gezet word de tekening pas ziet?
Emmaa_ schreef:IvysToeter schreef:Ik moet ook nog de plek bepalen.
Ach ik heb nog tot 18 januari.
Is het trouwens normaal dat je op de dag dat de tattoo gezet word de tekening pas ziet?
Ja, dat is vrij normaal. Ik vraag altijd of ik een dag van tevoren de tekening mag zien zodat ik eventueel thuis alvast kan kijken en wat aanpassingen door kan sturen, maar niet elke artist wil dat. Op zich ook wel begrijpelijk, want ondanks de aanbetaling staat het je natuurlijk vrij om dat ontwerp te jatten en het door een super goedkope thuisprikker te laten zetten als het ontwerp gewoon via de mail wordt vrijgegeven, en dan loopt een artist een hoop inkomsten mis. Zelfs met een aanbetaling kom je vaak nog niet in de buurt van wat het kost om een tekening te maken, een goede artist is daar zo drie uur mee bezig en de uurprijs van een artist ligt vaak akelig hoger dan 50 euro per uur.
Handig voor jezelf is om goed je mannetje te staan in de shop. Als de artist het ontwerp niet van tevoren wil sturen moet hij ook bereid zijn om ter plekke nog aanpassingen te maken als jij een aspect niet ziet zitten. Uit ervaring kan ik je vertellen dat niet alle artists dat super leuk vinden, maar uiteindelijk komt het voor eeuwig op jouw lichaam en je mag dus best doordrukken tot je helemaal tevreden bent. Ik heb bij een van mijn tattoos twee uur door zitten duwen op hele minuscule aanpassingen, maar uiteindelijk ben ik heeeeel tevreden met het eindresultaat.
Willl65 schreef:Prachtig! Een halve sleeve die je tot een hele sleeve wil maken? Ik denk dat je lekker moet wachten tot het jou zelf helder wordt wat er hoort.
Al snap ik best dat je wat meerdere ideeen zoek hoor. Je kunt voor nog meer bloemen gaan maar ook voor vogels die daar tussen zitten dus een meer natuur sleeve. Elfjes vlinders ....liefheersbeesrjes ik roep maar wat
Anoniem schreef:Check, dan had ik het goed
Ik heb mijn ontwerpt ook pas de avond zelf gezien bij hem. Hij had de roosjes voor mij te ver uit elkaar geplaatst in het originele ontwerp, was geen enkel probleem om dat aan te passen in ieder geval
Ahh waarom Anthea?
Jnien schreef:Willen jullie meedenken? Ik heb een bloemensleeve, echter nog niet helemaal af. De binnenkant moet nog. Maar ik weet niet goed wat of hoe. Helemaal bloemen? Wat voor bloemen? Strepen? Opvulling? Ik weet het gewoon echt even niet. Normaliter weet ik precies wat ik wil, alleen nu even niet.
[ [url=m/c3yMZF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/llbENB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Joolien schreef:Ik zou m eens mooi laten bijwerken en met dezelfde artiest (ivm dezelfde stijl) overleggen. Alles kan, je kunt m verder uitbreiden met bloemen, denk dat dat wel het mooiste is.
Over het bijwerken, persoonlijk vind ik dit veel mooier:
[ Afbeelding ]
Anoniem schreef:Mag ik de dames met sleeve heel brutaal vragen wat jij betaald hebben? (mag uiteraard via pb!)
Ik weet dat het erg verschilt, maar zou graag een gemiddelde willen, een richtbedrag waar ik in ieder geval voor kan sparen voordat ik met ontwerp voor een precies bedrag ga vragen
Lang verhaal kort: mijn geplande vakantie voor volgend jaar ga ik afzeggen ivm fysieke redenen, maar had daar wel al voor gespaard. Dus wil dat geld graag gaan gebruiken voor een sleeve, maar geen idee wat voor bedrag ik ongeveer kan verwachten!
(Ik wil een sleeve met realisatie rozen in ieder geval, zwart-wit en enkele met kleur, op de arm waar nu ook al die 3 roosjes zitten)
en jacketje succes en veel plezier
Liek_ schreef:Prijs van een sleeve is echt geen zinnig woord over te zeggen! De uurprijs verschilt enorm per artiest en het maakt nogal een verschil of je een realistische tattoo laat zetten of wat lijnen. Ik ga na mei in elk geval over de 3000 heen, dat is alleen mijn onderarm en dan zit er ongeveer 27 uur werk in.