3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 09:37

Ik heb het vaak juist andersom Benthh, dan ga ik vliegend van start, en opeens wil het niet meer zo :roll: Heel irritant is het, als het niet wil gaan zoals je wil.

Vandaag is mn lijstje zoiets:
O: optimel kwark aardbeien met granola
T: banaan
L: salade van tomaat, komkommer, kikkererwten en kipreepjes, dressing van balsamico en olijfolie
T: 2 mandarijnen
A: pompoenpizza met tomatensaus, paprika, champignons en geitenkaas (restjes opmaken :') )

Nu de hele week niet gesport, nou ja, het is niet anders. Maandag weer fris aan de bak. Hopelijk doet de rust me goed.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 10:45

Bhriseis schreef:
Wat een lekker avondmaal Kelpie! Deed je er nog iets bij van dressing oid?

Kickboksen lijkt mij ook wel mega intensief! Vallen deklappen die je krijgt een beetje mee?

Nee, behalve een paar drupjes Tabasco geen saus. Kan wel maar ik vind het prima zo, de avocado maakt het heel romig en ik zou het jammer vinden als een saus de smaak van de halloumi zou overheersen.

En ja, valt wel mee met de klappen. Het is vooral gruwelijk lekker voor je conditie *\o/*

Vandaag een feestje, morgen ook, vraag me af of ik de rem er een beetje op kan houden :')

O; yoghurt met Cruesli Volvezel en banaan
L; weet ik nog niet, mogelijk bij de Ikea :+
A; bloemkoolpizza, met kaas, salami, rode ui, sla
T; waarschijnlijk teveel kaas en worst -O-

Qua beweging, ik heb mijn Polar weer om voorlopig. Ik ben behoorlijk lui aangelegd, ondanks dat ik regelmatig sport, maar ik wil die 15000 stappen per dag weer gaan halen. Deze hele week nog gelukt :j

LoveUggs

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 11:40

Ik zit nu op dag 9 van het programma en op -5 kilo. Het gaat dus zoals al verwacht iets minder hard dan in het begin maar ik ben er zo blij mee! In eerste instantie had ik het niet door tot ik er gister achter kwam dat ik mijn riem gemakkelijk op gaatje 3 kreeg waar dat eerst alleen lukte met mijn hoge paardrijbroek.

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 11:43

Laura82 schreef:
Ik heb het vaak juist andersom Benthh, dan ga ik vliegend van start, en opeens wil het niet meer zo :roll: Heel irritant is het, als het niet wil gaan zoals je wil.

Vandaag is mn lijstje zoiets:
O: optimel kwark aardbeien met granola
T: banaan
L: salade van tomaat, komkommer, kikkererwten en kipreepjes, dressing van balsamico en olijfolie
T: 2 mandarijnen
A: pompoenpizza met tomatensaus, paprika, champignons en geitenkaas (restjes opmaken :') )

Nu de hele week niet gesport, nou ja, het is niet anders. Maandag weer fris aan de bak. Hopelijk doet de rust me goed.

Stapje terug qua sport is echt niet erg! :(:)

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 11:44

LoveUggs schreef:
Ik zit nu op dag 9 van het programma en op -5 kilo. Het gaat dus zoals al verwacht iets minder hard dan in het begin maar ik ben er zo blij mee! In eerste instantie had ik het niet door tot ik er gister achter kwam dat ik mijn riem gemakkelijk op gaatje 3 kreeg waar dat eerst alleen lukte met mijn hoge paardrijbroek.

Ik heb er denk of overheen gelezen of is het niet blijven hangen.... Maar welk programma? Want 9 dagen en 5 kilo is wel veel, te(?) veel.... :D

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 17:00

Sorry dames ik heb na mijn vakantie echt even een dipje en ben ook niet zo actief hier, ga proberen vandeweek even te reageren!!

Wat eten jullie als jullie geen zin hebben om te koken? Normaal at ik dan frietjes uit de airfryer of soep maar soep heb ik niet echt zin in en frietjes is niet bepaald gezond :')

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 17:19

Pizza :+
Haha, nee als ik het enigszins gezond wil houden idd een soepje of maaltijdsalade oid, of een snelle pasta.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 17:33

Wraps, liefst met iets wat niet gebakken hoeft te worden. Bij de Lidl hebben ze bijvoorbeeld bakjes met voorgebakken gekruide kipstukjes, die zijn prima te doen. Groenten erbij, avocado, tzatziki, whatever. Altijd lekker.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 20:21

Ik kook eenmaal per week voor vier dagen, en vanaf vrijdag kook ik met mijn vriend of haal ik iets uit de vriezer. Ik vries echt veel in, dus dat scheelt als ik niet wil koken :-P

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 01:29

Bhriseis schreef:
Hoe zien je dagen eruit Benthe, qua eten en bewegen?

Qua bewegen op het moment niet veel. Heb 2 deadlines deze week en volgende week een tentamen dus ben vooral bezig met school, werk en paard. (Niet dat ik nu tijd heb om haar heel fanatiek te rijden, maar he.)
Het scheelt dat ik in de bediening werk dus eigenlijk sowieso al veel loop.

Mijn dagen qua eten zien er een beetje uit als ik afgelopen dagen heb gepost, volgens mij wel redelijk gezond dus.
Wat ik wel redelijk vaak heb, is dat als ik een goede dag heb, dat ik al redelijk snel denk; oh een paar snoepjes kunnen wel. Ook niet elke dag, maar vaak genoeg om me er een beetje schuldig over te voelen.
Of, als we op werk iets met frietjes eten, dat ik dan denk; oh een frietje, en dat dat ene frietje er dan opeens vijf zijn, zeg maar.
Misschien ga ik maar gewoon weer vragen of ze die helemaal niet op meer op mijn bord willen leggen en willen vervangen door sla :+
Dit heb ik voor de vakantie gedaan en toen ging het, wat ik in mijn bericht hiervoor zei, opeens een stuk sneller.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 01:34

Laura82 schreef:
Pizza :+
Haha, nee als ik het enigszins gezond wil houden idd een soepje of maaltijdsalade oid, of een snelle pasta.

Bloemkoolpizza! :Y) (of een speltbodem, maar dat komt omdat ik zo koolydraatarm mogelijk probeer te eten)
Klinkt vreemd, maar het werkt wel! En je kunt 'm zo gezond beleggen als je zelf wilt.

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 07:57

Ik eet sowieso eigenlijk alleen nog maar bloemkoolpizza (dit keer dan pompoenpizza omdat de bloemkoolbodems uitverkocht waren). Maar evengoed zitten er nog behoorlijk wat kcal in die bodems, dus moet er overdag wel rekening mee houden.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 08:10

Laura82 schreef:
Ik eet sowieso eigenlijk alleen nog maar bloemkoolpizza (dit keer dan pompoenpizza omdat de bloemkoolbodems uitverkocht waren). Maar evengoed zitten er nog behoorlijk wat kcal in die bodems, dus moet er overdag wel rekening mee houden.

Kun je ze ook halen? Da’s fijn want wij maken ze altijd zelf,haha

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 08:34

En waar beleggen jullie zie dan mee?
Wil het nog steeds meer proberen!

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 08:57

Tomaten saus, smeerbare geitenkaas, tonijn en serano ham <3
Oh en groente uiteraard hahah, ui paprika tomaat enzo...

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 09:43

eergisteren ''model'' gestaan voor een vriendin die moest oefenen voor haar 1e toets bij de opleiding fysiotherapie . Ze moest daarbij ook een lengtemeting, gewichtsmeting, buikomtrek meting en vetpercentagemeting doen. en ja... dat was confronterend..

Nu weet ik vanuit mijn werk in de sportschool dat je tegenwoordig al snel valt in een '' risico doelgroep'' maar ik val nu dus onder '' zeer verhoogd risico''. Dat ik denk...hmm dat wil ik niet.

DUS , we moeten weer aan de bak..
Afgelopen tijd veel stres gehad doordat mijn stiefvader een partentiele dwarslaesie heeft opgelopen door een zeer ernstig ongeluk. Een normaal eet patroon is dan gewoon lastig met die volle drukke stressvolle dagen. Máár ik wil er weer voor gaan. Dus vanmiddag boodschappen doen :)
Jullie nog tips?
Dacht zelf sowieso:

- Rijstwafels
- Komkommer
- Sla
- Kipfilet
- crackers (als tussendoortje)
- Kwark 0%
- Optimel joghurt 0%
- frambozen uit de diepvries

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 10:39

Benthe, plan dan gewoon af en toe of dagelijks iets lekkers in! Als die drie Haribo snoepjes of dat stukje milka chocolade in je lijstje passen, ga je daar niet van bijkomen :-)

Succes Caitlin! Ik heb ook altijd lekker vers fruit staan, en ik snijd het meteen aan zodat ik s avonds niet lui iets anders neem. Cherrytomaatjes en een zak bladspinazie of andere sla staan hier ook standaard in de koelkast om bij een maaltijd te doen als het druk is.

0091

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 12:15

Ik meld me hier ook nog een keer.
Voor de zomer netjes een eetschema bijgehouden en weer strak in m’n vel gekomen. De hele zomer heb ik Ehm.. erg genoten..

In december gaan we op vakantie naar de zon dus dan wil ik er toch minimaal 5 kilo af hebben.

M’n schema voor vandaag is:
O: Griekse yoghurt met muesli
L: courgettesoep met zalmsnippers en stokbrood
T: kaki, aardbei en appel mengsel
A: zuurkoolstampot (vega)
T: restje stokbrood want het is zaterdagavond dus ik moet op de bank hangen voor de tv :+

Kcal volgens mfp: 1530 kcal

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 16:26

Ik ben vandaag met mn dochter naar artis geweest, samen met de trein en tram <3 was echt een avontuur zo samen! Lekker veel gelopen (12000 stappen) maar ook beetje onregelmatig gegeten.

O: optimel yoghurt met granola
T: eierkoek
L: salade met gegrilde groenten, paar patatjes en 3 kipnuggets
T: 3 kabelspekken
A: bami
T: paar glazen witte wijn :D

0091

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 08:54

Leuk Artis! Vanaf welke leeftijd vinden kinderen een dierentuin eigenlijk leuk?

Mijn lijstje voor vandaag:
O: Engels ontbijt
L: courgettesoep met zalmsnippers en stokbrood
T: sultana
A: Chili con carne met tortillachips

Kcal volgens mfp: 1527 kcal

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 09:08

Mijn zoon van 2 vindt de dierentuin ook al erg leuk, maar ziet heel veel nog niet en heeft weinig geduld. Mn dochter is 4, en die begint nu ook echt zelf dingen te ontdekken en zien. Ik vind het zelf nu dus een leukere leeftijd om te gaan, maar al heel jong vinden veel kindjes dieren interessant.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 15:26

Wat lief Laura <3
Hier werd het hooi vandaag geleverd, 350 balen. Ik zit dus al aan bijna 2000 kcal qua verbruik, tikt mooi aan zo :-P

Annikoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 16:38

Net een high tea gehad samen met een vriendin van mij, zo lekker :9

Afbeelding

En dan nog een kommetje soep en 2 mini sandwiches.
Volgende week weer de hele week op dieet haha :+ Maar het was wel echt superlekker!

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 18:11

Oeh ziet er zo lekker uit!

V_eraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 19:16

oee ziet er heel goed uit zeg!

Wij gaan zo chinees eten dus dat tikt vaak ook lekker aan.