paardrijden en overgewicht.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Otti1977

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 14:32

Mijn lunch bestaat dagelijks uit een wrap. Jammie

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 15:26

Phoe. Met 150kg op een paard.

Met 116 heb ik nog wel op de mijne gezeten ( 40wk zwanger en 16kg aangekomen)
Maar normaal was ik 100 en al bezig met afvallen zodat het beter voor hem zou zijn

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 15:42

Woehoeee, goeie resultaten hier! Gefeliciteerd allemaal!

Ik moet het even van me af schrijven hoor, maar heb gereageerd op een huisje en ik sta nu eerste! Moet nog wel een kleine week :D maar ik vind het zóó spannend. Ik word echt heen en weer geslingerd in "het gaat financieel zoveel beter worden" naar "ja, maar nu kan ik mijn zusje (6) af en toe uit school halen en dan niet meer".
Maar ja, dat kan nu ik niet werk. En als ik weer ga werken waarschijnlijk niet meer...

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 15:56

listiglistje schreef:
Jester_ schreef:
Hier ook weer wat eraf! Ik had mezelf onder de 80 nieuwe laarzen geloofd, dat is nog 0,6 maar vandaag is 25% korting dus ga zo zo maar halen :o <3

Ik weet niet hoeveel je nog wil afvallen, maar ik heb gewacht tot ik op mijn ideale gewicht was, scheelt nl 5 cm in kuitmaat :P

Haha nou nog een kilo of 7, maar ik groei weinig op me kuiten :o ik wissel regelmatig van gewicht, maar met 15 kilo verschil passen ze nog steeds haha :D

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 16:37

Het hangt er denk ik heel erg van af waar je gewicht vooral gaat zitten. Ik kan ook nog 10 kg afvallen bij wijze van spreken, maar mijn kuiten blijven gelijk. Ik ben een echte appel qua model :+

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 17:15

Das wel een goeie. Kan mijn rijlaarzen wel weer eens aanpassen. Kijken of t weer lukt.

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 17:28

Bleven mijn kuiten maar gelijk :')
Ik heb nog rijlaarzen staan van toen ik ongeveer 75 kilo woog... Die gaan van ze lang zal ze leven niet dicht nu.
Mn trainingslaarzen hebben elastiek, ideaal!

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 17:44

Ik zou het juist wel fijn vinden als mijn gewicht niet vooral op mijn buik zou gaan zitten. Is bijvoorbeeld heel lastig met broeken kopen. Zo heeft iedereen weer wat. Op je kuiten afvallen lijkt me ook niet ideaal. Rijlaarzen zijn niet goedkoop.

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 17:49

Ik zie het tot nu toe het best aan mijn borsten, helaas, en aan het stuk daar meteen onder. Dat vind ik al wel mooi, maar ik heb echt een soort zwembandje van vetjes bij mijn buik. haha :( verder ben ik qua model een zandloper wat ik zelf wel mooi vind!

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 17:55

Ik ben ook wel een ruime bh maat gekrompen :+

bontejames

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 00:11

Vandaag heb ik mijn op maat gemaakte Lipica laarzen verkocht. Mijn kuiten waren smaller geworden waardoor ze met rijden te ruim waren en als ik er langer mee ging rijden ze alleen maar verder zouden inzakken.. Is altijd we een pijnlijk moment. De laarzen heb ik voor 360 euro gekocht en zojuist voor 125 verkocht.. ben wel van ze af gelukkig. Ze hebben mij nooit perfect gezeten.

Verder gezonde dagen achter de rug. Durf niet op de weegschaal te staan aangezien ik mij de laatste dagen zo opgeblazen voel. Weet niet waar het door komt helaas. Hopelijk trekt het snel weg.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 00:14

Balen zeg! Ik heb mijn oude ook net te koop, valt me op hoe snel al reacties erop komen jeetje

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 01:07

Hier gaat het goed!
Aankomende maanfag weer op de weegschaal. Benieuwd of ik afgevallen ben en of ik cm kwijt ben.

Zoals ik al eerder had verteld doe ik samen met mijn moeder. Elke dag voor het sporten hardlopen we een rondje van 600 meter. Dit id absoluut niet ver/veel maar mooi om te beginnen.
We rennen de eerste 300 meter. Dan 100 meter lopen en dan het laatste stuk. Vooral de laatste 100 meter wordt wat zwaar maar tot nu toe goed volgehouden.
Dan doen we 15x Squats, 15x Sit up, 25x Jumping Jacks, 5x opdrukken (dat kan ik echt niet!) Dan nog 15x Mountain Climbers.
Tot slot 10x *naam vergeten*. Je zit dan met je kont op tafel. Handen naast je en dan met je billen naar de grond en iets naar voren en weer terug op tafel. Dan doen we ook nog Planken/Planking. Gestart met 15 sec. En dan 2 dagen zelfde en dan dag 3 20sec eb zo per 2 dagen er 5 sec bij op en tot slot 10x Dippen.

Al met al goed vol te houden en ik heb lekker spierpijn :P

Mijn moeder heeft een foto gemaakt van mijn Planking :P
Schijnbaar doe ik hem super laag aan de grond (ik raak de grond dus alleen met armen en tenen) en dat is juist goed. Prima :P

Afbeelding

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 08:46

Goed bezig. Hier plus 500 en intussen alweer 200 eraf.

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 09:00

JesdaJinn schreef:
Hier gaat het goed!
Aankomende maanfag weer op de weegschaal. Benieuwd of ik afgevallen ben en of ik cm kwijt ben.

Zoals ik al eerder had verteld doe ik samen met mijn moeder. Elke dag voor het sporten hardlopen we een rondje van 600 meter. Dit id absoluut niet ver/veel maar mooi om te beginnen.
We rennen de eerste 300 meter. Dan 100 meter lopen en dan het laatste stuk. Vooral de laatste 100 meter wordt wat zwaar maar tot nu toe goed volgehouden.
Dan doen we 15x Squats, 15x Sit up, 25x Jumping Jacks, 5x opdrukken (dat kan ik echt niet!) Dan nog 15x Mountain Climbers.
Tot slot 10x *naam vergeten*. Je zit dan met je kont op tafel. Handen naast je en dan met je billen naar de grond en iets naar voren en weer terug op tafel. Dan doen we ook nog Planken/Planking. Gestart met 15 sec. En dan 2 dagen zelfde en dan dag 3 20sec eb zo per 2 dagen er 5 sec bij op en tot slot 10x Dippen.

Al met al goed vol te houden en ik heb lekker spierpijn :P

Mijn moeder heeft een foto gemaakt van mijn Planking :P
Schijnbaar doe ik hem super laag aan de grond (ik raak de grond dus alleen met armen en tenen) en dat is juist goed. Prima :P

[ Afbeelding ]

Goed bezig! Wat je beschrijft klinkt als dippen haha

Je plank ziet er netjes uit! Ik heb altijd de neiging m'n kont in de lucht te steken :')
Probeer anders met die pushups het op je knieën te doen eerst. Oefening baart kunst :D

Hier ga ik vandaag denk ik maar niet wegen.. Voel me een opgeblazen olifant :') gisteren niet al te gezond geweest en te weinig gedronken..

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 10:29

Goed bezig Jesda! Je kan je plank op een gegeven moment nog wat moeilijker maken door je schouders achter je ellebogen te doen ipv boven je ellebogen. Je armen dus wat verder naar voren. Maar dat is voor later, kan me voorstellen dat dit eerst wel even inspannend genoeg is.

Lady's dit heeft niet heel veel te maken met afvallen, maar wil het hier toch even kwijt O:) ... Ik heb dinsdag een date gehad met 1 van mijn trainers, en we hebben zaterdag onze 2e date :o
Heb hem gisteren ook nog gezien in de sportschool, en heb morgen weer trainen van hem. Voel me zwaar vereerd dat iemand die weet hoe ik er uitzie in de sportschool toch nog met mij wil daten :+

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 10:31

Edit ik had het over de verkeerde persoon!

Jesdajin wat ben je goed bezig zeg! Knap van je.

En Monstertos, wat grappig! En leuk!
Het lijkt mij best wel lastig om iets te hebben met iemand die heel sportief is en er veel van af weet.

Ik heb voor 1 april een doel gezet : 75 kilo. Ik weeg nu 78 met schommelingen naar boven en ik moet echt even een klein doel voor ogen hebben. Weer actief aan de gang!
Laatst bijgewerkt door LilChar op 02-03-17 10:34, in het totaal 1 keer bewerkt

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 10:32

Ah dat is toch lief!

Ik ga eerst idd op deze voet verder en misschien pas ik straks mijn schema wel aan

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 10:45

LilChar schreef:
En Monstertos, wat grappig! En leuk!
Het lijkt mij best wel lastig om iets te hebben met iemand die heel sportief is en er veel van af weet.

Sporten en gezond bezig zijn wordt steeds meer mijn passie merk ik de laatste tijd, en dan is het wel leuk dat iemand die passie met je deeld. Zo heb ik bijvoorbeeld een hele sportieve vriendin, en haar vriend is absoluut niet sportief en eet ook heel ongezond, vreselijk vind ze dat!
En voor zover ik hem nu ken is het gelukkig wel een lekker nuchter typ, leeft niet alleen op rijst en kip. Ik vind het alleen een beetje ongemakkelijk dat ie precies weet hoe zwaar ik ben en hoeveel vet ik al kwijt ben en zo :+ Maar ja, dat is zijn werk natuurlijk, dus moet ik mij maar over heen zetten.

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 10:47

Superleuk Monster_tos! Wanneer zie je hem weer?

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 10:53

Ohh wat leuk! Veel plezier op de 2e date!

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-17 10:54

wat leuk monter-tos!

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 10:56

Thanks lady's :) Vrijdag trainen van hem, altijd een klein groepje dus kan ik mooi wat met hem kletsen :) En zaterdag gaan we samen uit eten!
Er is wel een klein maartje... Ik ben 29 en hij 24.. Ik voel me oud :+

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 11:06

You cougar _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 12:13

Och, mijn vriend en ik schelen ook 6 jaar.. En hoe ouder jullie allebei worden, hoe minder je van dat verschil merkt.
Wel heel leuk voor je! <3