Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
listiglistje schreef:Jester_ schreef:Hier ook weer wat eraf! Ik had mezelf onder de 80 nieuwe laarzen geloofd, dat is nog 0,6 maar vandaag is 25% korting dus ga zo zo maar halen![]()
Ik weet niet hoeveel je nog wil afvallen, maar ik heb gewacht tot ik op mijn ideale gewicht was, scheelt nl 5 cm in kuitmaat
JesdaJinn schreef:Hier gaat het goed!
Aankomende maanfag weer op de weegschaal. Benieuwd of ik afgevallen ben en of ik cm kwijt ben.
Zoals ik al eerder had verteld doe ik samen met mijn moeder. Elke dag voor het sporten hardlopen we een rondje van 600 meter. Dit id absoluut niet ver/veel maar mooi om te beginnen.
We rennen de eerste 300 meter. Dan 100 meter lopen en dan het laatste stuk. Vooral de laatste 100 meter wordt wat zwaar maar tot nu toe goed volgehouden.
Dan doen we 15x Squats, 15x Sit up, 25x Jumping Jacks, 5x opdrukken (dat kan ik echt niet!) Dan nog 15x Mountain Climbers.
Tot slot 10x *naam vergeten*. Je zit dan met je kont op tafel. Handen naast je en dan met je billen naar de grond en iets naar voren en weer terug op tafel. Dan doen we ook nog Planken/Planking. Gestart met 15 sec. En dan 2 dagen zelfde en dan dag 3 20sec eb zo per 2 dagen er 5 sec bij op en tot slot 10x Dippen.
Al met al goed vol te houden en ik heb lekker spierpijn
Mijn moeder heeft een foto gemaakt van mijn Planking
Schijnbaar doe ik hem super laag aan de grond (ik raak de grond dus alleen met armen en tenen) en dat is juist goed. Prima
[ Afbeelding ]
LilChar schreef:En Monstertos, wat grappig! En leuk!
Het lijkt mij best wel lastig om iets te hebben met iemand die heel sportief is en er veel van af weet.