Elke dag kijk ik even en denk ik aan jou en je familie. Weten dat het niet beter wordt, maar ik hoop toch dat je nog mooie dagen met je kleindochter en kinderen door mag brengen en nog vele herinneringen mag maken.
elke dag open ik als eerste dit topic, om te lezen hoe het met je gaat. Ik hoop dat het snel weer beter gaat met je!
Hang in there!!
spicegirl
Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-17 16:06
zo, weer thuis. al een wasje gedraaid, dingen opgeruimd , en ga zo ff soppen voel me goed, maar..... het gaat niet zo goed. de kanker is doorgewoekert naar andere delen van mijn lichaam, daar komt de misselijkheid vandaan. het groeit supersnel, en is zeer agressief. dus ik ben echt op mijn laatste eindje. er komen geen onderzoeken of behandelingen meer. het is te verspreid, alles is nutteloos, zelfs weten waar het nu nog meer zit. wel word waar mogelijk mijn leven comfortabeler gemaakt.
maar goed, eigenlijk had ik afgelopen maandag al moeten gaan. bij het verlaten van het zkh. kwam er een verpleegster naar me toe :goh, dat ik jou zie weglopen.zij had me maandag opgehaald van de SEH.ik was blijkbaar op de afdeling waar ik naartoe werd gebracht-aangemeld met vermelding dat ik stervende was ik dacht het, mijn man dacht het, en achteraf bleek-de artsen ook. ik weet nog dat ik zei : zaterdag is mijn kleindochter jarig, en dat wil ik meemaken. de hele kamer viel stil, niemand zei meer wat (artsen en verpleegkundigen ). was wel ff confronterend.
Ik reageer niet vaak in je topic maar ben er nu stil van, ontzettend fijn dat je thuis bent en ik hoop dat je nog een mooie periode mag hebben.. sterkte met alles.
Jeetje stil van..... Dat je nog een hopelijke lange en mooie periode mag hebben....
Tinniie
Geplaatst: 11-10-17 16:13
Ik ben er ook stil van.. erg confronterend idd. Ik hoop ook echt dat je nog een fijne en pijnloze periode thuis kan beleven. Sterkte voor jou en je hele familie!
GamblersCup
Geplaatst: 11-10-17 16:19
Hier ook een meelezer, beetje confronterend door situaties in mijn eigen omgeving, vandaar dat ik me niet eerder "hardop" gemeld heb. Maar ik leef al sinds je eerste bericht elke dag in stilte met je mee! Je laatste bericht deed me even wakker schrikken, wil je laten weten dat er ook hier een kaarsje voor je brandt. Een led kaarsje dan, anders heb ik straks 3 nieuwsgierige katten in de fik. Ik vind je sterk! En wens je ontzettend veel sterkte na dit ziekenhuis avontuur en het nieuws wat daarmee bekend is geworden.
Jeetje mina, wat ben jij een top mens! Ongeloofelijk!!!!!
Myrsky
Geplaatst: 11-10-17 16:30
Ik ben er stil van... Heel erg veel sterkte voor jou en je familie
Pandora2
Geplaatst: 11-10-17 16:33
Wat een verdrietig berichtje... Hopelijk is je toch nog een comfortabele tijd gegund.
Janinevv
Geplaatst: 11-10-17 16:34
Ik word er stil van zeg, heel veel sterkte voor jou en je familie.
Siers83
Geplaatst: 11-10-17 16:36
Fijn dat je weer thuis bent, maar wat een klote nieuws. Gelukkig voel je je wel goed. Zaterdag word gewoon voor jullie een hele speciale dag, vier t! Sterkte voor jou en je familie.
Birdie60
Geplaatst: 11-10-17 16:37
Ik las op FB dat je weer thuis was. Schrok van je bericht dat het verder uitgezaaid was. Dikke knuffel van deze kant voor jullie, geniet zaterdag van feestje van je kleinzoon.
En je weet het: Je bent een kanjer!!!!!!
Nymbous
Geplaatst: 11-10-17 16:45
.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 16-02-25 01:52, in het totaal 1 keer bewerkt
Laurora
Geplaatst: 11-10-17 16:48
Jeetje spice, ik heb al vaker gehad dat ik stil werd van je woorden, niet wist wat te zeggen, maar nu schiet ik toch echt vol.... Natuurlijk ben ik allang gewend aan het idee dat je tzt niet meer wakker word (en jullie ook, gok ik) maar om het dan zo te lezen, damn dat doet echt wel wat met me... Wat wou ik graag dat er op welke manier dan ook nog wat te doen was voor je, afgezien van pijnvermindering. Meid ik heb zo met jou en je omgeving te doen, alle liefde en kracht die ik in me heb zend ik naar jou toe, al werd het er maar een pieperdepiepklein beetje beter van
Froemel
Geplaatst: 11-10-17 16:50
Hier een stille meelezer, ik lees mee vanaf het begin, gevolgd, mee gehoopt en nu dit berichtje. Wat leef ik ontzettend met je mee, de hele dag door lees ik je topic. Ook ik ben steeds kaarsjes voor je aan het branden, straks als ik thuis kom steek ik ze weer gelijk aan. Dat je tijd nog fijn mag zijn. Heb er verder geen woorden voor.
pien_2010
Geplaatst: 11-10-17 17:02
Heftig en mooi zoals het feitelijk is, zo als altijd is het weer opgeschreven. Dikke knuffel meid, ik vind je een kanjer
Tigress
Geplaatst: 11-10-17 17:03
Slik...ook al weet je dat het hard gaat...ook al weet je dat dit sneller een einde heeft dan je iemand toewenst...toch komen de woorden weer even hard aan als je het leest. Het voelt zo oneerlijk, het is zo oneerlijk. Het enige wat ik kan doen vanuit mijn plekkie zijn de kaarsjes aansteken voor je. De kaarsjes gaan met de gedachte aan jou aan. De wens dat je pijnvrije momenten hebt, de wens dat je bepaalde gebeurtenissen nog mag meemaken. Maar tevens de wens dat als het zo ver is, je de rust vind die je na al het strijden verdient hebt. Ik wordt elke dag weer blij als ik lees dat je nog onder ons bent. Dit is het topic wat ik als laatste lees voor het slapen gaan, en het eerste bij het opstaan. Dagelijks ben je in mijn gedachte, zend je virtuele knuffels, en hoop dat deze diep van binnen bij je binnen komen.
In mijn ogen ben je een kanjer, dat je het maar even weet
Bingelding
Geplaatst: 11-10-17 17:05
Jeetje:... Ook ik ben er helemaal stil van. Wat een verschrikkelijk nieuws!
Heel veel sterkte de komende tijd. Wel fijn dat zover het mogelijk is de artsen jou leven dragelijker willen maken zodat je hopelijk nog van dingen kan genieten
Jeetje spice... Woorden schieten te kort... Fijn dat je je nu op dit moment wel goed voelt!
maikeltje
Geplaatst: 11-10-17 17:07
Ik wens je een heel mooi feest toe zaterdag en ik gun je zo erg nog meer mooie feestjes.... Heel confronterend, dat nieuws te horen te krijgen. Zo ontzettend hard...