Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
aan het kijken wat opties zijn. Bizzybijtje schreef:Heeft iemand ervaring met het smeren van aspirine op een vochtbultje? Las er eea over namelijk. Heb een vochtbult bij mijn helix (redelijk nieuw) maar heb er best last van, dus los van de LITHO methodeaan het kijken wat opties zijn.
was echt mijn laatste redmiddel, en het enige wat hielp. Bizzybijtje schreef:Heeft iemand ervaring met het smeren van aspirine op een vochtbultje? Las er eea over namelijk. Heb een vochtbult bij mijn helix (redelijk nieuw) maar heb er best last van, dus los van de LITHO methodeaan het kijken wat opties zijn.
Bizzybijtje schreef:Heeft iemand ervaring met het smeren van aspirine op een vochtbultje? Las er eea over namelijk. Heb een vochtbult bij mijn helix (redelijk nieuw) maar heb er best last van, dus los van de LITHO methodeaan het kijken wat opties zijn.
een te grot/zware piercing kan de genezing juist enorm belemmeren, ik heb het meerdere malen gehad en heb toen de keuze gemaakt om te wisselen en nooit spijt gehad. justdiesel schreef:Kwam net dit filmpje tegen, die gast spoort echt niet!
Gaat van niks naar 16 mm
https://www.youtube.com/watch?v=Z1ewTiXzfsE