Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kayleigh_ schreef:Wat wordt er hier raar gedaan over 20 gram oats? Mijn ontbijt bestaat tegenwoordig uit 70 gram oats. Word ik nu een dikke pad?
Maanlicht schreef:Ik voel me ook bijna nooit vol, alleen als ik heel streng voor mezelf ben geweest met eten, dan heb ik dat wel.
Vanmorgen weer op de weegschaal gaan staan, en 2 kilo zwaarder dan zaterdag.. Echt heel naar. Heb ook wel slecht gegeten alleen 2 kilo is echt heel veel in die paar dagen.
Mijn lijstje van vandaag (1440 kcal):
O: -
L: 3 kleine liefde en passie donker volkoren boterhammen met Gelderse gekookte worst
T: 2 mandarijntjes, breaker high protein kokos, 2 bolletje ontbijtcrackers spelt-volkoren
A: sinaasappel-gember kipfilet met Thaise roerbakgroenten en een beetje miehoen, 2 glazen rode wijn
Janine1990 schreef:Dat getal kan je toch niet serieus nemen... Echt heel raar...
Batterij van je weegschaal bijna leeg?
2 kilo is praktisch onmogelijk... Staat volgens mij ongeveer voor 14.000 kcal teveel...
denbine schreef:Dilan93 schreef:Zou goed vocht kunnen zijn hoor. Als ik veel vet en zout eet, hou ik altijd veel vocht vast. Zie dat ook heel goed aan mn buik, die staat dan ook bol.
Maar ook zo snel dan? Ik merk dat inderdaad ook snel aan m'n buik. Vooral als ik brood of veel vezels gegeten heb
_sharonnn schreef:Ik zou graag m'n maaltijden voorgekauwd krijgen zeg maar (leuke woordspeling) maar wat is een goed boek/dieet? Iemand die lijstjes verzint, dat heb ik nodig, ik heb de neiging om veel te weinig te eten, waarna ik vreetbuien krijg en zo kom ik niet aan en val ik niet af. Ben even de draad kwijt. Mag ook via pb uiteraard