Ik had op mijn tat niet eens folie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fennadev schreef:Dan moet ik dus de hele tijd ingepakt houden dus? Ik doe twee keer per dag mijn eigen shetlanders voeren, maar dan heb ik een hemd, een shirt en een jas tussen mijn tattoo en de paarden zitten. Laat dit folie er wel op voor het paardrijden en dan voor de nacht nieuw folie en dan daarna gewoon bloot denk ik. Vind de folie niet echt vervelend ofzo.
Nee klopt alleen dat briefje met voorschriften meegegeven. Verder mocht ik gewoon naar huis en pas thuis begon ik erover na te denken.
Courses schreef:Haha, ik had zo'n totebag van Blackbear gewonnenSuper leuk!
Ik heb bij mijn sternum en rugpiece nog redelijk vaak wat folie erover gehad, met m'n rug vooral omdat ik rugtassen draag en niet wou dat m'n kleding ging schuren tijdens 't fietsen enzo
Courses schreef:Inkt eruit is normaal bij een nieuwe, no worries!
Hahaha, rietjes. Ah, it's something![]()
Heeft iemand trouwens ook die Hella Tatts in Almere nog wel eens in de gaten gehouden? Sommige acties en dingen dat ik denk ... dit kan je toch niet doen?!
Krissis schreef:Courses schreef:Inkt eruit is normaal bij een nieuwe, no worries!
Hahaha, rietjes. Ah, it's something![]()
Heeft iemand trouwens ook die Hella Tatts in Almere nog wel eens in de gaten gehouden? Sommige acties en dingen dat ik denk ... dit kan je toch niet doen?!
Inmiddels zijn ze naar een ander pand. In dat oude pand zit nu nyny of zo, een van hun "artiesten" die zich afgesplitst heeft. Oi oi oi, daar zou ik nooit van m'n leven binnen stappen, wat daar aan "art" aan de muren hangt, het uiterlijk van de shop, het ademt niks.