[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 17:52

Niet zo lang.... Is meer voor de bescherming van je kleding e.d.
Ik had op mijn tat niet eens folie :')

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 17:57

Oh, op mijn nazorg instructies staat anders ook dat er de eerste twee nachten folie op moet.
Ik laat t denk ik wel even zitten. Heb straks paardrijles.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 17:58

Om je beddengoed niet te vernaggelen :)) Er komt soms nog een beetje inkt uit en ik kan je garanderen dat je dat met geen mogelijkheid uit kleding krijgt.
Mij lijkt het iig beter om het lekker te laten ademen, al is het verstandig met paardrijden inderdaad wel iets erover te doen (iets met viezigheid :D )

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 17:58

Ik had het er alleen op voor de terugweg naar huis (met OV terug en een kort broekje aan).
Thuis meteen eraf gehaald en afgespoeld.

Ik vind het wel vreemd overigens dat ze dat niet verteld hebben na het zetten.

Die slang is echt lelijk :'), kijkt er iemand hier wel eens inkmasters? Daar komen ook 'plaatjes' voorbij haha.

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 18:03

Hoort wel Judass. Ik mocht de folie pas na 2u afhalen en voorzichtig wassen en insmeren. Hoefde niet perse folie met het naar bed gaan. Hij zit op mijn ribben dus was goed te doen en het plakte niet.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 18:06

Sowieso de eerste paar dagen bij paarden even afdekken vanwege het vuil. Ik heb verschillende adviezen gehad, van 3 dagen ingepakt houden tot 3 uur. Gewoon doen wat prettig voelt :)

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 18:28

Dan moet ik dus de hele tijd ingepakt houden dus? Ik doe twee keer per dag mijn eigen shetlanders voeren, maar dan heb ik een hemd, een shirt en een jas tussen mijn tattoo en de paarden zitten. Laat dit folie er wel op voor het paardrijden en dan voor de nacht nieuw folie en dan daarna gewoon bloot denk ik. Vind de folie niet echt vervelend ofzo.

Nee klopt alleen dat briefje met voorschriften meegegeven. Verder mocht ik gewoon naar huis en pas thuis begon ik erover na te denken.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-16 19:25

Ik heb de folie er alleen tijdens de terug reis op gehad.
Thuis meteen eraf.
Ik vond het ook niet fijn die folie.
En in bed heb ik een schone handdoek gelegd waar mijn tattoo het bed raakte.
Ging prima.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 19:39

Fennadev schreef:
Dan moet ik dus de hele tijd ingepakt houden dus? Ik doe twee keer per dag mijn eigen shetlanders voeren, maar dan heb ik een hemd, een shirt en een jas tussen mijn tattoo en de paarden zitten. Laat dit folie er wel op voor het paardrijden en dan voor de nacht nieuw folie en dan daarna gewoon bloot denk ik. Vind de folie niet echt vervelend ofzo.

Nee klopt alleen dat briefje met voorschriften meegegeven. Verder mocht ik gewoon naar huis en pas thuis begon ik erover na te denken.

Als het maar afgedekt is, hoeft niet nog eens folie onder je kleren hoor :)

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 19:43

Ik heb er nieuwe opgedaan omdat ik zo nog ga paardrijden en de andere folie zat niet goed meer. Mijn tattoo valt nu mee qua pijn/ gevoeligheid.

Ik vond de pijn over de hele behandeling genomen te doen behalve de kleinste naald (denk ik, degene die iedereen een hel vindt), dat was echt een rot ding. Ronald vroeg toen hij daarmee klaar was of t nog ging. Dus ik jankend 'nee' zeggen. Toen zei hij me dat hij gelukkig al klaar was met die naald. Maar dat waren de worst five minutes of my life.

Ik ga morgen gewoon zonder folie hoor. Geneest t ook beter van.

Ianthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 19:47

Ik sliep met een kussensloop om MN arm haha.. Heb beide onderarmen vol dus dat is wat lastiger met slapen in het begin.

Heb ene keer 4 uur gezeten en de andere arm ongeveer 5 uur, was prima te doen:)

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 20:26

Ik heb de inkt gewoon uit mn pyjama gekregen hoor :) Ik had wel direct het weekend na het laten zetten een studentenwedstrijd, wat inhoudt dat ik 2 volle dagen op de manege te vinden was. Ik heb toen alleen met het rijden folie opgehad en voor de rest van de tijd niks. Ik kon gelukkig de zaterdagavond wel douchen, maar dat was toeval.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 21:07

Haha, ik had zo'n totebag van Blackbear gewonnen :D Super leuk! :) Ik heb bij mijn sternum en rugpiece nog redelijk vaak wat folie erover gehad, met m'n rug vooral omdat ik rugtassen draag en niet wou dat m'n kleding ging schuren tijdens 't fietsen enzo :)

astra4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 21:13

Aight schreef:
Ik altijd denken dat Blackbear in een exotische plaats ver weg in Nederland was, zit het 17 km van mij vandaan :')
Dan is de woonplaats die in je profiel staat zeker niet meer up-to-date? :+

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 21:24

Courses schreef:
Haha, ik had zo'n totebag van Blackbear gewonnen :D Super leuk! :) Ik heb bij mijn sternum en rugpiece nog redelijk vaak wat folie erover gehad, met m'n rug vooral omdat ik rugtassen draag en niet wou dat m'n kleding ging schuren tijdens 't fietsen enzo :)

Cool welke :D
ik heb die van tatted up grandparents besteld, vond hem erg leuk :D

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 21:46

Ik mocht kiezen dus heb de witte genomen, die past het beste bij mij :) Vond ik een mooi 'rustig' design (bij mijn oh zo rustige karakter :+ )

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 21:54

hahaha ik had daarom de grandparents, is niet helemaal mij, maar hou wel van een grapje :D

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 22:04

Ohhhh die tassen! Superleuk. Jammer dat Blackbear zo ver weg is, anders was ik er sowieso even binnen gelopen. Die 'Only mom can judge me' <3

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 22:06

Ze versturen ook :)

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 22:57

Ik ben zojuist voor mijn gevoel de helft van mijn zwarte inkt kwijtgeraakt door zweten dankzij het folie (mijn hele folie zat vol, overal inkt) tijdens het paardrijden, maar mams heeft me ervan verzekerd dat de tattoo nog precies hetzelfde eruit ziet. Dus dat inktverlies is gewoon normaal?

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 23:00

Ja, dat is normaal, dat heeft (volgens mij) iets te maken met de inkt die niet gehecht is in de bovenste huidlaag. En in combinatie met dat lekkere zweet wat door die folie komt lijkt het heeuuuul veel, maar is niks aan de hand! Ik vind het altijd vooral heel erg goor. :+

Die tasjes zijn gaaf! Ik moet helaas even op m'n centjes letten, moet eerst verhuizen :Y) Tof dat je er eentje gewonnen hebt Courses! Het enige wat ik ooit heb gewonnen op Facebook is een pak rietjes. :')

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 00:09

Inkt eruit is normaal bij een nieuwe, no worries! :)

Hahaha, rietjes. Ah, it's something :Y)

Heeft iemand trouwens ook die Hella Tatts in Almere nog wel eens in de gaten gehouden? Sommige acties en dingen dat ik denk ... dit kan je toch niet doen?!

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 01:14

Zoals dat bericht van 29 februari? Der is toch een hele opleiding voor tatoeƫren of niet? Ik denk dat je tatoeƫren niet zomaar ff leert in only 4 weken.

Lig nu in een schoon bed met folie op mijn tattoo. Heb er eigenlijk nu al geen last meer van. Kan alleen bepaalde bewegingen niet.

Mijn broer won ooit een koi karper met zo'n deel en like actie. Die zwemt nu gezellig in onze vijver tussen de goudwindes, zilverwindes en schubbinken (officieel schubbinkjes maar ze zijn net zo groot als de koi dus om nu een verkleinwoord te gebruiken)

Krissis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 09:18

Courses schreef:

Heeft iemand trouwens ook die Hella Tatts in Almere nog wel eens in de gaten gehouden? Sommige acties en dingen dat ik denk ... dit kan je toch niet doen?!

Inmiddels zijn ze naar een ander pand. In dat oude pand zit nu nyny of zo, een van hun "artiesten" die zich afgesplitst heeft. Oi oi oi, daar zou ik nooit van m'n leven binnen stappen, wat daar aan "art" aan de muren hangt, het uiterlijk van de shop, het ademt niks.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 09:23

Krissis schreef:
Courses schreef:

Inmiddels zijn ze naar een ander pand. In dat oude pand zit nu nyny of zo, een van hun "artiesten" die zich afgesplitst heeft. Oi oi oi, daar zou ik nooit van m'n leven binnen stappen, wat daar aan "art" aan de muren hangt, het uiterlijk van de shop, het ademt niks.

Ik krijg daar op facebook ook continue van die voorgestelde berichten van. Alleen maar van die acties waarvan je denkt: dit kan niet goed zijn. En als ik dan kijk naar de comments weet ik dat het een bepaald soort mensen trekt :o Ik zou daar persoonlijk nooit heengaan.