Wat een zware weken heb je achter de rug!! Nu hopelijk fijn gaan herstellen in je eigen bedje
Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024
Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-16 17:23
Nou we zijn thuis... Lig in bed en kom daar de komende weken niet meer uit, hell wat een pijn, kan geen morfine tegen op.
Heb nu hoge én lage druk tegelijk, overeind betekend enorme hoofdpijn, liggen eveneens enorme hoofdpijn... Misselijk braken en al die ellende. Lage en hoge druk tegelijk komt doordat er gewoon een hoge druk is, maar bij overeind komen er stroming ontstaat (door het gat in de hersenvliezen in mijn rug) wat lage druk pijn geeft (zonder dat de druk echt laag is). Ook een flinke bult vocht op m'n rug en die drukken op de zenuwen doordat de wervels die niet meer beschermen, dus erge zenuwpijn in allebei de benen en geen gevoel en kracht.
Ben heel blij weer lekker thuis te zijn, dat zeker. Zaalarts was niet zo positief, "ik zal je snel weer terug zien" waren haar woorden. Helaas verwachten ze me allemaal snel weer terug te zien... Eigenlijk was ik dat niet meer van plan. maar goed, iedereen weet wel beter, net zoals ik dat ook wel weet. Helaas...
Wel nog even snel langs m'n schimmeltje geweest, even appeltje gegeven en heerlijk geknuffeld. Zo'n heerlijk dier, enorm braaf en super voorzichtig met mij. Ze begint wel al uier te krijgen, beetje vroeg nog. Ze moet nog 2 maanden, dus nog even binnen houden!
Al wel fanatiek op zoek naar een naam, letter L is erg lastig (nog suggesties? ). Voor merrie heb ik denk ik wel een naam, maar voor een hengstje... Kortom t moet maar een merrie worden, haha.
Anoniem
Geplaatst: 18-03-16 17:42
Als je ons maar een plezier doet en dat is tijdig het ziekenhuis weer opzoeken als het niet gaat 2x zo'n berichtje komt niet goed voor je volgers
Geintje, uiteraard hoop ik dat je nu stilaan thuis kan herstellen en niet meer terug hoeft tenzij voor een nacontrole. Of om te gaan melden dat je hartstikke fit en gezond bent!
Van wie is je merrie momenteel drachtig? Hou wel van een potje brainstormen en wie weet kan ik wat bedenken in combi van haar naam en die van de hengst.
Oh oh, als naam: "Low pressure high performance" Ok, het is misschien wat lang, maar : je merrie is chill, dus low pressure, en ze beweegt super, dus high performance (veulen krijgt beide natuurlijk ) en verwijst naar hoe super jij presteerd ondanks je medische problemen.
Fijn dat je weer thuis bent! Rustig herstellen, tijd nemen, en vooral onthouden dat alle pech nu wel op is!
Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024
Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-16 18:01
Ik heb inderdaad beloofd dat zodra t slechter gaat direct contact op neem. Zeker omdat ik ook met ernstige hersenvliesontsteking en buikvliesontsteking geen koorts had (lichte verhoging met als max 37.9). Wat sowieso uitzonderlijk is...
9 mei pas afspraak op de poli, eerder kunnen ze toch niets doen omdat ik aantal weken infectie vrij moet zijn. Echter als t minder gaat moet ik direct aan kloppen. Nu ook even spannend komende dagen hoe t gaat nu de antibiotica gestopt is.
Ze is drachtig van Floris (v. Negro). Zelf heet ze Zilvana (sportnaam en zo heette ze eerst bij t stamboek) en op kwpn papier later veranderd naar Zakiyah. Ze werd kyra genoemd, maar we hebben al een kyra dus noemen haar nu Zilvana of Zil.
Haar vorige veulen heet High Class Performance.
Ik hou van een luxe (lange/dubbele) stamboek/sport naam, maar wel met een leuke en simpele/korte roepnaam. En graag uniek, veel eisend ben ik haha. Voor hengst had ik Lideaux (met nog een naam er achter), maar zo heet er al 1 dit jaar...
Anoniem
Geplaatst: 18-03-16 18:16
Floris en Zilvana, dat wordt een uitdaging Maar wil ik wel over nadenken haha.