Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
zigranta schreef:Citaat:Dan kan ik o.a wellicht voor de geintresseerde de showeroil ruilen.iets met winwin situatie?
Maar van welke geuren heb jij de showeroils? Of heb ik daarover heen gelezen?
quarterH schreef:Maar, Vraagje. Vinden jullie niet ook dat de producten minder goed zijn als ze al wat ouder zijn? Ook bij gesloten verpakking? Ik vind de geur dan vaak minder en de foam bv vaak niet zo 'dik'
Banyu schreef:Ik heb er zover ik weet niks over verklapt hoor. Daarbij weet ik ik het liever van te voren of het waard is, dan een tegenvaller.
Alwiene schreef:Banyu schreef:Ik heb er zover ik weet niks over verklapt hoor. Daarbij weet ik ik het liever van te voren of het waard is, dan een tegenvaller.
Jij gaf iets aan over mascaraPrima dat jij het wil weten, daarom kun je nu ook kiezen om het van tevoren te bekijken, ik en ik begreep van Rituals vele anderen willen het juist niet weten en hebben zo'n kalender (als ik besluit hem te kopen) juist voor de spanning van elke dag een verrassing
Marjoow schreef:Ik heb al gekeken, tegen de tijd dat ik hem dan koop en per dag open maak in december ben ik al vergeten wat erin zit haha!
Maar ik twijfel ook. Lijkt me superleuk en denk dat ik het meeste wel kan gebruiken of cadeau kan doen. Heb ook een financiële meevaller dus twijfel wel over die grote...