Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DideH

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 17:19

Daar ging ik wel vanuit ja :j

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 17:20

DideH schreef:
Daar ging ik wel vanuit ja :j

Inderdaad!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-18 17:39

Ik vind het wel een leuk idee hoor, maar ik doe niet mee. Vind het bedrag als je rituals koopt sowieso vrij duur, dan zoek ik liever zelf wat uit.

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 18:03

Of je doet het met spullen die je (dichte verpakking) nog hebt staan en niet gebruikt :) hoeft niemand geld uit te geven (met kans dat de ander het net niks vind) en kom je van de spullen af die je minder lekker vind.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 18:06

Daar heb ik nou nooit last van. :=

Ik vind het wel een leuk idee dat iemand speciaal voor jou naar de winkel gaat en iets voor jou uitkiest. Ondanks dat je dat geld ook zelf evengoed kwijt bent aan iemand anders. Maar het idee erachter spreekt me wel aan. :j
En dan bijvoorbeeld met een leuk, geschreven kaartje ofzo.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-18 19:18

Je denkt toch niet dat ik ongebruikt rituals spul in huis heb hahaha :D :D :D

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 19:20

Oh haha ik wel. Bv uit de adventkalender of gekregen van een lijn die ik niet lekker vind

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 19:31

Banyu schreef:
zigranta schreef:
Welke geuren en waartegen wil je ze ruilen?

Mag buddha, dao, karma, rituals of light, of anahata zijn. Gewoon de foam is prijsgelijk denk ik.

Dan kan ik o.a wellicht voor de geintresseerde de showeroil ruilen. :) iets met winwin situatie?

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 19:37

Citaat:
Dan kan ik o.a wellicht voor de geintresseerde de showeroil ruilen. :) iets met winwin situatie?

Maar van welke geuren heb jij de showeroils? Of heb ik daarover heen gelezen?

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 19:40

Klinkt als een goed idee :D
Showeroils gebruik ik eigenlijk ook niet... Douche word erg glad :o

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 19:53

zigranta schreef:
Citaat:

Maar van welke geuren heb jij de showeroils? Of heb ik daarover heen gelezen?

Sakura ayurveda en de oudere versie van die.

Ik begin steeds meer te twijfelen over de advent. Zijn maar 4 dingen die me aanspreken! :+

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 19:58

Ik heb ook een goeie voorraad staan voor het geval er iets uit het assortiment gaat of als de zombies komen.

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 20:07

Maar, Vraagje. Vinden jullie niet ook dat de producten minder goed zijn als ze al wat ouder zijn? Ook bij gesloten verpakking? Ik vind de geur dan vaak minder en de foam bv vaak niet zo 'dik'

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 20:11

quarterH schreef:
Maar, Vraagje. Vinden jullie niet ook dat de producten minder goed zijn als ze al wat ouder zijn? Ook bij gesloten verpakking? Ik vind de geur dan vaak minder en de foam bv vaak niet zo 'dik'

Nee, daar heb ik hier geen last van!

Ik heb besloten wachten tot de sale met bestellen! Dus ook geen advent voor mij. Vind het bedrag dit jaar niet waard, en jullie?

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 20:46

Ik twijfel over de advent, lijkt me superleuk maar ik weet ook dat ik lang niet alle lijnen kan waarderen en dan is het een hoop geld, en de duurste overweeg ik niet eens hihi. Maar misschien handig (want zag al wat genoemd worden) als er hier niet genoemd wordt wat er wel of niet in de kalenders zit. Als ik hem zou kopen namelijk ga ik voor de verrassing en ik ben vast niet de enige. Beetje jammer als je besluit 60 euro of meer uit te geven en dan alsnog hier leest wat erin zit :')

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 21:09

Ik wilde te graag weten of hij op die van vorig jaar leek, dus ik heb al wel gespiekt naar de inhoud. Maar ik zal mn mond houden :)
Snap dat de verrassing extra leuk is
Laatst bijgewerkt door DideH op 04-09-18 21:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 21:15

Ik heb er zover ik weet niks over verklapt hoor. Daarbij weet ik ik het liever van te voren of het waard is, dan een tegenvaller.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 21:28

Banyu schreef:
Ik heb er zover ik weet niks over verklapt hoor. Daarbij weet ik ik het liever van te voren of het waard is, dan een tegenvaller.

Jij gaf iets aan over mascara ;) Prima dat jij het wil weten, daarom kun je nu ook kiezen om het van tevoren te bekijken, ik en ik begreep van Rituals vele anderen willen het juist niet weten en hebben zo'n kalender (als ik besluit hem te kopen) juist voor de spanning van elke dag een verrassing :)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 21:43

Alwiene schreef:
Banyu schreef:

Jij gaf iets aan over mascara ;) Prima dat jij het wil weten, daarom kun je nu ook kiezen om het van tevoren te bekijken, ik en ik begreep van Rituals vele anderen willen het juist niet weten en hebben zo'n kalender (als ik besluit hem te kopen) juist voor de spanning van elke dag een verrassing :)

Tja, dat blijf je nou eenmaal altijd houden. Doen we ook heus niet bewust hoor. Daarbij weet je dan alsnog niet welke dag je wat krijgt natuurlijk.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 13:26

@Banyu, jammer dat je je blijkbaar aangevallen voelt. Ik heb gewoon vriendelijk voorgesteld in het algemeen om er geen dingen van te benoemen. Vind het een beetje makkelijk dat je dan zegt 'dat heb je nou eenmaal'. Dat is snel gezegd als het je zelf niet interesseert, maar 'niet weten welke dag je wat krijgt' is voor mij niet genoeg als ik er 60 euro aan uit zou geven. Ik nam aan dat er gewoon niet bij stil gestaan was en ben er daarom over begonnen. Anyway, als er meer mensen hier problemen mee hebben en de inhoud wél willen kunnen bespreken vooraf, prima, maar dan ontstip ik het topic even tot na de kerst :)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 13:59

Jolien87 schreef:
Ik heb ook een goeie voorraad staan voor het geval er iets uit het assortiment gaat of als de zombies komen.

Haha, zo heb ik wel nog voorraadje van de ROL! :P

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 18:23

Ik heb al gekeken, tegen de tijd dat ik hem dan koop en per dag open maak in december ben ik al vergeten wat erin zit haha!

Maar ik twijfel ook. Lijkt me superleuk en denk dat ik het meeste wel kan gebruiken of cadeau kan doen. Heb ook een financiële meevaller dus twijfel wel over die grote...

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 18:30

Marjoow schreef:
Ik heb al gekeken, tegen de tijd dat ik hem dan koop en per dag open maak in december ben ik al vergeten wat erin zit haha!

Maar ik twijfel ook. Lijkt me superleuk en denk dat ik het meeste wel kan gebruiken of cadeau kan doen. Heb ook een financiële meevaller dus twijfel wel over die grote...

Hahaha 'helaas' beschik ik over een irritant goed geheugen, met name langer termijn dan, vraag me niet wat ik gisteren gegeten heb.

Van de ROL heb ik ook nog een voorraad voor het geval we insneeuwen :)) Maar hoop zo dat de nieuwe LE een waardig opvolger gaat worden anders komt er een moment... -O-

Sakura789

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 12:29

De holi bevalt mij best wel goed, over twee weken op Schiphol ga ik ook de bodycream kopen en dan gaat dat lekker mijn vakantiegeur worden :D

Adventkalender ga ik niet aanschaffen, persoonlijk vind ik de Buddha en Hammanlijn echt helemaal niets, dus vind ik het zonde.

Wat betreft oude bussen, heb ik wel het gevoel dat het schuim uit oude bussen wat slapper is. Ik heb zelfs nog de lichtgroene staan (die is pas oud :') ) en die is echt veel slapper dan de nieuwe bussen. Probeer de oude lijnen wat op te maken, maar dat lukt niet echt als je weer een nieuwe Holi erbij koopt :D

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 12:46

De holi is erg lekker inderdaad! Die Body crackle is wel fijn, maar niet fijn genoeg om een extra te nemen.

Hammam zit toch niet in de advent?
Zit te wachten totdat de autoparfum weer op voorraad is. Ben benieuwd of de sale ook iets is!