Ik heb nieuwe (en in mijn ogen betere) foto's gemaakt van Lollipop Behalve dat sommige foto's blijkbaar niet wilden laden in sommige browsers, was ik niet echt tevreden met de foto's. Ik heb vandaag nieuwe gemaakt en die vind ik beter
Tazzey
Geplaatst: 19-12-14 17:45
Ik heb gisteren de Prettybox van december binnengekregen. Hij valt best tegen, morgen een blog artikel erover.
Er zat een Colormates blush kwast in. Volgens de beschrijving een heel fijne kwast die zacht op de huid voelt. Euhm... niet helemaal.
Dit is de kwast in kwestie na er wat foto's van gemaakt te hebben.
De haren zijn zo zacht als een staalborstel waar je de BBQ mee schoonmaakt nadat je een avondje flink vlees gecremeerd hebt en hij verhaart meer dan een shet die z'n wintervacht uitdoet.
Yup waar zijn andere vriendjes uit de Prettybox van oktober ook naartoe zijn verhuist. Ik kijk het nog 1 maand aan en dan moet er echt wat veranderen anders stop ik ermee.
dazzletrofke
Geplaatst: 20-12-14 10:31
Zo daar zijn we weer, tjonge tjonge, net aangemeld op bokt en toen zoveel gedoe met de verbouwing, maar goed we leven nog
Foto van gelpolish vorige week, warm rood, I really love it:)
Nu heb ik een wijnrode op, echt totáál anders!
Donkere dag dus sorry voor de donkere foto's
Tazzey
Geplaatst: 20-12-14 12:29
Wijnrood vind ik wel mooi.
Ik heb de Prettybox van december op mijn blog. Een tegenvaller maar wel een leuk lakje erin.
Er hebben best leuke boxen bijgezeten maar de laatste tijd is het een rejects box aan het worden. Ik kijk het nog 1 box aan en anders stop ik ermee.
dazzletrofke
Geplaatst: 20-12-14 14:19
Heb vanmorgen wat swatches gemaakt van gelpolish layering:) Na een video van CND Shellac eens gekeken wat we nog in huis hadden. Begonnen met vijf keer een donkerpaarse polish ( whoops achterkant niet gecleanst, negeer de pluisjes:D)
Vervolgens 4 metallic tinten erover en een blauwe glitter polish. Resultaat: De mogelijkheden zijn eindeloos!:D
Oh en wat met een french getut, subtielere glitters erover:
@ Tazzey, kan ik me voorstellen, ik vind het best veel geld elke keer als je de producten eigenlijk niet gebruikt. Dan kan de prijs mooi opgefluft worden maar als de producten het niet waard zijn zoals je schrijft..
De So Susan producten zijn over het algemeen best leuk maar de kwaliteit ligt ongeveer gelijk aan Essence en de prijzen zijn veel te hoog.
Skessa_
Geplaatst: 20-12-14 15:09
Die middelste vind ik gaaf!!
dazzletrofke
Geplaatst: 20-12-14 15:22
Ik ook, maar of ik m snel zou dragen? Meestal gebruik ik mijn zussen en vriendinnen als proefkonijnen( lees: lijdende voorwerpen) die gedoopt in kleur, shimmer en glitters de deur uitgaan. Na lang twijfelen welke creatie ik mezelf zal aandoen eindig ik meestal in een french, neutraal kleurtje of een simpel rood
Ik heb de shampoo en conditioner nog niet geprobeerd, ik heb er wel een halve dag aan gesnuffeld want wat ruiken die lekker!! Die kwast is echt verschrikkelijk. Ik heb hem ook direct in de vuilnisbak gegooid en ik vind nog overal van die rot haartjes terug.
dazzletrofke
Geplaatst: 20-12-14 19:39
Saai I know.. Ik ben een pussy daarin.. Kan voor mijn werk niet te kitch, miet het een beetje zakelijk en volwassen houden. Voor de mensen die gellak gebruiken, weken jullie altijd helemaal af als jullie een nieuwe kleur willen aanbrengen? Ik vijl meestal de kleur eraf tot de basecoat, zonder de natuurlijke nagel te raken,en dan zet ik weer een nieuwe set. Ook als ik wel helemaal afweek dan vijl ik al de topcoat en de tweede kleurlaag af zodat er nog maar twee laagjes hoeven te weken, scheelt echt een hoop tijd. Hoe doen jullie dat, want10/15 minuten wachten om te weken duurt langer dan snel tot de basecoat vijlen.
Vraagje ik heb nu nog geen 2 weken m'n gelnagels maar ze zijn nu al helemaal uitgegroeid en voor de kerst is er geen tijd om terug te gaan om ze op te laten vullen. Zou ik dat zelf kunnen doen met gelpolish, als een noodoplossing of wordt dat niet mooi denken jullie?
Zelf opvullen met gelpolish zou ik ook niet doen, eerder dan inderdaad een styliste zoeken wat Tazzey zegt. Als je veel ervaring hebt met zelf gelpolish zetten kan je ook voorzichtig de nagels dun vijlen en dan polish aanbrengen, maar dan moet je weer een nieuwe set laten zetten als je weer gelnagels wilt, geen opvulling.
Maar Tazzy, als je afvijlt tot de basecoat haal je in principe ook alles weg, ik bedoel niet dat je nog kleur eronder laat zitten. Als jij weghaalt soak je dan of vijl je?
Met gelpolish kun je gewoon beter opnieuw beginnen. Ik soak want vijlen is niet nodig. Ik haal een vijltje licht over de topcoat heen en dan soaken. Vijlen doe ik alleen met gel.
Het dun vijlen van gel moet je niet aan beginnen als je niet weet wat je doet want de kans dat je je nagel beschadigd is erg aanwezig.
Ik vind vijlen niet erg met gelpolish, dat gaat zo rap. 180, woeshjwoeshj en dan een bufferblokje eroverheen. Ik heb nu via internet geprepte soak off foils besteld, een verpakking die je openscheurt, een watje met aceton zit aan de binnenkant, je doet je vinger erin en vouwt de randen om je vinger heen. Geen watjes meer knippen of die bandages wrappen. Ben benieuwd of dat mij overtuigd.