Nagellaktopic deel 9

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 13:59

Ik heb een gouden, zilveren en blauwe holo folie besteld.

Ze hebben daar ook weer een hele lading aan nagelpiercings binnengekregen. Zo'n ding heb ik begin '90 ook gehad. :')

Bnet

Re: Nagellaktopic deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 15:19

Ik heb nieuwe (en in mijn ogen betere) foto's gemaakt van Lollipop
Behalve dat sommige foto's blijkbaar niet wilden laden in sommige browsers, was ik niet echt tevreden met de foto's. Ik heb vandaag nieuwe gemaakt en die vind ik beter :)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 17:45

Ik heb gisteren de Prettybox van december binnengekregen. Hij valt best tegen, morgen een blog artikel erover.

Er zat een Colormates blush kwast in. Volgens de beschrijving een heel fijne kwast die zacht op de huid voelt. >;) Euhm... niet helemaal.

Dit is de kwast in kwestie na er wat foto's van gemaakt te hebben.

Afbeelding

De haren zijn zo zacht als een staalborstel waar je de BBQ mee schoonmaakt nadat je een avondje flink vlees gecremeerd hebt en hij verhaart meer dan een shet die z'n wintervacht uitdoet. _O-

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 17:47

Enkeltje prullenbak dus ;)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 17:48

Yup waar zijn andere vriendjes uit de Prettybox van oktober ook naartoe zijn verhuist. Ik kijk het nog 1 maand aan en dan moet er echt wat veranderen anders stop ik ermee.

dazzletrofke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 10:31

Zo daar zijn we weer, tjonge tjonge, net aangemeld op bokt en toen zoveel gedoe met de verbouwing, maar goed we leven nog :')

Foto van gelpolish vorige week, warm rood, I really love it:)
Afbeelding

Nu heb ik een wijnrode op, echt totáál anders! :+
Afbeelding
Afbeelding

Donkere dag dus sorry voor de donkere foto's

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 12:29

Wijnrood vind ik wel mooi.

Ik heb de Prettybox van december op mijn blog. Een tegenvaller maar wel een leuk lakje erin.

dazzletrofke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 13:01

Hmm zo'n prettybox lijkt wel een soort afzet voor fabrieksfouten als je het zo ziet? zaten er ook wel eens wauw boxen tussen?

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 13:28

Er hebben best leuke boxen bijgezeten maar de laatste tijd is het een rejects box aan het worden. Ik kijk het nog 1 box aan en anders stop ik ermee.

dazzletrofke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 14:19

Heb vanmorgen wat swatches gemaakt van gelpolish layering:) Na een video van CND Shellac eens gekeken wat we nog in huis hadden.
Begonnen met vijf keer een donkerpaarse polish ( whoops achterkant niet gecleanst, negeer de pluisjes:D)
Afbeelding

Vervolgens 4 metallic tinten erover en een blauwe glitter polish. Resultaat:
Afbeelding
De mogelijkheden zijn eindeloos!:D

Oh en wat met een french getut, subtielere glitters erover:
Afbeelding

@ Tazzey, kan ik me voorstellen, ik vind het best veel geld elke keer als je de producten eigenlijk niet gebruikt. Dan kan de prijs mooi opgefluft worden maar als de producten het niet waard zijn zoals je schrijft..

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 14:34

De So Susan producten zijn over het algemeen best leuk maar de kwaliteit ligt ongeveer gelijk aan Essence en de prijzen zijn veel te hoog.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 15:09

Die middelste vind ik gaaf!!

dazzletrofke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 15:22

Ik ook, maar of ik m snel zou dragen? Meestal gebruik ik mijn zussen en vriendinnen als proefkonijnen( lees: lijdende voorwerpen) die gedoopt in kleur, shimmer en glitters de deur uitgaan. Na lang twijfelen welke creatie ik mezelf zal aandoen eindig ik meestal in een french, neutraal kleurtje of een simpel rood :=

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 15:25

Saai O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 15:46

Ik vind ze leuk!
Lekker rustig, maar toch een tikje meer dan een simpele crème lak :D

Jezus...
Die kwast Taz :oo

Die shampoo en conditioner zijn zalig, gebruik ik al een poos voor mijn haar.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 15:48

Ik heb de shampoo en conditioner nog niet geprobeerd, ik heb er wel een halve dag aan gesnuffeld want wat ruiken die lekker!!
Die kwast is echt verschrikkelijk. Ik heb hem ook direct in de vuilnisbak gegooid en ik vind nog overal van die rot haartjes terug.

dazzletrofke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 19:39

Saai I know.. Ik ben een pussy daarin.. Kan voor mijn werk niet te kitch, miet het een beetje zakelijk en volwassen houden. B-)
Voor de mensen die gellak gebruiken, weken jullie altijd helemaal af als jullie een nieuwe kleur willen aanbrengen? Ik vijl meestal de kleur eraf tot de basecoat, zonder de natuurlijke nagel te raken,en dan zet ik weer een nieuwe set. Ook als ik wel helemaal afweek dan vijl ik al de topcoat en de tweede kleurlaag af zodat er nog maar twee laagjes hoeven te weken, scheelt echt een hoop tijd.
Hoe doen jullie dat, want10/15 minuten wachten om te weken duurt langer dan snel tot de basecoat vijlen.

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 19:46

Vraagje :) ik heb nu nog geen 2 weken m'n gelnagels maar ze zijn nu al helemaal uitgegroeid en voor de kerst is er geen tijd om terug te gaan om ze op te laten vullen. Zou ik dat zelf kunnen doen met gelpolish, als een noodoplossing of wordt dat niet mooi denken jullie?

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 19:57

Dat wordt niet mooi ben ik bang. Hoe groot is je uitgroei? Anders een andere styliste zoeken die wel tijd heeft?

Dazzle, ik haal altijd eerst alles eraf voor ik nieuwe gelpolish aanbreng anders krijgt zo'n enorm dikke laag dat het niet meer verzorgd is.

dazzletrofke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 20:12

Zelf opvullen met gelpolish zou ik ook niet doen, eerder dan inderdaad een styliste zoeken wat Tazzey zegt. Als je veel ervaring hebt met zelf gelpolish zetten kan je ook voorzichtig de nagels dun vijlen en dan polish aanbrengen, maar dan moet je weer een nieuwe set laten zetten als je weer gelnagels wilt, geen opvulling.

Maar Tazzy, als je afvijlt tot de basecoat haal je in principe ook alles weg, ik bedoel niet dat je nog kleur eronder laat zitten. Als jij weghaalt soak je dan of vijl je?

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 20:16

Met gelpolish kun je gewoon beter opnieuw beginnen. Ik soak want vijlen is niet nodig. Ik haal een vijltje licht over de topcoat heen en dan soaken. Vijlen doe ik alleen met gel.

Het dun vijlen van gel moet je niet aan beginnen als je niet weet wat je doet want de kans dat je je nagel beschadigd is erg aanwezig.

dazzletrofke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 20:22

Hoelang doe jij dan over soaken? Ik ben daar gewoon echt te ongeduldig voor een kwartier niks kunnen met de handen...

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 20:27

Dat verschilt per merk. Soms een kwartiertje soms een paar minuten.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 21:34

Ik vind vijlen een vervelende klus, haal ik liever alles eraf.

dazzletrofke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 22:19

Ik vind vijlen niet erg met gelpolish, dat gaat zo rap. 180, woeshjwoeshj en dan een bufferblokje eroverheen. Ik heb nu via internet geprepte soak off foils besteld, een verpakking die je openscheurt, een watje met aceton zit aan de binnenkant, je doet je vinger erin en vouwt de randen om je vinger heen. Geen watjes meer knippen of die bandages wrappen. Ben benieuwd of dat mij overtuigd. :+