[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 14:13

Jankeke schreef:
Deze vraag heb ik toentertijd ook gesteld aan de tattooshop. Zwart zit koolstof in en dat is een lichaamseigenstof. Daar reageer je niet op als je allergisch bent. (Maar vraag het toch voor de zekerheid na)
Rood is een meer risicovollere kleur. Zelf als je een MRI moet ondergaan vragen ze je of je een tattoo met rood hebt. Daárin zitten schijnbaar metalen die voor veel pijn zorgen tijdens de scan.

Bedankt voor het delen van de info, interessant!

Nog 5 weekjes en dan komt mijn eerste, wooo! :):)

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 14:15

oeh ook ik meld me hier dan maar :)

hier een liefhebber van tattoo's en het laten zetten , heerlijk ,

ik verander helaas nog weleens van gedachtes en laat ze dan weer eh vermaken, dingen erbij maken, enz..

ik heb toen ik 15 was een roosje op mijn boven arm laten zetten gewoon zonder kleur, maar ben nu eenmaal een mens , die van kleur houd,

toen mijn dochtertje geboren was heb ik haar naam laten zetten , met een vlinder rose/geel erboven .. maar... na een half jaar miste ik toch veel in de tattoo , en heb er bloesem omheen en doorheen laten zetten, maar omdat ik aan veel medicatie zit heb ik nog weleens kleuruitloop... dus moesten we eerst even een stopje inlassen en kijken hoe de bloesem op ging drogen, op zich best aardig , alleen het groen loopt wat uit, maar niet noemenswaardig.. nu wil ik nog de bloesem bloemen wat mee bloem laten lijken .. haha dus binnenkort weer even afspreken ...

dan heb ik nog de planning om om mijn andere arm iets met mijn paardje erin te verwerken , dan is de vraag wat...eh tsjaa zoveel ideeen , maar dan teken ik het uit en dan is het het dus gewoon niet, a ik kan niet tekenen en b geen idee!! dus mocht er iemand goed kunnen tekeken en mee brainstormen hoor ik het graag!!

ik zal zsm even foto's plaatsen , maar heb op deze laptop geen foto's staan nog die is nieuw, haal vanavond de andere even leeg .. kortom word vervolgd

ik heb ze laten zetten bij :
tattoo Erwin in dronten (dat was de roos ) maar die vind ik persoonlijk qua prijs kwalitiet verhouding gewoon veel te duur

de naam van nienke , en vlinder bij Attie in elburg .. Artman heet die super lieve en geduldige ,man, een een stijl waar ik van hou , alleen de wachtlijsten he ...haha

de bloesem heb ik bij tattoo Willem laten zetten in lelystad .. super gaaf kleurengebruik wauw wauw, maar ook qua prijs best aan de pittige kant , maar is het zeker waard!!

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 14:40

Bonjoy schreef:
Jankeke schreef:
Deze vraag heb ik toentertijd ook gesteld aan de tattooshop. Zwart zit koolstof in en dat is een lichaamseigenstof. Daar reageer je niet op als je allergisch bent. (Maar vraag het toch voor de zekerheid na)
Rood is een meer risicovollere kleur. Zelf als je een MRI moet ondergaan vragen ze je of je een tattoo met rood hebt. Daárin zitten schijnbaar metalen die voor veel pijn zorgen tijdens de scan.

Bedankt voor het delen van de info, interessant!

Nog 5 weekjes en dan komt mijn eerste, wooo! :):)

Wat leuk! *\o/* Heb ik dat gemist?!
Waar ga je heen? :)

YMJArabians

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 14:42

Heb het hier een heel aantal keer geschreven, maar nooit geen reactie :D Maar dat geeft niet, valt ook makkelijk eens ergens overheen te lezen!
Ik ga naar Joy van Low Voltage Ink in Joure!

Gina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 14:45

Ik ben ook allergisch voor bepaald voedsel, parfum, makeup en degelijke. Afgelopen vrijdag heb ik een tattoo laten zetten en nergens last van of reactie van mijn lichaam op de tattoo.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 14:47

Ik mag 25 september weer, ik heb er nu al zin in, al ben ik wel bang, dat deze meer pijn gaat doen dan mijn eerste :') (eerste op binnenkant enkel, deze gaat op mn ribben)

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 15:01

Bonjoy schreef:
Heb het hier een heel aantal keer geschreven, maar nooit geen reactie :D Maar dat geeft niet, valt ook makkelijk eens ergens overheen te lezen!
Ik ga naar Joy van Low Voltage Ink in Joure!

Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik vaak niet alles bij kan lezen :o
Soms mis ik hele pagina's en kom af en toe eens binnen wippen :D
Maar wat leuk!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 16:29

Ik heb vandaag deze laten zetten:
Afbeelding

Hammeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 16:57

Mooi gezet! Alleen vind ik het persoonlijk jammer dat de R van Dream zo'n lang streepje heeft van voren. Dit leid in mijn ogen een beetje af van het geheel.
De vogeltjes vind ik ook heel mooi gezet!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 16:58

Vind je ik vind dat juist mooi. Maar ieder zijn smaak :)

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 17:03

Hoi mag ik even binnen komen vallen? Het laatste weekend van September laat ik m'n tattoo zetten.. Zijkant van mn onderarm 3 vogeltjes. En net schuin boven het heup bot (laag dus) wil ik ; la vie est belle.. En daaronder 3 mini vogeltjes. Iemand ervaring hier mee qua pijn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 17:06

lrtj_ schreef:
[ Afbeelding ]

Mooi gezet! Een van de eerste keren dat ik geslaagde zwaluwen voorbij zie komen haha :D

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 17:10

Bizzybijtje schreef:
lrtj_ schreef:
[ Afbeelding ]

Mooi gezet! Een van de eerste keren dat ik geslaagde zwaluwen voorbij zie komen haha :D

Dankje vind ze zelf ook heel mooi en er zitten ook details in alleen zie de die niet op de foto.

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 17:13

Pijn is voor iedereen anders..... ik heb er 1 op mn heupbot, en ik vond het echt niet grappig. Maar wel uit te houden. Op mn pols voelde ik het amper, maar een vriendin van mij kermde de hele toko bij elkaar. Je kunt er dus weinig over zeggen. En daarbij moet je om die paar minuten/uren pijn niet iets laten dat je mooi vindt.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 17:17

Pijn is inderdaad bij iedereen anders, die ik vandaag heb laten zetten deed amper pijn.
Maar iemand die ik ken heeft hem ook daar en die kon het amper uit houden.
Maar ik vind schaduwen een hel! Dan ga ik serieus door de grond. Terwijl de meeste mensen meer last hebben van de lijnen.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 17:36

Ik vond schaduwen én lijnen niet zo boeiend. Alleen de dikke(re) lijn voelde ik wel wat, maar pas bij de kleur ging ik echt door de grond |o. Wist toen ook echt effe niet meer hoe ik moest gaan zitten :=
Maar gelukkig was dat maar een kwartiertje van de bijna 3,5 uur.

Leuk tekstje :j.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 17:46

Yv_ schreef:
Ik vond schaduwen én lijnen niet zo boeiend. Alleen de dikke(re) lijn voelde ik wel wat, maar pas bij de kleur ging ik echt door de grond |o. Wist toen ook echt effe niet meer hoe ik moest gaan zitten :=
Maar gelukkig was dat maar een kwartiertje van de bijna 3,5 uur.

Leuk tekstje :j.

Inkleuren en lijnen vind ik juist goed te doen.
Maar de schaduwen trek ik echt niet.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 17:49

Maar jij hebt alles zwart zo te zien?
Sorry, miss niet heel duidelijk van mij, ik bedoelde inkleuren met kleur :)

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 17:55

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 17:57

Yv_ schreef:
Maar jij hebt alles zwart zo te zien?
Sorry, miss niet heel duidelijk van mij, ik bedoelde inkleuren met kleur :)

Deze is inderdaad alleen zwart, maar heb er ook een met kleur die mijn hele kuit vult en die vond ik echt mee vallen.
Behalve de schaduwen :')

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 18:44

Mooie tattoo! Ik vind die R juist wel sierlijk zo :j ziet er echt goed uit.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 19:00

Even een Edit over mijn tatt dit heeft hij zonder sjabloon of iets gemaakt gewoon uit de losse pols :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 19:01

Dan vind ik de zwaluwen al helemaal indrukwekkend!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 19:06

Ik ook ik zag hem tekenen ik moest even 3 keer knipperen zo knap uit de losse pols en dan ook met dat handschrift ik dacht serieus how :wow:

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 19:09

Waar heb je m laten zetten lrtj_?