Freya is speciaal voor mensen met vruchtbaarheidsproblemen. Misschien kan je er steun vinden.
En een psycholoog kan jou misschien ook helpen.
Heb je steun aan je man? Hoop dat jullie steun bij elkaar kunnen vinden.
Ik weet dat bij jullie een pauze niet handig is. Maar misschien ben jij er wel echt aan toe?
Hoe zit het verder met je leefwijze? Je kan ook je leefwijze omgooien er zijn Facebook groepen voor. Zij eten heel anders en doen ontspanningsoefeningen. ik lees goede resultaten en bij sommige helpt het inderdaad niet.
Verder je vitamines en mineralen eens laten testen een optie?
Ik heb ook nog eens boek liggen hier. De innesteling heet het boek. Mag je best lenen.
cobiie
Geplaatst: 13-01-17 22:09
Dit was je 3de IUI toch, Wiebke? Er zijn dus nog vele opties, geef vooral de moed niet op. Misschien navragen of je echt de 6 IUI eerst moet doen voordat jullie aan IVF mogen beginnen?
Jojoju
Geplaatst: 13-01-17 23:13
Wat een lief bericht linnie
Ik krijg veel steun van mijn man, hij is echt mijn maatje en voelt goed aan wanneer ik zijn sterke armen nodig heb. Hij troost me, laat me lachen, is heel lief en luisterd als ik dat nodig heb. Ook putten we veel kracht uit ons geloof, al is dat voor mij nu iets moeilijker.
Familie steunt me ook, maar als ik hun teleurstelling voel maakt dat me ook erg verdrietig. Mijn vader zei vroeger altijd: met een klap op je kont ben jij zwanger hoor! Euhm... NOT. Hun goed bedoelde berichtjes vind ik vaak vervelend omdat ik er dan weer aan herinnerd wordt dat het niet lukt.
28 januari klinkt interessant, de dag van freya. Al moet ik zeggen dat ik die dag iets anders te doen heb wat ik nog interessanter vind! Ik ga namelijk naar een oriëntatie dag om als zzp'er aan de slag te gaan. Daar heb ik veel zin in een is iets om naar uit te kijken.
Een psycholoog zou geen slecht idee zijn, ik merk dat nu ik zelf met kinderen bezig ben er veel nare dingen uit mijn eigen jeugd naar boven komen. Komende week maar eens naar informeren
Ja Cobi, het was de 3e ronde voor ons. Genoeg mogelijkheden nog, bij de eerst volgende echo ga ik vragen of ze mijn eileiders willen onderzoeken om te kijken of deze open zijn. Vragen om eerder aan ivf te mogen beginnen is ook een goede!
Nu ga ik een poging tot slapen doen, heb morgen een zeeeeeer vroege dienst!
Morgen ga ik weer voor een echo om te kijken of alles rustig is en ik Menopur kan gaan spuiten. Ben benieuwd of ik 1 ampul per dag moet spuiten of 1,5 ampul per dag. De vorige ronde groeide mijn eitjes nauwelijks en werd het verhoogd naar 1.5, terwijl de ronde daarvoor ik een eitje had van 30 mm met 1 ampul per dag..
Morgen ga ik ook naar een masseur, mijn nek zit al 2 dagen muurvast! Dat wordt de eerste keer dus ik ben benieuwd..
sterkte Wiebke, wat een lastig traject. zodra wij er aan toe zijn zullen we ook al die trajecten ingaan eerst nog maar even niet, mijn vriend is net 2 weken eigenaar van zijn café. mega druk. en ik ook druk met werken. zou ook niet echt uitkomen nu . wel raar gedroomd, dat ik zwanger was, terwijl ik er deze maand niet mee bezig ben, veel op kraamvisite geweest, 3 geboren kindjes deze maand, en samen maar 3x wat gedaan, dus dat zet ook geen zoden aan de dijk haha
Ik heb het gevraagd ja, over mijn eierstokken. De arts zei dat het haar ervaring was die zei dat mijn eierstokken open zijn omdat ik dus al wel een keer zwanger ben geweest
Verder gaat het hier redelijk rustig. Het is echt vreemd, de dag dat ik ongesteld werd waren alle depressieve gevoelens ook weg!
cobiie
Geplaatst: 24-01-17 20:58
Mp, groot gelijk om even een pauze te nemen nu jullie zo druk zijn met het café.
Wiebke, fijn dat je depressieve gevoelens zijn verdwenen, op naar de volgende poging!
RW alweer richting de bevalling, spannend!
Spullen, top dat het met de kleine zo goed gaat!
Hier ook alles goed, nu 8,5 week zwanger. De laatste week zijn mijn klachten gelukkig duidelijk verminderd. Ik heb besloten mee te doen aan het onderzoek waarvoor ik gevraagd was, het eerste bezoek was erg plezier en we hebben de kleine al in 3D gezien (voor zover je daar een klein mensje in zou kunnen herkennen ). Vrijdag is de volgende afspraak, dus zie ik de kleine weer. Nu heb ik tot eind febr minimaal 1x per week een afspraak in het ziekenhuis, zowel reguliere afspraken als voor dit onderzoek. Zal vast raar zijn als ik naarna niet meer wekelijks de kleine kan zien.
Oh das wel gaaf om zo die eerste periode al in 3d te zien. Maar daarna idd wel afkicken. Wij hebben nu elke 4 weken groeiecho ivm zoontje wat nogal groot was. Maar gelukkig groeit dit kindje nog volgens het lijntje. Dus hopelijk blijft dat zo.
Wat bijzonder Cobiie zo maak je alles wel van heel dichtbij mee. Lekker van genieten!
Hier gaat ook allea goed.
moonprayer
Geplaatst: 26-01-17 09:26
we waren gisteren op kraamvisite bij goede vrienden van ons, zo mooi om te zien! en mijn vriend heeft haar ook even de fles gegeven, maar alles ging als vanzelf. zag er zo goed uit
Dan snap je de natuur soms niet hé, dat de meest bizarre stellen zwanger worden van de lucht, Van iemand waarvan ik zeker weet hij écht een goede vader zal zijn dan weer niet..
agja. we zijn nog jong-ig (ik word volgende maand 30 probeer er niet aan te denken) en ik zie hier dat het tóch wel positief kan uitvallen die medische molen over 4 dagen moet ik ongesteld worden, dan gewoon nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Knap hoor Moonprayer dat je de moed er zo inhoud. En je hebt inderdaad echt nog de tijd, probeer inderdaad niet te veel te kijken naar die Grote Drie . Ik was daar veel gestresster over, had namelijk 25 in mn hoofd om mama te worden. Uiteindelijk op 29 gelukt maar pfoee haha jarig zijn is die jaren wel echt een dingetje geweest hoor!!