Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 09:36

Nou mensen, respect voor iedereen hier.

Ik heb net de eerste workout gedaan. Ik heb die Jilian vervloekt voor alles, en de lamp omver geschopt perongeluk in een sqaut kick iets. Jeetje dat was level 1???
Na de warming up deed het al zeer. :') Of ik gebruik mijn spieren verkeerd of mijn spieren schrokken ervan dat ze moesten bewegen opeens.

Fenneeee

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 09:39

Dag 3 zit er ook weer op !
Kana je kan morgen niet normaal op,de wc zitten van de spierpijn !

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 09:53

Of niet op een stoel :P
Heb hem gister ook herhaald (een maand geleden alle levels een week gedaan), maar voel me bilspieren toch wel behoorlijk (ben nu ook niet zo fit, verkoudheid oid onder de leden denk ik)

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 10:16

en bij deze poging 5 geloof ik haha. Na de eerste keer weer afgehaakt. Ik heb echt een schop onder mn kont nodig :') Sporten staat nou niet zo hoog op mijn prioriteiten lijst _O-

Vandaag poging 6.

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 14:46

Cindeeh... >;) ~~}> :D
Hoe jezelf voor, waarom je het doet.
Wat wil je bereiken

Niet ziek worden chessie :(:)

Dank voor je respect, kana!
Die verdien jij ook, want je bent ermee begonnen!!
1 voordeel als je van 'zo ver' komt (qua sportiviteit en conditie) is dat de resultaten enorm zullen zijn!
Go for it! Enne... Heel heeeeeel heeeeeeeeeel erg veel sterkte de komende dagen!
Neem je tijd voor de warming up en cooling down (desnoods langer dan jillian doet) en wel doorgaan, geen dagen rust tussendoor nemen

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 14:49

Sall schreef:
Cindeeh... >;) ~~}> :D
Hoe jezelf voor, waarom je het doet.
Wat wil je bereiken

Niet ziek worden chessie :(:)

Dank voor je respect, kana!
Die verdien jij ook, want je bent ermee begonnen!!
1 voordeel als je van 'zo ver' komt (qua sportiviteit en conditie) is dat de resultaten enorm zullen zijn!
Go for it! Enne... Heel heeeeeel heeeeeeeeeel erg veel sterkte de komende dagen!
Neem je tijd voor de warming up en cooling down (desnoods langer dan jillian doet) en wel doorgaan, geen dagen rust tussendoor nemen

Haha Sall, laten we zeggen dat motivatie niet mijn sterkste punt is :+

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 14:51

Vandaar mijn tip: hou jezelf voor waarom je het doet :D

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 14:55

Ja klopt, maar daadwerkelijk mij ertoe zetten en die motivatie vasthouden is voor mij belachelijk moeilijk.

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 15:01

Vaste tijd voor jezelf afspreken en strafmaatregelen nemen :P

Dank je Sall.. keelpijn is iig weg vandaag :)

MD_Triumph

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 16:26

Kana schreef:

Ik heb net de eerste workout gedaan. Ik heb die Jilian vervloekt voor alles, en de lamp omver geschopt perongeluk in een sqaut kick iets. Jeetje dat was level 1???
Na de warming up deed het al zeer. :') Of ik gebruik mijn spieren verkeerd of mijn spieren schrokken ervan dat ze moesten bewegen opeens.

Geloof me, dit wordt beter!!
ik dacht in het begin ook, jeetje is dit pas level 1!?
maar zit nu al bij dag 6 level 3 dus bijna klaar en ook dit lukt.
Je moet gewoon als het even niet meer gaat paar seconden rust nemen of de makkelijke versie volgen.
Ik volg zo goed als mogelijk de moeilijke versie, maar bij level 3 lukt dat niet altijd en doe ik de makkelijke versie die ik ook vermoeiend genoeg vind..

Mariska85

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 20:26

[quben nuote="MD_Triumph"]
Kana schreef:

Geloof me, dit wordt beter!!
ik dacht in het begin ook, jeetje is dit pas level 1!?
maar zit nu al bij dag 6 level 3 dus bijna klaar en ook dit lukt.
Je moet gewoon als het even niet meer gaat paar seconden rust nemen of de makkelijke versie volgen.
Ik volg zo goed als mogelijk de moeilijke versie, maar bij level 3 lukt dat niet altijd en doe ik de makkelijke versie die ik ook vermoeiend genoeg vind..[/quote]

Jij gaat goed dan! Ik kom nooit verder dan dag 14, dan word het al saai :o

Ik ben nu van plan om het volgende vol te gaan houden (hoop ik) :') Dag 1 Killer buns&thighs dag 2 Killer abs of 6w6p dag 3 Banish fat boost metabolism dag 4 rust.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 20:47

Dames, niet hopen dat je gaat volhouden... Gewoon er van uit gaan dat je het af zal maken :) Alsof het iets vanzelfsprekends is. En uiteindelijk werk je 1 programma af, en dan 2, en 3, enz. enz. en heb je van dagelijks sporten een gewoonte gemaakt. Sla je dan een dagje over, dan voel je je zo lui en ellendig dat je de volgende dag meteen aan de slag wilt.

Zoek ook het voor jou beste tijdstip uit. Als ik 's avonds nog moet trainen durf ik al eens skippen, dus doe ik het 's ochtends, voor mijn ontbijt, terwijl ik nog wakker aan het worden ben :O

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 20:53

Dag 14 betekend dus eigenlijk pas de 4e keer level 2, je moet jezelf ook wel uitdagen om het steeds beter en zwaarder te doen
Afwisselen kun je idd doen (al zou ik dan BR doen), maar zou dan wel om de dag herhalen, daardoor worden je spieren juist sterker
Voor mij hetzelfde idd Bhris, 's ochtends is wel fijn :)

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 21:01

Ik heb ook meestal een vast moment op de dag en als ik mijzelf 'ondermijn' met ' ik heb geen zin of waar doe ik het voor'-gedachtes dan denk ik: wat zijn nou die 25 minuten? Voor je het weet zijn ze voorbij en ben ik toch blij dat ik het gedaan heb en uiteindelijk ben ik nu zo blij met het resultaat na al die. Workouts!!

En ook ik probeer elke x de oefeningen beter en zwaarder te doen en het is zo gaaf om te merken dat bep dingen nu zoveel beter en makkelijker gaan dan aan het begin!

Wat onwijs leuk is: de complimenten en opmerkingen van buitenstaanders dat ik er zo goed en fit en gezond uit zie :o
Laatst bijgewerkt door Sall op 09-09-13 21:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 21:02

Volgens mij ben jij één van de grootste fanatiekelingen van Jillian Sall! *D

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 21:03

Sall schreef:
Ik heb ook meestal een vast moment op de dag en als ik mijzelf 'ondermijn' met ' ik heb geen zin of waar doe ik het voor'-gedachtes dan denk ik: wat zijn nou die 25 minuten? Voor je het weet zijn ze voorbij en ben ik toch blij dat ik het gedaan heb en uiteindelijk ben ik nu zo blij met het resultaat na al die. Workouts!!

Helaas werkt dat voor mij niet zo, Ik heb zodanig motivatie problemen in mijn leven, met alles. en ernstig uitstelgedrag. ben hier ook voor in therapie.

Ik heb momenten gehad dat ik zelfs mijn bed niet uit kwam.

Mariska85

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 21:06

Chessie schreef:
Dag 14 betekend dus eigenlijk pas de 4e keer level 2, je moet jezelf ook wel uitdagen om het steeds beter en zwaarder te doen
Afwisselen kun je idd doen (al zou ik dan BR doen), maar zou dan wel om de dag herhalen, daardoor worden je spieren juist sterker
Voor mij hetzelfde idd Bhris, 's ochtends is wel fijn :)

BR heb ik al grotendeels gedaan alleen de laatste 2 weken nietwant toen ging ik op vakantie. En al zou ik nu beginnen kan ik hem ook niet afmaken dus daar wil ik in januari weer mee starten! Met de shred vond ik het vooral saai om elke dag hetzelfde te doen ookal zoek ik meer uitdaging. Mijn motivatie is daar gewoon erg snel weg in tegenstelling tot BR.

Ik sport altijd als ik uit mijn werk kom voor het eten. Ik kan het niet voor mijn ontbijt want dan lig ik gestrekt en daarbij wordt het dan wel erg vroeg (moet er nu al om 6 uur uit) en direct na het eten word het ook niet.

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 21:09

Bhriseis schreef:
Volgens mij ben jij één van de grootste fanatiekelingen van Jillian Sall! *D

:o
Y;( sorry !
Had het echt nooit achter mijzelf gedacht :o

Lieve Cindeeh, ik weet niet wat ze adviseren bij je therapie maar dan moet je denk ik uitkijken dat je niet te veel v jezelf wil en haalbare doelen stelt/streeft/haalt?
Laatst bijgewerkt door Sall op 09-09-13 21:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 21:25

SSSSHHHHT. Niet te hard roepen dat je van KBT een strakkere kont krijgt (of rondere). Ik heb nu al een goeie derrière. Over de maat ben ik meer dan tevreden (is mijn trots haha) maar ze mag steviger. Samen met mijn benen dus. Mijn vriend is echter gek op mijn achterste en als ie opvangt dat dat met KTB er nog beter uit gaat zien, dan gaat hij me een hele dag door aan de KBT zetten vrees ik ~~}>

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 21:26

Wat een gaaf topic! Ga vanaf morgenvroeg ook hiermee beginnen, kan ik gelijk daarna naar de fysio die ik toch al had staan ;)

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 21:28

Varekaj schreef:
SSSSHHHHT. Niet te hard roepen dat je van KBT een strakkere kont krijgt (of rondere). Ik heb nu al een goeie derrière. Over de maat ben ik meer dan tevreden (is mijn trots haha) maar ze mag steviger. Samen met mijn benen dus. Mijn vriend is echter gek op mijn achterste en als ie opvangt dat dat met KTB er nog beter uit gaat zien, dan gaat hij me een hele dag door aan de KBT zetten vrees ik ~~}>

_O-

Welkom horseyfries! Succes!!

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 07:25

Brr het is koud en ik heb geen zin >.>

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 07:28

Je warmt er lekker van op Solar :D
Ik zweet alweer.. zo gauw onder de douche

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 07:38

Nou ik ben er klaar voor hoor! Met welke zal ik beginnen?

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 07:46

Eh.. Dag 1, level 1 van de shred? :+