Ik heb net de eerste workout gedaan. Ik heb die Jilian vervloekt voor alles, en de lamp omver geschopt perongeluk in een sqaut kick iets. Jeetje dat was level 1???
Na de warming up deed het al zeer.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sall schreef:Cindeeh...![]()
![]()
![]()
Hoe jezelf voor, waarom je het doet.
Wat wil je bereiken
Niet ziek worden chessie![]()
Dank voor je respect, kana!
Die verdien jij ook, want je bent ermee begonnen!!
1 voordeel als je van 'zo ver' komt (qua sportiviteit en conditie) is dat de resultaten enorm zullen zijn!
Go for it! Enne... Heel heeeeeel heeeeeeeeeel erg veel sterkte de komende dagen!
Neem je tijd voor de warming up en cooling down (desnoods langer dan jillian doet) en wel doorgaan, geen dagen rust tussendoor nemen
Kana schreef:Nou mensen, respect voor iedereen hier.
Ik heb net de eerste workout gedaan. Ik heb die Jilian vervloekt voor alles, en de lamp omver geschopt perongeluk in een sqaut kick iets. Jeetje dat was level 1???
Na de warming up deed het al zeer.Of ik gebruik mijn spieren verkeerd of mijn spieren schrokken ervan dat ze moesten bewegen opeens.
Kana schreef:Nou mensen, respect voor iedereen hier.
Na de warming up deed het al zeer.Of ik gebruik mijn spieren verkeerd of mijn spieren schrokken ervan dat ze moesten bewegen opeens.
Sall schreef:Ik heb ook meestal een vast moment op de dag en als ik mijzelf 'ondermijn' met ' ik heb geen zin of waar doe ik het voor'-gedachtes dan denk ik: wat zijn nou die 25 minuten? Voor je het weet zijn ze voorbij en ben ik toch blij dat ik het gedaan heb en uiteindelijk ben ik nu zo blij met het resultaat na al die. Workouts!!
Chessie schreef:Dag 14 betekend dus eigenlijk pas de 4e keer level 2, je moet jezelf ook wel uitdagen om het steeds beter en zwaarder te doen
Afwisselen kun je idd doen (al zou ik dan BR doen), maar zou dan wel om de dag herhalen, daardoor worden je spieren juist sterker
Voor mij hetzelfde idd Bhris, 's ochtends is wel fijn
Bhriseis schreef:Volgens mij ben jij één van de grootste fanatiekelingen van Jillian Sall!
Varekaj schreef:SSSSHHHHT. Niet te hard roepen dat je van KBT een strakkere kont krijgt (of rondere). Ik heb nu al een goeie derrière. Over de maat ben ik meer dan tevreden (is mijn trots haha) maar ze mag steviger. Samen met mijn benen dus. Mijn vriend is echter gek op mijn achterste en als ie opvangt dat dat met KTB er nog beter uit gaat zien, dan gaat hij me een hele dag door aan de KBT zetten vrees ik