Ga zo even bijlezen , eerst even eten koken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ghostattack schreef:Ik sport niet met een sportbh, die heb ik niet eensMaar ik heb dan ook niet echt een voorkant waar je last van hebt tijdens het sporten
Zeg maar gerust.. Niks
phormicola schreef:Fijn dat ze wat aan je misselijkheid hebben gedaan en ik ben heel blij dat jij en mini-you kerngezond zijn
Voor degene die het vroeg: met flesjes beginnen is prima, maar ga zo snel mogelijk opzoek naar gewichten, die heb je nodig in level 3.
Iriis_ schreef:Hoi!
Ik heb nog niet het hele topic door gelezen, maar ik ben super enthousiast over deze manier van trainen! Ik wil er zelf eigenlijk ook wel aan beginnen. Ik vroeg mij af waar je het beste zo'n matje kunt kopen! En of jullie het elke dag doen, of een bepaald aantal keer in de week?![]()
Judith_ schreef:Ghostattack schreef:Ik sport niet met een sportbh, die heb ik niet eensMaar ik heb dan ook niet echt een voorkant waar je last van hebt tijdens het sporten
Zeg maar gerust.. Niks
Ik kan ook niet zeggen dat ik echt heel veel heb, maar zeker met het gespring en gedoe is een sportbh echt wel beter. Met paardrijden ook. Mag dan niet veel zijn maar zou het fijn vinden dat het kleine beetje er over 15 jaar ook nog wat fatsoenlijk uit ziet.
Iriis_ schreef:Hoi!
Ik heb nog niet het hele topic door gelezen, maar ik ben super enthousiast over deze manier van trainen! Ik wil er zelf eigenlijk ook wel aan beginnen. Ik vroeg mij af waar je het beste zo'n matje kunt kopen! En of jullie het elke dag doen, of een bepaald aantal keer in de week?![]()
Neroo schreef:Dames, voor iedereen een dikke vette pluim! Ik vind het bewonderenswaardig dat iedereen hier het beste uit zichzelf wil halen en voor een gezond leven gaat. Ook de support voor de mede shredders vind ik erg positief! Het is geen wedstrijd wie het hardste gaat, maar iedereen steunt elkaar echt.
Ik ben echt blij dat ik dit topic gevonden heb!