Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kobus17

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 20:15

Zo en dag 17 gedaan *\o/* ! Gaat wel steeds beter, maar ga nog steeds dood op het laatste strenght en cardio gedeelte :') . De eerste V-raises gaan goed, maar de 2x is nog steeds killing.
Ga zo even bijlezen , eerst even eten koken :Y) , vriendlief is onderweg naar huis ( stond een beetje in de file bij r'dam :+ )

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 20:16

Een flesje water van een halve liter kan écht niet 1,7 kilo wegen hoor. :n Tenzij je een stalen fles hebt. Ik gebruik flessen van 1 liter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 20:17

urselin schreef:
Flesje water van een halve liter weegt 1,7kg bij mij op de weegschaal ;)
Kilo's en liters zijn niet hetzelfde.

Bij water is het maar zo'n klein verschil dat het benaderbaar is tot 1 op 1

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 20:18

Haha, ik gebruik wijnflessen, werkt prima voor de eerste dagen, nu worden ze wat te licht.

Ik ben inmiddels op dag 8, is eindelijk de spierpijn weg, wordt ik ziek, alsnog spierpijn :(
Balen, maar ik sla vandaag over.

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 20:26

Aha weegschaal afwijking dan? :Y)

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 20:27

Wat een goed resultaat komt er weer voorbij!
Ben trots op jullie dames!

Vandaag een echo gehad en de baby en ik zijn super gezond (voor zover ze dat bij 9 weken kunnen zien).
De reden waarom ik waarschijnlijk zo beroerd ben is omdat ik voorheen juist zo super fit was en ik me nu een bejaarde voel.
Heb nu wat voor de misselijkheid gekregen zodat ik nu wel eten en drinken binnen kan houden want dat kon natuurlijk niet lang goed gaan.

Dokter heeft gezegt dat ik het beste nog 2 weken gewoon alleen kantoor werk moet doen om mijn lichaam en baby de rust te geven die het nodig heeft en als ik me daarna goed voel mag ik alles weer doen.
Dus ik kan jullie de komende 2 weken nog actief lastig vallen.

Was wel erg lomp, ik zat met mijn vriend in een gemixte wachtkamer waar ze zowel echo's uitvoerde voor moeders die het kind wilde houden maar ook voor de abortussen.
Waar mijn helft gelukkig de kamers uit kwam zag je echt dat het de andere vrouwen veel verdriet bracht.

Annash
Blogger

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 20:36

Fijn dat beeb gezond is Rapons! En dat je wat hebt gekregen voor je misselijkheid.
Jeetje, dat is inderdaad wel even ... anders, denk ik, zo'n gemixte wachtkamer.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 20:50

Fijn dat ze wat aan je misselijkheid hebben gedaan en ik ben heel blij dat jij en mini-you kerngezond zijn :D

Voor degene die het vroeg: met flesjes beginnen is prima, maar ga zo snel mogelijk opzoek naar gewichten, die heb je nodig in level 3.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 21:00

Ghostattack schreef:
Ik sport niet met een sportbh, die heb ik niet eens :') Maar ik heb dan ook niet echt een voorkant waar je last van hebt tijdens het sporten :D Zeg maar gerust.. Niks :')

Ik kan ook niet zeggen dat ik echt heel veel heb, maar zeker met het gespring en gedoe is een sportbh echt wel beter. Met paardrijden ook. Mag dan niet veel zijn maar zou het fijn vinden dat het kleine beetje er over 15 jaar ook nog wat fatsoenlijk uit ziet. :')

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 21:06

phormicola schreef:
Fijn dat ze wat aan je misselijkheid hebben gedaan en ik ben heel blij dat jij en mini-you kerngezond zijn :D

Voor degene die het vroeg: met flesjes beginnen is prima, maar ga zo snel mogelijk opzoek naar gewichten, die heb je nodig in level 3.

Hoezo moet je daar persee gewichtjes voor hebben?? Ik heb gewoon van die simpele staafjes. Is dat ook goed :) ?

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 21:10

er is een oefening waarbij je in een plank positie op je gewichten moet steunen, anders kun je de oefening niet doen ;)

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 21:14

Hoi!

Ik heb nog niet het hele topic door gelezen, maar ik ben super enthousiast over deze manier van trainen! Ik wil er zelf eigenlijk ook wel aan beginnen. Ik vroeg mij af waar je het beste zo'n matje kunt kopen! En of jullie het elke dag doen, of een bepaald aantal keer in de week? :o :D

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 21:17

Ik ga even shredden!

@Iris: iedere dag! Daar is het programma voor gemaakt. :)

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 21:17

Ik heb net de eerste keer level 1 gedaan! Ik vind het vet gaaf! Ik vond het voor mijn armen het zwaarst. En dat cardio tussendoor is ook heel fijn!
Ik zal straks wel een foto maken en dan over een week of 2 nog een keer. Kijken of er verschil is! :D

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 21:19

Ik merk al goed verschil! Ook vooral bij mijn onderbuik (net als Phor) en de flubjes aan de binnenkant van m'n bovenbenen.

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 21:19

Iriis_ schreef:
Hoi!

Ik heb nog niet het hele topic door gelezen, maar ik ben super enthousiast over deze manier van trainen! Ik wil er zelf eigenlijk ook wel aan beginnen. Ik vroeg mij af waar je het beste zo'n matje kunt kopen! En of jullie het elke dag doen, of een bepaald aantal keer in de week? :o :D

matje hoef je niet perse te kopen, je kunt evt ook handdoek gebruiken

de rest van je vragen staat in de opening :)

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 21:22

Judith_ schreef:
Ghostattack schreef:
Ik sport niet met een sportbh, die heb ik niet eens :') Maar ik heb dan ook niet echt een voorkant waar je last van hebt tijdens het sporten :D Zeg maar gerust.. Niks :')

Ik kan ook niet zeggen dat ik echt heel veel heb, maar zeker met het gespring en gedoe is een sportbh echt wel beter. Met paardrijden ook. Mag dan niet veel zijn maar zou het fijn vinden dat het kleine beetje er over 15 jaar ook nog wat fatsoenlijk uit ziet. :')

Ik heb niet zoveel zin om nu helemaal een sport bh te gaan afschaffen, misschien dat ik erover nadenk als ik meer ga sporten :P

Overigens nog geen tijd gehad voor dag 6, zit nogal in de stress over wiskunde :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 21:23

Iriis_ schreef:
Hoi!

Ik heb gewoon een zacht plaid gebruikt en deze dubbel geslagen. Werkt prima.

Vandaag dag 2 gedaan, ik was even bang voor mijn bovenbenen aangezien die toch wel de eerste tekenen van spierpijn begonnen te vertonen, maar ik heb me er dapper doorheen geslagen.

Note to myself: vooraf goed naar 't toilet gaan. Halverwege de jumping jacks werd de nood toch wel erg hoog en was ik genoodzaakt de film even op pauze te zetten. -O- Uiteindelijk heb ik het goedgemaakt door even weer een stukje terug te spoelen. :) Nu lekker een warm bad nemen. :D

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 21:32

Goed bezig!

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 21:40

Ik heb een SAS-dag en zit lekker in bad ipv dat ik dag 15 doe. Komt morgen wel weer. Tot nu toe iedere dag braaf geshred

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 21:42

Wie geeft mij een schop onder mn kont? Ik moet vandaag nog shredden en ik wil niet té laat naar bed :')

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 21:42

Dames, voor iedereen een dikke vette pluim! Ik vind het bewonderenswaardig dat iedereen hier het beste uit zichzelf wil halen en voor een gezond leven gaat. Ook de support voor de mede shredders vind ik erg positief! Het is geen wedstrijd wie het hardste gaat, maar iedereen steunt elkaar echt :j.

Ik ben echt blij dat ik dit topic gevonden heb!

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 21:49

Afbeelding

:j

Nickolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 21:49

Vandaag dag 11 gedaan (dag 1 van level 2) en het veel me erg zwaar.
Wat ik wel heel erg leuk en positief vond is dat ik met mijn handen bij de grond kwam bij de walking push-ups. (met een heel klein beetje mijn knie buigen) Voordat ik hieraan begon kwam ik nog niet voorbij mijn knieën.

Oja en vandaag een nieuwe weegschaal gekocht.

gewicht 69,2kg
lichaamsvet 26,3%
lichaamsvocht 50,6%
spiermassa 35,5%

Vooral de spiermassa moet wel omhoog vind ik.

Nickolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 21:50

Neroo schreef:
Dames, voor iedereen een dikke vette pluim! Ik vind het bewonderenswaardig dat iedereen hier het beste uit zichzelf wil halen en voor een gezond leven gaat. Ook de support voor de mede shredders vind ik erg positief! Het is geen wedstrijd wie het hardste gaat, maar iedereen steunt elkaar echt :j.

Ik ben echt blij dat ik dit topic gevonden heb!

Ik ben het helemaal met je eens. *\o/* *\o/*