Mooie tijd Wendy!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bloodymary schreef:Ariebombarie schreef:Lente ren je morgenochtend 9.30 mee met Run2Day? die zitten op de Overtoom. ik wel iig
He Arie, ben je weer aan het rennen? Gaat het goed? Je had toch last van je knieen eerst (in dat andere hardlooptopic dat is verwaterd).
Ben zelf ook nog steeds lekker bezig. Zat voor de winter op 8 km, maar ben een koukleum en ben pas sinds een paar weken weer intensief bezig. teruggevallen naar 4, zit nu weer op 5km. Wil nu wel flink doorgaan trainen tot langere afstanden. Hardlopen is zo lekker en verslavend!
Eliine schreef:Klinkt wel heel leuk zo'n triatlon training! Maar idd wel tijdrovend als je alle disciplines echt fanatiek wilt trainen.
Doe mij ook zo'n sportschool Hannahfrouk
Vandaag mn eerste hardloopwedstrijd gelopen! 5 km. Vond het erg spannend, was bang mezelf 'op te blazen' maar dat viel reuze mee. Uiteindelijk zelfs binnen het half uur over de finish![]()
29:45 min, gem snelheid: 10,29 km/h . Het liep wel echt heel lekker mee zo in zo'n grote groep, krijg je toch een lekkere energyboost van! Absoluut voor herhaling vatbaar. Mn zus en ik vonden het bijna jammer dat we zo snel waren gegaan, voor we het wisten waren we al over die finish