[Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

YMJArabians

Re: [Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 23:04

Ik kan me ook echt verheugen op de periode ná CB :D Heb al allerlei lekkere recepten en ideetjes, dus dat komt wel goed denk ik.

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 00:31

Zo, ben blij dat alle dagen weer voorbij zijn. Vanaf morgen weer shaken en s'avonds aan de groentes. Ik hoop dat mijn sportkleding morgen komt, kan ik het gelijk uitproberen bij het revalidatiecentrum. Ik verheug me hier haast nog meer op dan op een pakketje met gewone kleren :'). Mijn mams heb ik ook nog nooit zo serieus gezien wat betreft afvallen, dus hoop dat we elkaar kunnen helpen!!

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 00:44

Ik heb met oud en nieuw nauwelijks oliebollen oid gehad omdat mijn familie dit al op had voor ik thuis was :D Ben er absoluut niet rouwig om scheelt mij weer extra sporten :p Deze maand ga ik weer hard aan de bak!

Mandarijn12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 08:33

Ik ben na alle vreterij gewoon een halve kilo afgevallen... Hoe kan dat dan?

Welke shakes gebruik je? Ik wil dat ook proberen alleen niet via Cambridge denk ik

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 10:47

Ik ga zo maar eens wegen en neem dat als mijn uitgangspunt. Ik durf niet!

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 10:57

Joehoe!

Mandarijn, misschien heb je je stofwisseling juist ff lekker aan de gang gezet. Daarom ben ik ook fan van 1 junkdag. Ik ben 20 kg afgevallen (en er is er na 4 jaar nog steeds 18 gone), door middel van 6 dagen super goed eten en 1 junkdag, alles eten en drinken wat ik wilde (dat valt nog mee, want ik ben geen bingeeater ofzo. Dan nam ik gewoon patatjes of pannekoek, een bakje chippies en nog wat lekkers.

Sundral, wat goed! Ik baal nog steeds. Mijn sportkleren zijn hier buiten gestolen. Dus doe het nu ff met mijn restantjes.

Denice, you go girl!

Ik heb me net ook gewogen. Mijn startgewicht is precies 58.0 kg.

Vanmiddag wel uit lunchen, vanavond verjaardag. Morgen uiteten en bioscoop en vrijdag patatjes met kids op bezoek. Maargoed goede keuzes maken en tussendoor netjes.

Start nu in ieder geval met een heerlijke appel-framboos-mandarijn-lijnzaad-yoghurt shake.

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 11:04

Mandarijn: ik gebruik de shakes van weight care, de chocolade, banaan en vanille. Vind choco het lekkerst.

Loes: jemig je kleren gestolen!!! Moet ook niet gekker worden... Wel heul knap van al die kilo's die je er mooi af hebt!!

Mandarijn12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 11:40

Loess, dat klinkt goed haha, maar of het gezond is :+
Sundral, en hoe is je planning dan? Eet je alleen maar shakes? Dus voor elke maaltijd? En wanneer eet je bijvoorbeeld die repen, of soep, of wat heb je nog meer? En heb je dat afgebouwd of in een keer gedaan?

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 11:45

iedereen aan en goed begin voor 2013

iedereen heel veel sucses en plezier boven al in dit nieuwe jaar

hier ook na de kerst gelijk weer klein beetje reddelijk gelet op de hoeveel heid
en ben bijna die 2 kilo kerst al weer kwijt nog 5 ons dus valt nog mee

voor dit jaar wil ik graag de laaste 4 kilo nog kwijt raken maar moet vast lukken ;)

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 11:47

Mandarijn: ik heb eerder repen gehad, maar daar ben ik mee gestopt. Ik doe s'ochtends en s'middags als maaltijd een shake en tussendoor fruit. En s'avonds gewoon een lichte, gezonde warme maaltijd. Aardappelen bijv eet ik niet, nooit gedaan. Dus s'avonds alleen groentes evt stukje vlees of een salade maken.

Ik heb ook een tijdje op alleen maar shakes geleefd maar dit vond ik na een tijdje niet meer te doen. Dacht alleen nog maar aan eten. Op deze manier is het prima te doen en vol te houden en het scheelt heel wat denk/rekenwerk wbt caloriën en koolhydraten etc. Persoonlijk vind ik dat erg fijn. En omdat ik wel m'n vitamines en mineralen binnen wil krijgen s'avonds dus een lichte maaltijd en tussendoor fruit.

Donatello86

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 11:48

Denice : en heb je het gedurft ? ;)
Ik heb nu al een dip , echt ontzettend te snakken naar iets met suiker hahahah
Maar ik ga proberen vol te houden tot half 1 dan ga ik lekker 2 boterhammen met jam eten ,
wis niet dat ik daar zo naar uit kon kijken haha

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 11:54

Mandarijn12 schreef:
Loess, dat klinkt goed haha, maar of het gezond is :+
Sundral, en hoe is je planning dan? Eet je alleen maar shakes? Dus voor elke maaltijd? En wanneer eet je bijvoorbeeld die repen, of soep, of wat heb je nog meer? En heb je dat afgebouwd of in een keer gedaan?

Waarom zou shake niet gezond zijn? Of bedoel je junkdag? Nou ik denk niet dat dat slecht voor je is. Haha beter 1 keer per week een slechte avondmaaltijd en wat lekkers die dag, als dagelijks slechte zaken.

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 12:07

Mandarijn12 schreef:
Ik ben na alle vreterij gewoon een halve kilo afgevallen... Hoe kan dat dan?

Welke shakes gebruik je? Ik wil dat ook proberen alleen niet via Cambridge denk ik

Ik gebruik shakes van slimsystem. Ik haal deze in duitsland want daar kosten ze 8 euro ipv de 13 euro hier in nederland. er zitter 18 maaltijden in :) Ik gebruik 2x per dag een shake en dan de dag erna 3x en dan weer 2x.. Dit zodat ik wel voldoende groente etc binnenkrijg

Mandarijn12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 12:08

Ok, dus verder eet je dan groenten en zo? Fruit? Wat nog meer?

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 12:09

Ik ben zonet wezen wegen en er is weer 3,7 kg af :D In totaal nu 11,0!! :D

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 12:15

Ik heb sinds vandaag 'motivatieglaasjes' op onze dressoirkast staan :D

Afbeelding
Ieder steentje staat voor een halve kilo, links de kilo's die er nog af moeten en rechts de kilo's die er al af zijn :D

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 12:19

Wauw leuk idee zeg!

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 12:26

Mag ik mij hier ook melden? Vanaf vandaag begin ik ook weer met gezond eten en sporten. Als sport doe ik pilates( op youtube ) en hardlopen! Ik weet niet precies hoeveel ik wil gaan afvallen omdat ik mij niet weeg maar ik gok zo'n 10 kg of totdat ik weer in mijn te kleine kleren pas.

Bonjoy, leuk idee is dat!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 12:49

Ik kletste hier al mee, maar ben een tijd hier niet actief geweest. Gezien ook ik weer wat bewuster wil gaan eten zo na de feestdagen kom ik graag weer meekletsen :j Ik zie hier op de laatste pagina's al mooie resultaten voorbij komen, +:)+

Bonjoy: super gaaf die glaasjes, echt een leuk idee!

Ik zit eraan te denken mee te doen met een WW cursus (niet online) maar twijfel omdat het toch wel heel erg duur is. Eerst maar eens kijken hoe ver we komen met 'gewoon' gezonder eten.

callum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 12:54

Wow bonjoy wat een leuk idee zeg. Ik ga het van je pikken denk. Wordt het visueel van. Ik vind deze nieuwe weegschaal niet leuk. maar ben maar 2 kg zwaarder valt me mee. vandaag vasten en morgen weer normaal. Ik wil dit jaar echt 20 kg kwijt op de nieuwe weegschaal dan weeg ik 80 kg.das minder dan 2 kg per maand. Das wel realistisch toch?

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 12:54

Moet er eigenlijk nog geen nieuw topic komen? :=

Ik heb de knoop doorgehakt, aangezien ik al verschrikkelijk lang stil sta en ben vandaag begonnen aan Modifast.
Heb vanmorgen de eerst shake genomen en vond het vreselijk goor :=
Nog even 2 weken bikkelen en dan mag ik alweer gaan afbouwen :)

Succes verder weer iedereen en nog een heel gelukkig nieuwjaar!

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 12:55

Volgens mij mag het hier nu door tot 500 pagina's. Als ik het niet mis heb haha.

Skessa, hoop dat je het lekkerder gaat vinden!

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 12:56

Volgens mij mochten we door tot 500 inderdaad :) Of was dat nou met het piercing of tattoo topic? :')

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 12:58

Nee was ook hier :) Ik had bij de 100 getemd en toen kwam een mod-opmerking dat we doormogen tot 500 :)

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 13:00

Ooooh sorry wist ik niet, dacht dat t alleen bij HK's was. En vorige topics werden ook op 100 gesloten.

Ja naja, ik had vanmorgen een shake en ik lust ook geen milkshakes, dus kan wel kloppen.
Heb vorige keer ook een pudding geproefd, was een beetje smakeloos, maar iig nog wel eetbaar :=
Heb ook bijna alleen maar puddings gekocht en de muesli, dus hopen dat dat een beetje lekker gaat zijn.