Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sonja_vR schreef:Wemkelover : die testen zijn een moment opname he![]()
snap heel goed dat je verre van blij werd van die test uitslagen, maar het zijn wel dingen die sterk zouden kunnen verbeteren naar mate je beter met ADD leert omgaan en wat meer handvaten hebt om de boel te structureren voor je zelf .
wemkelover schreef:Ik wist wel dat ik niet een bijster goed geheugen heb maar zo slecht had ik dan weer niet verwacht. En misschien als ik het op een andere dag had gedaan was het beter geweest.
Heino schreef:Is het eerlijk om van jezelf te verwachten dat je een rij getallen kan onthouden wanneer je aandacht helemaal niet bij die getallen was toen ze opgenoemd werden? Hoe kan je iets onthouden dat je nooit bewust hebt waargenomen doordat je zo snel afgeleid bent?
Citaat:Ik heb een ego 4 keer zo groot als de wereldbol en denk iedere dag wel een keer dat ik een baanbrekend inzicht heb verworven waar iedereen van overtuigd moet worden.
Lente schreef:Lekker creativiteit kwijt kunnen in alles, lekker veel bewegen, sporten... Het is in mijn ogen ook de hele manier van omgang. Hoe wij worden opgevoed maakt voor een groot deel wie we zijn en ik heb het idee dat wat AD(H)D'ers vaak gemeen hebben, een bepaalde mate van beperking vanuit de opvoeding is (klopt mijn zin nog?)