Soft en Gentle is idd een super mooie highlighter! Het nadeel van MSF's is wel dat hij je porien groter doet lijken. Dus als je poriën zichtbaar zijn moet je geen MSF gebruiken want dan zijn je poriën nog duidelijker te zien.
Nelleke, Shy Girl is wel een mooi kleurtje. Ik ben alleen bang dat hij niet zo lang op mijn lippen blijft zitten. Lustre finish blijft ook maar een halfuur op mijn lippen zitten. En volgens mij lijkt creamesheen wel erg op lustre? Ik heb wel een mooie chubby stick die ik regelmatig gebruik maar ik vind een lip balsem ook wel lekker simpel 
Djilna, ik gebruik eigenlijk alle kwasten en allemaal ergens anders voor
Die afgeplatte kwast is een duo fibre brush van Hakuhodo, ik heb zo een nog niet eerder voorbij zien komen. Deze kwast is van geiten haar en heeft 2mm synthetische haartjes die uit steken. Deze kun je voor alle soorten foundation gebruiken maar ook voor cream blush. Jij wil de MAC concealer in een tint lichter en ik wil hem nog in een tint donkerder haha
Gianti, Boozyshop verkoopt ook Milano make-up. Wel jammer dat de oogpotlood zo snel vervaagt. Ik ben zelf heel tevreden over de oogpotlood van Bourjois maar ik gebruik hem alleen op mijn onderste ooglid dus geen idee hoe hij op het bewegend ooglid blijft zitten. Mijn moeder heeft 2 potloden van Pupa die gebruikt ze op het bewegend ooglid en onderste ooglid en die blijft de hele dag goed zitten. Ze gebruikt geen primer of zo. Doordat hij zo goed blijft zitten is hij wel iets moeilijker te verwijderen. Maar de potloodjes van Pupa zijn wel een aanrader. Ik weet niet wat jij met een niet al te dure bedoeld. Deze potloodjes zijn ongeveer 11 euro.