Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kiko make-up Milano... als ze naar nl verzenden, ga ik bestellen! heel veel pigment, houdt enorm lang en budget
Die afgeplatte kwast is een duo fibre brush van Hakuhodo, ik heb zo een nog niet eerder voorbij zien komen. Deze kwast is van geiten haar en heeft 2mm synthetische haartjes die uit steken. Deze kun je voor alle soorten foundation gebruiken maar ook voor cream blush. Jij wil de MAC concealer in een tint lichter en ik wil hem nog in een tint donkerder haha
blauwe blijft echt geweldig zitten! 

Neem al jaren wat uit portugal mee als ik er ben, want ze verzenden niet naar NL
De nagellakjes zijn ook super trouwens! 
Maar dan denk ik nu de mineral. Die was nu een fractie te licht, maar dat is perfect als ik zometeen weer iets minder bruin ben, maar nog te bruin voor de Estee Lauder concealer. En voor mengen gebruik je weer te weinig dus dan maar een kleurtje extra, heel vervelend 
) en nagelak, 2 blushers (sun en natural)+ lippotlood. 

18 producten in totaal.
En het scheelt een hoop euri met NARS 

Heb er best wel wat oogpotloden van en koop ook altijd hun vloeibare eyeliner. En nagellak.
Maar ik vind die winkels altijd vreselijk, keiharde muziek en als ie midden in een drukke winkelstraat staat ook nog eens loeidruk.
Duurt helaas wel 15 a 20 werkdagen om te bezorgen 

Dus ben je zeker dat de kleur je niet staat of kan het zijn dat de kleur wel goed is maar dat je zelf nog moet wennen aan de knalkleur? 
) dus toen heb ik een meer kersenrode aangeschaft. Inmiddels heb ik er ook een roze rode (wat transparante) van mac bij, die is wat subtieler