Zag net een foto van me van 2 weken terug (ongeveer 3 weken na operatie) en wat staan mijn ogen er weer mooi op
Ik kijk nu gewoon naar 1 camera met beide ogen ipv met 1 oog naar de camera en met slechte oog ergens in het wildeweg starend...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik kijk nu gewoon naar 1 camera met beide ogen ipv met 1 oog naar de camera en met slechte oog ergens in het wildeweg starend...
maar vrees dat dat geen succes gaat worden. Mijn oog is behalve lui ook nog eens voorzien van aangeboren staar waardoor ik met dat oog 0,0005% zie
Meliaforever schreef:Ik kan ook mensen niet lang aankijken, omdat ik gewoon bang ben dat ze het zullen zien.
Ik kan er misschien niks aan doen, maar het kwetst me echt onwijs hard.
Kytha schreef:Topic is alweer oud, maar even een schopje met een vraag;
Kunnen jullie 3D films zien?
Ik helaas dus niet en baal best wel want wil graag die nieuwe step up film zien in de biosmaar vrees dat dat geen succes gaat worden. Mijn oog is behalve lui ook nog eens voorzien van aangeboren staar waardoor ik met dat oog 0,0005% zie
![]()
Nu ben ik dus benieuwd of jullie 3d kunnen zien?
)
. Heb dan wel geen lui oog, maar wel een aangeboren afwijking.
wat andere mensen er van vinden. Als ze 't niet aanstaat kijken ze maar de andere kant op. Het is heel irritant dat mensen je raar aan staan te kijken. Ik kan het echter niet beinvloeden, dus tja.... jammer dan voor ze. En meid, het hoort bij je, Je ben gewoon uniek en daar mag je best trots op zijn! 
Hoe erg.. Ik heb het gelijk uit mijn hoofd verdrongen en er niet meer aan gedacht... Voor ongeveer 2 maanden
Dit zal ze vast wel zien 

Heb zulke dingen dagelijks.
Rebel_Jits schreef:Ik kan het alleen kijken met heel veel moeite. Dat hou ik dus geen film lang vol. Maw: nee dus. Daarom heb ik Avatar ook 3x gezien in de bios in normale versie, ookal had ik graag de 3D versie willen zien.
Ik schat de diepte in door de grootte te bekijken. Bij auto's zie ik hoe snel die gaat, door in te schatten hoe snel een auto groter of kleiner wordt en zich verplaatst op het wegdek (nu bij paaltje 1, dan bij paaltje 2..) Beetje lastig uit te leggen. Ik duik bijv ook voor een bal weg als deze ruim een meter naast m'n hoofd terecht komtHeb zulke dingen dagelijks.
Je kan alleen diepte zien als je met 2 ogen kijkt. Kijk je met 1, dan ga je dus 'diepte zien' op mijn manier (bovenstaand).
) en we konden het verder wel zien, zij dacht zelf dat ze het niet kon zien.. manie schreef:Met mijn ogen kijk ik afwisselend, dus de ene keer gebruik ik m'n linkeroog en de andere keer het rechteroog![]()
Wat mij super geholpen heeft is de bril die ik nu heb.
Alleen pingpong is echt niet voor mij weggelegd, ik sla constant mis
Ik heb dagelijks wel dingetjes, vooral bij dingen aanpakken van iemand anders of dat ik bijv. met een enorme stap een winkel binnenloop omdat mijn ogen vonden dat er een grote drempel zit..
Maar dat soort dingen vind ik niet zo erg. Ik vind het wel naar als anderen het zien.
Ik ben ondertussen wel wat voorzichtiger geworden, maar nu blijf ik dus constant een paar centimeter boven het glas hangen omdat ik gewoon niet zíe wanneer mijn beker op het blad staat. Ook loop ik aan de rechterkant (dat is mijn slechte oog) vaak tegen dingen aan en heb ik ook véél moeite met trappen lopen. Meestal hou ik mijn ogen gericht op iets in de verte en loop ik op m'n gevoel de trap af (en m'n hand op de leuning). Ben iets te vaak van de trap af gedonderd ondertussen 
Als 't groter wordt is het inderdaad dichterbij, wordt 't kleiner dan rijdt het verder weg maar verder...
Die verdere afstand, vraag meestal altijd aan iemand die naast me loopt (bijvoorbeeld op buitenrit) of die op ons af komen of van ons weg gaan. En eigenlijk stoot ik me ook abnormaal veel
Ben het nu ook wel gewent dus zeg altijd standaard auw en ga verder haha..