ok, dat is misschien een beetje overdreven maar toch zeker wel een half uur tot drie kwartier zo nu en dan
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cookies schreef:Als geld de reden zou zijn, waarom mag TS dan niet wat bijbetalen? En als millieu de reden is, waarom dan wel in vredesnaam die vaatwasser 3 keer vol?
sarah_m schreef:7 minuten??? Soms sta ik wel 70 minuten onder de douche
ok, dat is misschien een beetje overdreven maar toch zeker wel een half zo nu en dan
sarah_m schreef:Cookies schreef:Als geld de reden zou zijn, waarom mag TS dan niet wat bijbetalen? En als millieu de reden is, waarom dan wel in vredesnaam die vaatwasser 3 keer vol?
Dat was ook mjn tweede gedachten
dutchy_ schreef:Staat al veel eerder vermeld, dat willen de ouders niet.
Maar jeetje een hele dvd kijken onder de douche... heb je dan ook een stoel in je douchecabine ofzo gezet of hoe zie ik dat voor me?
EngeltjeS schreef:De vaatwasser draaid denk ik zo'n 2 of 3x per dag.
mobick schreef:dutchy_ schreef:Staat al veel eerder vermeld, dat willen de ouders niet.
Maar jeetje een hele dvd kijken onder de douche... heb je dan ook een stoel in je douchecabine ofzo gezet of hoe zie ik dat voor me?
oeps niet goed gelezen sorry!
nee is een tweepersoons cabine met bankjes en stralen aan alle kanten je kent ze wel die dingen.... heel relaxt.
Borg schreef:Een goede vaatwasser gebruikt volgeladen minder water dan die afwas met de hand doen, zeker wanneer je het ook afspoelt.
katiavl schreef:Borg schreef:Een goede vaatwasser gebruikt volgeladen minder water dan die afwas met de hand doen, zeker wanneer je het ook afspoelt.
Dat snap ik echt niet he, er gaat zo weinig water in een afwasbak kan nooit geloven dat het afwasmachine volgeladen daarmee borden kan kuisen.
runningkawa schreef:hihi, is iedereen hier nu aan het klokken?
Wat jij allemaal doet haal ik niet in die tijd, dat geef ik toe.
Maar haren wassen en creme spoeling en lichaam was wel met gemak in 7 min.
Oke nog lang na relexen niet... maar het is niet zo dat ik dan in die tijd staat te jagen om het te halen.