Mirr84 schreef:Als je naar Trinny en Susanna moet luisteren (What Not To Wear) in ieder geval allemaal aan de v-hals, lekker showen die dingen!
en tanktops

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mirr84 schreef:Als je naar Trinny en Susanna moet luisteren (What Not To Wear) in ieder geval allemaal aan de v-hals, lekker showen die dingen!
Loesss schreef:Die reactie van die lotje wil ik niet eens op ingaan..... jezus meid denk je dat wij er graag hoerig en dellerig uit willen zien en denk je nou echt dat onze mannen zo bekrompen zijn? Denk na!
Anyway ik heb 5 september eerste afspraak bij plastisch chirurg! Spannend!
xDramaQueen schreef:_Lott schreef:in ieder geval zijn er echt niet meer voordelen van.. ik ken mensen om mij heen mét echt veel. en die vinden het echt niet zo leuk. shirtjes kopen is een drama. veel dingen staan niet, of worden echt to much.
maar voor de rest, het is handig ja
ik ben gek op mijn borsten en ze zitten perfect, zoals ik al zei ik draag E met me mee en ben slecht 1.49 ik vind ze mooi, ik ben mooi gevuld in mn bh en mijn bikini en ook shirtjes staan me leuk, dus ik weet niet waar die mensen die jij kent zoeken. dik? nee zeker niet, wel heb ik n*eukteugels maar ik heb nog niemand horen klagen
_Lott schreef:ik vind dat je gewoon blij moet zijn met wat je hebt. tuurlijk kan ik begrijpen van meisjes die écht weinig hebben dat ze graag meer willen. en meiden die soms een gigantische cup hebben en er ook niet erg blij mee zijn omdat het vaak te zwaar is etc.
Petulan schreef:Loesss schreef:Die reactie van die lotje wil ik niet eens op ingaan..... jezus meid denk je dat wij er graag hoerig en dellerig uit willen zien en denk je nou echt dat onze mannen zo bekrompen zijn? Denk na!
Anyway ik heb 5 september eerste afspraak bij plastisch chirurg! Spannend!
Idd spannendWaar ga je?
Zwerte schreef:spannend hoor! Ik moest nog wel een jaar wachten na het eerste gesprek... voor liefhebbers heb ik trouwens nog wel ergens voor en na foto's denk ik (moet ze wel ff zoeken...), ben zelf erg blij ermee!!
Sence schreef:Dragne jullie wel eens strapless? Ik heb 1 bh, maar draag 'm nooit. Heb t idee dat t dan op m'n navel hangt