Ik wil juist aankomen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

bonney4evver

Re: Ik wil juist aankomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 13:03

zo te zien is iedereen toch beetje aan het aan komen Knipoog

Lunchtime! * trekt blik knakworsten open Haha!

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 13:05

Jeetje jullie gaan allemaal wel de goede kant op met je gewicht!

Ik weeg 's ochtends steeds minder ondanks dat ik veel eet Boos!

En overal tussen kunnen is wel erg handig!
Op mijn werk hadden ze het magazijn op slot gedaan en ze waren vergeten om het licht uit te doen (en ze waren te lui om naar boven te lopen voor de sleutel). Dus ik ging maar eens proberen of ik door de kleine opening tussen de schuifdeuren van het magazijn heen kon en ja hoor.. *LOL*

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 13:22

haha! Ik had dat vroeger altijd met het schoolhek, ik kon me er zo door heen wrungen!!

Ik moet zo naar het ziekenhuis voor de uitslag van mijn CT scan van mn hoofd.
Ik heb teveel hoofdpijn en vandaar wouden ze een hersen en holte scan maken.
Kan dit ook wat te maken hebben met me lage gewicht/weerstand? Iemand meer last van veel hoofdpijn?

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-08 13:23

Ja, ik, maar dat is bij mij erfelijk. Zowel mijn vader als mijn oma hebben ontzettend migraine. Ik gelukkig geen migraine, maar wel veel hoofdpijn.

Shanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 13:23

bonney4evver schreef:
haha! Ik had dat vroeger altijd met het schoolhek, ik kon me er zo door heen wrungen!!

Kan dit ook wat te maken hebben met me lage gewicht/weerstand? Iemand meer last van veel hoofdpijn?

Ik heb dat als ik niet op tijd eet. Ik moet om de 2 uur wat eten anders krijg ik behoorlijke hoofdpijn en last van duizeligheid.

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 13:32

Veel succes met de uitslag!!

Ik heb vrij weinig hoofdpijn. Nou ja, het komt vooral voor als ik in een te drukke omgeving ben Nagelbijten / Gniffelen

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 13:38

Shanel schreef:
bonney4evver schreef:

Ik heb dat als ik niet op tijd eet. Ik moet om de 2 uur wat eten anders krijg ik behoorlijke hoofdpijn en last van duizeligheid.

Dat kan ook door een te lage bloeddruk of een zouttekort komen. Heb je wel eens je bloeddruk op laten nemen? En als je een kopje bouillon neemt, is het dan over?

cruesli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 13:39

Super Breghje! Kom maar hier met die taart Knipoog

bonney4evver succes met de CT, ik hoop dat er niets ernstigs uitkomt.

Ik heb ook vaak last van hoofdpijn, maar dat leg ik niet echt in een link met slank zijn. Ik ben nou eenmaal een stresskip Knipoog
Mijn ouders zijn vandaag op vakantie gegaan en ik ben echt een mamma's kindje, dus vind het ook helemaal niet fijn en zal blij zijn als ze terug zijn! Alleen nu opletten dat ik niet té ga stressen en wel gewoon blijf eten, vorig jaar was ik 3 kilo afgevallen toen mijn ouders terugkwamen en dat zit er nu pas weer een beetje aan Vork

gaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 13:42

hier nog een hoofdpijn muts

ben er nu wel achter als ik meer drink dat het wel minder is
ojee cruesli heeft j emoeder geen maaltijden voor je achter gelaten in de vriezer

deed de mijne altijd wel hhaha

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-08 17:02

Pfff ik heb vandaag echt helemaal geen zin om te eten . Buikpijn, steken, opgeblazen gevoel enzo
Niet leuk. Desalniettemin probeer ik zoveel mogelijk naar binnen te werken, anders val ik weer zo af...

cruesli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 19:12

gaapje schreef:
hier nog een hoofdpijn muts

ben er nu wel achter als ik meer drink dat het wel minder is
ojee cruesli heeft j emoeder geen maaltijden voor je achter gelaten in de vriezer

deed de mijne altijd wel hhaha

haha ik woon op mezelf, dus moet zowiezo mijn eigen eten klaar maken (nou ja voor mij en mijn vriend dan Knipoog )

KiekKiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 19:17

Meteen eten als je honger hebt: bananen, koeken, brood enzo! Lekker sporten blijven hoor (natuurlijk niet te veel maar gewoon)

cruesli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 00:43

Zo net weer terug van de MAC drive Haha!

Heb vanavond goed gegeten, nog lekker toastjes met filet americain en kipkerrie op en toen kreeg ik om kwart over 23 (na het zien van een MAC reclame Knipoog ) ineens heeeel veel zin in de MAC!
Dus snel in de auto, de MAC zelf was al dicht, dus dan maar door de MACdrive, heerlijk twee hamburgers, friet met saus en een milkshake op, hhmmm
Nu kan ik weer lekker slapen Haha!

gaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 07:25

goede morgen

en cruesli wil je mij voortaan eerst ophalen als je naar de mac gaat hihi

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 07:29

Ik heb niet het hele topic doorgelezen dus het kan zijn dat iemand dit al genoemd heeft.

Mijn zusje was vroeger ook altijd heel mager en die kreeg van haar longarts altijd astronautenvoeding voorgeschreven om bij te komen. Dat is van die voeding in pakjes die je op moet drinken. Mijn zusje heeft een stuk van haar maag weg waardoor ze ook niet veel kon eten en dit was het enige wat bij haar werkte om dikker te worden.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-08 08:09

Goeiemorgen!

De Mac vind ik zooooo goor! *LOL*

Shanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 08:14

Goeiemorgen!
De mac is zo lekker op z'n tijd Tong uitsteken
Ik ga maar eens goed ontbijten, m'n vader viert morgen z'n verjaardag dus er liggen genoeg lekkere dingen in huis Haha!

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-08 08:15

gefeliciteerd alvasr Tong uitsteken.
Mijn moeder is vandaag jarig, maar zij zit 120 km verderop dus die hapjes zijn ook ver weg Haha!.
Bovendien heb ik helemaal geen zin in hapjes. Ik heb gisteren behoorlijk intensief gedanst en nu dus helemaal geen honger.

Shanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 08:18

Ik kan 's ochtends heel wat wegwerken (voor mijn doen). Ik heb nu 3 boterhammen en een stuk appeltaart Bloos

KimDai

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 08:20

Een dietist is denk ik de enige goede mogelijkheid. Want je wil vast niet aankomen op de verkeerde plekken. Ik neem aan dat je mooi gespierd wil zijn en niet ineens dunne arme en een onwijze dikke buik ofzo. Dat is ook niet echt mooi

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-08 08:21

KimDai schreef:
Een dietist is denk ik de enige goede mogelijkheid. Want je wil vast niet aankomen op de verkeerde plekken. Ik neem aan dat je mooi gespierd wil zijn en niet ineens dunne arme en een onwijze dikke buik ofzo. Dat is ook niet echt mooi

Nee, maar daar zou ik ook al wel blij mee zijn momenteel Haha!.

rossebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 08:28

Ik denk dat ik me hier ook wel kan melden.
ben 22 jaar 1.72 en nu momenteel 48 kilo.
Voor mijn zwangerschap woog ik 42 kilo heb er dus wel iets aan overgehouden maar niet veel.

Ik kan eten wat ik wil kom geen grammetje aan

EnelyaT

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 08:48

Ik weet niet of het hier al eerder is genoemd; maar sporten helpt ook om áán te komen!
Het is nl. zo dat als je te 'dik' ben je je vet verbrand en het niet zo snel terugkomt.
Als je te 'dun' bent dan verbrand je natuurlijk ook wel vet, maar je lichaam houdt dan het binnenkomende vet beter vast, en daarbij kweek je 'spiermassa' wat dus ook heel wat kilo's kan bevatten. Het is natuurlijk slim het allemaal geleidelijk aan te doen, maar dat snapt ieder voor zich natuurlijk wel.

Mijn broer is nl. ook een botje, en die moest aan sporten, om aan spiermassa te komen, om wat 'dikker' te worden (gewoon meer massa te kweken).

Ikzelf, ik moet meer sporten, want ik begin weer wat dikker te worden, en straks moet ik in bikini Clown Géén gezicht met zo'n buik!

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-08 08:50

Ik ben juist aangekomen toen ik minder ging sporten. Toen ik nog op de middelbare zat fietste ik elke dag 20 kilometer en reed ik een uur per dag paard.

Momenteel dans ik 2x in de week minimaal 2 uur en rijd ik 2x per week paard. Verder fiets ik nog ongeveer 6 kilometer per dag.

EnelyaT

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 08:59

Ik bedoel ook doelbewust sporten, tuurlijk is 20km fietsen per dag ook sporten, maar geen doelbewuste spiertraining.