Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tjady schreef:Ook vind ik dat de haartje teveel ingroeien als ze terug komen. Dus maar weer overgestapt op harsen. Roets rats en klaar.

Bonaire schreef:ik zit te kijken naar de satinelle soft van Philips, als het dan echt niet werkt kan ik altijd nog scheren :p. Heeft iemand hier ervaring mee?

AU!
Wil dus een andere, maar wil er eigenlijk niet meer dan zo'n 50 euro aan uitgeven. Welke kan ik het beste nemen dan? Waar hebben jullie goede ervaringen mee en is niet zo achterlijk duur?
pb maar 
maar ik kan niet zeggen dat t echt glad voelt, net of ie de haartjes er juist niet volledig uitgetrokken heeft maar soort stoppeltjes achter heeft gelaten? Is dat normaal? haren waren best lang inmiddels (week met familie op vakantie naar regenachtig land whaha, kon ik het mooi laten groeien om nu eens te epileren
)

*gaat verder*
#Ymke# schreef:Marinke, er zitten natuurlijk nog haartjes in de zakjes die aan het groeien zijn, maar nog niet lang genoeg zijn om geepileerd te worden. Hoe vaker je epileerd hoe minder dat word is mijn ervaring