Serieus, wat een dilemma. Gelukkig heb ik wel nog alle tijd om na te denken.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lous schreef:nils schreef:ik denk dat je bij corsetpiercings echt wel kleine littekentjes ziet als je ze eruit haalt...
Dat verhaal ging inmiddels over Md's waar je een balletje met ringetje in kan draaien. Waarbij je hetzelfde resultaat kreeg als de corsetpiercings maar bijna geen kans op uitgroeien. Dus haar vraag was zou je littekentjes zien als je die MD's weer zou verwijderen
Red_Savage schreef:En ik hoop ook maar dat MDs op je rug al snel 'rustige' piercings zijn? Die redelijk snel genezen, en niet bij elk stootje gaan irriiteren.
Oftewel: ik wil wel nog op mijn rug kunnen slapen, tegen een rugleuning aan kunnen zitten etc.
Red_Savage schreef:Haha, nu je het zegt.
Ik denk dat dat wel zal meevallen hoor. Met mijn andere piercings heb ik daar ook een last van.
nils schreef:chirurgischmetaal wordt volgens mij niet warm/heet...
Red_Savage schreef:Dus het komt erop neer dat ik moet uitkijken dat ik geen titanium pak.
Lous schreef:Red_Savage schreef:Dus het komt erop neer dat ik moet uitkijken dat ik geen titanium pak.
Als het goed is wordt titanium ook niet heet. Daar worden tegenwoordig kunstheupen en andere proteses van gemaakt.
nils schreef:chirurgischmetaal wordt volgens mij niet warm/heet...