Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sjorsie schreef:het is soms best handig ik onthoud allerlei rare feitjes, telefoonnummers enz, dus veel mensen vragen van alles snel even aan mij, weet niet waarom ik al die dingetjes onthoud maar het zij zo
flicka schreef:Ik scoor dus zowat 100%.
sjorsie schreef:het is soms best handig ik onthoud allerlei rare feitjes, telefoonnummers enz, dus veel mensen vragen van alles snel even aan mij, weet niet waarom ik al die dingetjes onthoud maar het zij zo
Cyntje schreef:Nummers ken ik ook onwijs goed uit mijn hoofd
runningkawa schreef:Kende alle kentekens van auto's van bekende...en ook nog daarbij de leeftijd van de auto dat daarbij hoorde :
Myukii schreef:20%? Dat is inderdaad écht veel. Is het dus helemaal niet vreemd dat dit topic zo snel loopt.
Karin schreef:runningkawa schreef:Kende alle kentekens van auto's van bekende...en ook nog daarbij de leeftijd van de auto dat daarbij hoorde :
Je bent de derde (inclusief mezelf) waarvan ik dat hoor. Ik was allang blij dat ik één lotgenoot leerde kennen.
sjorsie schreef:Myukii schreef:20%? Dat is inderdaad écht veel. Is het dus helemaal niet vreemd dat dit topic zo snel loopt.
denk ook omdat de communicatie met paarden heel veel onbewust op gevoel verloopt dat veel bokkers ook HSP zullen zijn
Frouk schreef:hahaha dat irriteren van vriendjes ken ik ook wel, al is het niet direct irriteren maar een gevoel van onbegrip.. tis meer dat we elkaar soms gewoon niet snappen omdat ik altijd veel verder denk met alles dan hij. En ik zie ook overal eerder problemen etc. in. Dat maakt het afentoe wel eens lastig
djoni schreef:Dat betekend dat dieren ook hooggevoelig kunnen zijn. Denken jullie dat dat klopt?