Het hooikoorts topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nathalie_v

Re: Het hooikoorts topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-08 09:50

urselin @ ja die heb ik op dit moment ook.... alleen nu heeft het een duurdere en andere naam Clown
maar helaas... ik ben er imuun voor geworden... met andere woorden... mijn mama beld vanmiddag voor nieuwe medicijnen te halen....

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 10:35

Dat is wel vervelend Natje93!

Ik ben benieuwd of deze goed werkt, ben nog niet buiten geweest Bloos

cocktail

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 10:43

ik heb het zelf niet maar mijn man heeft het, hij slikt al weet niet hoelang die telfast tabeletten maar ik heb vorige week een Medisana Medionose Plus besteld, die straalt infrarood licht aan in je neus en zo moet je allergie verminderen of zelfs stoppen. Nou ben benieuwd Bloos

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 12:31

o dat ding Nagelbijten / Gniffelen
daar geloof ik nooit zo in Nagelbijten / Gniffelen

cocktail

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 14:15

Nee ik eigenlijk ook niet maar hij heeft het zo erg dat ie het proberen waard vind.

(en zat nu ook een 3 weken ruil garantie bij)

nathalie_v

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-08 14:16

ik inderdaat ook niet.... waar heb je die gehaald... laat maar wat weten of het werkt... dan neemt volgens mij iedereen van dit topic zo'n ding Tong uitsteken

urselin @ ja indedaat heel erg irritand.... maar ja niets aan te doen... gewoon weer andere bestellen

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 14:25

Mijn vriend volgde ooit bio resonance therapie voor zijn allergie. Werkte heeeeel even. Hij zit nu gewoon aan de normale medicatie.

De homeopaat heeft mij wel eens behandeld als kind. Zonder succes... al waren die pilletjes mjammie! Haha!

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 15:26

Ik heb zelf ook enorme hooikoorts, hoewel ik wel het idee heb dat het elk jaar minder wordt. Slik nu reactine van de drogist en heb daarbij ook nog neusspray en oogdruppels. Maar het laatste gebruik ik bijna nooit meer. Ik slikte vroeger altijd Aerius (?) die hielp opzich ook goed, en denk dat ik die ook weer ga slikken want die hoef ik op dokters recept niet te betalen.

Heeft iemand trouwens tips, want tijdens het paardrijden heb ik nergens last van, maar na het paardrijden komen de niesbuien en traan buien op. Wat kan ik hier tegen doen, het is namelijk zelfs zo erg dat mijn oogdruppels niet eens meer werken..

cocktail

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 20:14

natje93 schreef:
ik inderdaat ook niet.... waar heb je die gehaald... laat maar wat weten of het werkt... dan neemt volgens mij iedereen van dit topic zo'n ding Tong uitsteken

urselin @ ja indedaat heel erg irritand.... maar ja niets aan te doen... gewoon weer andere bestellen

Hij gebruikt het nu twee dagen en misschien is het toeval of niet maar het is allemaal een heel stuk minder Bloos

hier heb ik hem besteld:

http://www.reformhuistwente.eu/?menu=ar ... ID=2012320

Zilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 09:49

Bah, ik heb een slechte dag Verdrietig

Ik nies mezelf nog een gebroken middenrif Nagelbijten / Gniffelen En alles zit dicht, zelfs mijn oren Clown

nathalie_v

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-08 10:22

yeeh hier giet het ... het kan hier echt niet beter!!!
heb net buiten de regendans gedaan hahaha. kom allemaal hier maar naar toe... geen enkele pol kan je lastig vallen Tong uitsteken !!!

ik ga vanmiddag nieuwe mediceinen ophalen Haha! Haha! ben benieuwd welke hij heeft voorgescheven Tong uitsteken

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 09:12

Ik ben ZIEK van de hooikoorts.. Keelpijn, spierpijn en hoofdpijn... en moe van de tabletten!
Ik hoop dat het vrijdag over is: dan gaat mijn zus trouwen..

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 10:59

Ik heb nu medicijnen en ik heb er al een week geen last van Haha!
Echt superblij Haha!

Quieto

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 13:04

naam : Daisy
leeftijd: 16
hoelang heb je er al last van: zolang ik me kan herrinneren
wat gebruik je er tegen: livocab oogdruppels, livocab neusspray en aerius tabletjes.
wat doe je er tegen: medicijnen nemen

NewGirl_BQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 12:02

naam : Alison
leeftijd: 17
hoelang heb je er al last van: Veel te lang! (weet niet precies hoelang)
wat gebruik je er tegen: Xyzall , flexionaza neusspray, livocab oogdruppels
wat doe je er tegen: Medicijnen nemen, en nu zit ik met ijs tegen m'n ogen omdat het echt te erg werd.

Okéé, ik heb de laatste weken echt ontzettend veel last van die f.ucking hooikoorts.
Snachts niet kunnen slapen (huisstofmijt) terwijl m'n kamer net gepoetst is. Opstaan met een verstopte neus,rode ogen, jeuken en branden.

Gisteren zat ik een halfuurtje buiten (was barbeque) en ik moest al terug naar binnen gaan omdat ik het gewoon niet meer uit kon houden. Ik had ondertussen al weer goed in mijn ogen zitten wrijven (en ja, ik probeer dat zo weinig mogelijk te doen maar dat lukt echt niet!) heb dan m'n oogdruppels ingedaan maar dat hielp dus niet, dus nog altijd megaveel jeuk. Toen begon het echt pijn te doen , keek ik in de spiegel en zag dat er in m'n ene oog net een 'adertje' gesprongen was. Dus ik zie er echt niet uit nu. Sta ik vanmorgen op, weer het zelfde liedje, mega veel jeuk aan m'n ogen..oogdruppels erin gedaan , ijs opgelegt en nu is het terug wat minder maar ik kom er echt GEK van!

Ik heb vroeger al een paar keer zo'n soort laysertherapie gedaan en dat hielp effectief wel.
Alleen, die dokter is een kinderarts dus weet niet of ik eigenlijk nog naar daar mag, maar m'n ouders gaan er nog eens voor kijken.

Heb vroeger ook al zyrtec en telefast genomen maar de hielpen niet meer. Heb al van alle soorten neussprays gehad.Vrijdag ben ik naar de dokter gegaan om te vragen of ze nog iets anders kon geven. Toen heeft ze me nog gewoon een andere neusspray (flexionaza) en die oogdruppels meegeven. En ze heeft ook nog een APP tabletten voorgeschreven die ik moet nemen als m'n keel kittelt. Niets nieuws dus, want ik nam die ook al.

Ik ben het echt beu!
Ik ga begin juli naar rock werchter (4 dagen op grasvelden zitten) en ik zie het nu al niet meer zitten!

nathalie_v

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-08 10:47

nou inmiddels gebruik ik m'n nieuwe mediceinen (weet niet meer hoe ze heten Schijnheilig )
ze werkte een klein beetje maar helaas vandaag heelmaal niet Boos!
ook kreeg ik er hoofdpijn van... grrr...

Alison @ lekker 4 dagen achter elkaar.... op het gras... met hooikoorts.. hoe denk je dat samen te doen haha Tong uitsteken
veel sterkte alvast!