Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
smurffie schreef:lieve schat,
je zit ZOOO dicht bij het ziekenhuis. ga er nou even langsverzekering dekt alles dus wat is je probleem?
Karnaval schreef:Ik vind het eigenlijk wel raar gaan nu.
Dat je van je ouders niet naar het ziekenhuis mag![]()
Stel dat mijn ouders dat zouden zeggen (zouden ze nooit doen maargoed) dan zou ik gewoon zelf gaan!
Ga nou maar gewoon, gezondheid gaat voor alles.
neverstop schreef:nou als je door 'n Bacteriële infectie zoveel bloed verliest
mag je me doodslaag hoor
dwaallicht schreef:Eerlijkgezegd vind ik dat je er zelf te weinig aan doet. Dat je naar je ouders luistert en dus niet naar het ziekenhuis gaat vind ik geen excuus; het gaat om JOUW lichaam. Daarbij vind ik het ook een vreemde reactie van je ouders, mijn moeder had me na 2 dagen met zulk bloedverlies al naar het ziekenhuis gesleurd..
Als je er toch niets aan wil doen en het zijn gangetje laat gaan, waarom dan een topic op Bokt? Wat wil je ermee bereiken? Snap dat het fijn kan zijn om ondersteunende reacties te krijgen, maar zolang jij zelf geen echte actie onderneemt, gebeurt er ook niets aan. En kan er dus iets flink mis zijn en heb je straks spijt als het echt ernstig blijkt.
Verder vroeg ik me af wat dan de relatie is tussen de (kennelijke) infectie in je blaas en het bloed dat je hebt verloren, want dit zijn 2 verschillende plaatsen, toch?
tante_trien schreef:dwaallicht schreef:Eerlijkgezegd vind ik dat je er zelf te weinig aan doet. Dat je naar je ouders luistert en dus niet naar het ziekenhuis gaat vind ik geen excuus; het gaat om JOUW lichaam. Daarbij vind ik het ook een vreemde reactie van je ouders, mijn moeder had me na 2 dagen met zulk bloedverlies al naar het ziekenhuis gesleurd..
Als je er toch niets aan wil doen en het zijn gangetje laat gaan, waarom dan een topic op Bokt? Wat wil je ermee bereiken? Snap dat het fijn kan zijn om ondersteunende reacties te krijgen, maar zolang jij zelf geen echte actie onderneemt, gebeurt er ook niets aan. En kan er dus iets flink mis zijn en heb je straks spijt als het echt ernstig blijkt.
Verder vroeg ik me af wat dan de relatie is tussen de (kennelijke) infectie in je blaas en het bloed dat je hebt verloren, want dit zijn 2 verschillende plaatsen, toch?
Ja ik weet het en dát snapte ik ook al helemaal niet. Dat heb ik verder ook niet gevraagd, ik had zoiets van oke het zal wel.
neverstop schreef:hey meid enne slaat de kuur al iets aan?
hoop voor je dat het al beter gaat