Hevige menstruatie, dwars dóor de pil heen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tante_trien

Re: Hevige menstruatie, dwars dóor de pil heen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-08 18:57

Er waren 2 waardes in mijn urine veel te hoog, en moet morgen een nieuw plasje inleveren.

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 19:35

lieve schat,

je zit ZOOO dicht bij het ziekenhuis. ga er nou even langs Knipoog verzekering dekt alles dus wat is je probleem?

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-08 19:58

smurffie schreef:
lieve schat,

je zit ZOOO dicht bij het ziekenhuis. ga er nou even langs Knipoog verzekering dekt alles dus wat is je probleem?

Nou katja, dat zijn mijn ouders Knipoog .

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 20:03

ja Knipoog maak hun dan maar duidelijk dat ze op moeten passen met jou Knipoog het word verzekerd. en als ze niet meewilllen weet je mij te vinden .

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-08 20:03

Dat ze niet meewillen is punt 1, dat ze mij niet naar het ziekenhuis laten gaan is punt 2, en punt 3 is dat ik gewoon naar mijn ouders luister de laatste tijd. Knipoog

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 22:37

ja schat, maar hun voelen zich niet zo zoals jij je voelt Knipoog als jij je echt zo slecht voelt als je beschrijft. kom ik je morgen ophalen en gaan wij samen naar het ziekenhuis. want dit kan niet goed zijn doosje! Ach gut

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-08 21:47

Bacteriële infectie heb een kuur van 10 dagen gehad, en moet dan weer terug.

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 22:00

okee,, als je wil dat ik langskom. ben bijna altijd online Ja zeg het me oke! sterkte meis! Lovers

Karnaval

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 11:49

Ik vind het eigenlijk wel raar gaan nu.
Dat je van je ouders niet naar het ziekenhuis mag Gestoord
Stel dat mijn ouders dat zouden zeggen (zouden ze nooit doen maargoed) dan zou ik gewoon zelf gaan!
Ga nou maar gewoon, gezondheid gaat voor alles.

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 12:03

nou als je door 'n Bacteriële infectie zoveel bloed verliest
mag je me doodslaag hoor Bloos!

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-08 13:06

Karnaval schreef:
Ik vind het eigenlijk wel raar gaan nu.
Dat je van je ouders niet naar het ziekenhuis mag Gestoord
Stel dat mijn ouders dat zouden zeggen (zouden ze nooit doen maargoed) dan zou ik gewoon zelf gaan!
Ga nou maar gewoon, gezondheid gaat voor alles.

Als je mijn berichtje ook had gelezen, had je geweten dat dat nu niet nodig is Knipoog .

neverstop schreef:
nou als je door 'n Bacteriële infectie zoveel bloed verliest
mag je me doodslaag hoor Bloos!

Ik vind het ook vreemd, maargoed, over 10 dagen terugkomen, en dan zien we het vanzelf wel weer.

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 14:01

ik ben ook eens benieuwd of die kuur wel aanslaat Bloos!
hoop wel voor je, want dit lijkt me 100x niks...

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 18:28

Eerlijkgezegd vind ik dat je er zelf te weinig aan doet. Dat je naar je ouders luistert en dus niet naar het ziekenhuis gaat vind ik geen excuus; het gaat om JOUW lichaam. Daarbij vind ik het ook een vreemde reactie van je ouders, mijn moeder had me na 2 dagen met zulk bloedverlies al naar het ziekenhuis gesleurd..

Als je er toch niets aan wil doen en het zijn gangetje laat gaan, waarom dan een topic op Bokt? Wat wil je ermee bereiken? Snap dat het fijn kan zijn om ondersteunende reacties te krijgen, maar zolang jij zelf geen echte actie onderneemt, gebeurt er ook niets aan. En kan er dus iets flink mis zijn en heb je straks spijt als het echt ernstig blijkt.

Verder vroeg ik me af wat dan de relatie is tussen de (kennelijke) infectie in je blaas en het bloed dat je hebt verloren, want dit zijn 2 verschillende plaatsen, toch?

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-08 18:38

dwaallicht schreef:
Eerlijkgezegd vind ik dat je er zelf te weinig aan doet. Dat je naar je ouders luistert en dus niet naar het ziekenhuis gaat vind ik geen excuus; het gaat om JOUW lichaam. Daarbij vind ik het ook een vreemde reactie van je ouders, mijn moeder had me na 2 dagen met zulk bloedverlies al naar het ziekenhuis gesleurd..

Als je er toch niets aan wil doen en het zijn gangetje laat gaan, waarom dan een topic op Bokt? Wat wil je ermee bereiken? Snap dat het fijn kan zijn om ondersteunende reacties te krijgen, maar zolang jij zelf geen echte actie onderneemt, gebeurt er ook niets aan. En kan er dus iets flink mis zijn en heb je straks spijt als het echt ernstig blijkt.

Verder vroeg ik me af wat dan de relatie is tussen de (kennelijke) infectie in je blaas en het bloed dat je hebt verloren, want dit zijn 2 verschillende plaatsen, toch?

Ja ik weet het en dát snapte ik ook al helemaal niet. Dat heb ik verder ook niet gevraagd, ik had zoiets van oke het zal wel.

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 18:46

tante_trien schreef:
dwaallicht schreef:

Ja ik weet het en dát snapte ik ook al helemaal niet. Dat heb ik verder ook niet gevraagd, ik had zoiets van oke het zal wel.

Maar dat is juist belangrijk..het gaat toch om jouw gezondheid? Waarom willen je ouders eigenlijk niet dat je naar t ziekenhuis gaat? De verzekering betaalt dat toch..dus wat gaan zij er dan op achteruit?

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 22:21

misschien hebben haar ouders door iets van vroeger niet meer zoveel vertrouwen in de arten van nu?
maar kan ik me ook niet echt voorstellen dat ouders hun kind "links" laten liggen met zo'n dingen..
ik denk dat mn vader me toch wel in aan de haren (bij wijze van Knipoog ) mee gesleurd zou hebben naar het ziekenhuis..
maar ken iemand daar is de moeder ook niet zo makkelijk mee als dr kind iets heeft Scheve mond

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 22:35

hey meid enne slaat de kuur al iets aan? Bloos!
hoop voor je dat het al beter gaat Knipoog

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-08 23:21

neverstop schreef:
hey meid enne slaat de kuur al iets aan? Bloos!
hoop voor je dat het al beter gaat Knipoog

Het gaat beter, maar nog niet helemaal oke.. Maargoed, we wachten vrolijk verder.

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 22:57

nou kzal eens zeggen he, ik ben inmiddels uuhm 23 dagen geleden begonnen met de pil. De eerste keer. Dus vanaf dag 1 dat ik ongesteld was moest ik m nemen, ik ben 16dagen aan een stuk kei erg ongesteld geweeest, echt ongelovelijk. Vervolgens 2dagen niet, en toen dus weer wel nog voor mijn stop week., Dus nu ben ik weer ongesteld, inmiddels ook al bijna een maand, maar de dokter zei dat het kon van de pil dat mijn lichaam eraan moest wennen... ik vind het allemaal heel vreemd. Maar oke.
Ik hoop dat het met jou beter gaat Lachen

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 16:43

PintoNatal : zou dit niet al te hard laten aanslepen? mss past een andere pil gewoon beter bij je Ja is het heel erg bloedverlies?

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 22:31

@PintoNatal kan zijn dat je pil inderdaad misschien iets te licht is, waardoor je lichaam het niet "waarneemt" en dus eigenlijk nog steeds beetje blijft rond eieren met wat het ermee moet...

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 22:36

Zou dat? Ik heb wel ontzettende pijn aan mijn borsten ook toen ik door de pil heen ongesteld was. Nu ben ik al bijna neit meer ongesteld (stopweek..)

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 10:32

ik ben dan wel geen dokter, maar zou toch best eens kunnen dat je pil toch iets te licht is.. en toch maar eens aan de dokter vragen of hij iets weet waardoor je steeds ongesteld bent en blijft.. ( dus dat rare geëier waar je nou last van hebt zeg maar )
en anders gewoon eens voorstellen aan hem of een andere pil niet miss de oplossing is.. ik slik nou al 5 jaar de pil heb nog nooit ergens problemen mee gehad Lachen

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 17:14

ja idd neverstop ; slik nu al bijne 18 maand mijn pil en heb vanaf dag 1 geen probleem gehad, kan hem ook zonder problemen doornemen enzo.
PintoNatal : het is de bedoeling dat het een gemak is voor ons vrouwen de pil te nemen : geen last... en als je er de hele tijd ongesteld van bent kan je maar heel moeilijk van de voordelen gebruik maken Vork

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 18:02

Oke klopt, maar tis ook veel heviger als normaal. Maar nu in de stopweek was ik na uuhm 4 dagen al weer niet meer ongesteld.
Maar ik kijk het even aan of het beterd nu deze maand en zoneit ga ik even naar de dokter terug