Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anthea schreef:Ik snap niet dat je oorbellen vergelijkt met 'n navelpiercing, of ligt dat nu aan mij?
Redrumfox schreef:Anthea schreef:Ik snap niet dat je oorbellen vergelijkt met 'n navelpiercing, of ligt dat nu aan mij?
Ik snap niet dat jij dat niet snapt.Het is toch allebei een stukje staal door je huid heen? Of ben ik nou gek..
Vicky_88 schreef:(die 2,5 heb ik er in 1x doorheen gejast, was minder prettig)
Paljassofie schreef:Vicky_88 schreef:(die 2,5 heb ik er in 1x doorheen gejast, was minder prettig)
die ken ikpijnlijk geval, ga nu de boel maar eens goed laten genezen en dan zachtjes aan verdergaan met stretchen
![]()
is een tragus heel pijnlijk om te zetten en zijn er snel problemen bij? is toch wel een behoorlijk dik stuk kraakbeen (toch?)maar het is zooo mooi
zeker met een klein pinnetje oid
Vicky_88 schreef:ik gebruik geen stretcher. ik doe er steeds 0,5 of 1 groter in. als je een paar keer eraan trekt (ja niet te hard dan he![]()
) dan krijg je die er kei hendig in.
Paljassofie schreef:is een tragus heel pijnlijk om te zetten en zijn er snel problemen bij? is toch wel een behoorlijk dik stuk kraakbeen (toch?)maar het is zooo mooi
zeker met een klein pinnetje oid
Redrumfox schreef:Anthea schreef:Ik snap niet dat je oorbellen vergelijkt met 'n navelpiercing, of ligt dat nu aan mij?
Ik snap niet dat jij dat niet snapt.Het is toch allebei een stukje staal door je huid heen? Of ben ik nou gek..