[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Red_Savage

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 20:52

Nee gelukkig. Probleem is dat ikook nog veel andere dingen heb om geld aan uit te geven. Nagelbijten / Gniffelen

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 20:53

Anthea schreef:
Ik snap niet dat je oorbellen vergelijkt met 'n navelpiercing, of ligt dat nu aan mij? Clown

Ik snap niet dat jij dat niet snapt. Clown Het is toch allebei een stukje staal door je huid heen? Of ben ik nou gek.. Dromen

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 20:53

Redrumfox schreef:
Anthea schreef:
Ik snap niet dat je oorbellen vergelijkt met 'n navelpiercing, of ligt dat nu aan mij? Clown

Ik snap niet dat jij dat niet snapt. Clown Het is toch allebei een stukje staal door je huid heen? Of ben ik nou gek.. Dromen

alleen dan op een andere plek.

en een navelpiercing is een stukje dikker.

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 20:54

Oh oke. Clown

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 20:54

Een oorbel past zo'n 5 keer in een navelpiercing. Clown

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 20:57

Nagelbijten / Gniffelen
zo ongeveer wel.
ik heb wel een tijdje met een navlepiercing in mijn oorlel rondgelopen voor ik naar 2,5 ben gegaan (die 2,5 heb ik er in 1x doorheen gejast, was minder prettig Clown )

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 20:59

Mijn oorbel is ook écht te wijd. Ik kan er een dopje doorheen doen, wat je normaal achter je oorbel doet. Nagelbijten / Gniffelen
Ik wil er graag een tunneltjes in,maar ik mijn 2e gaatje zit er wel heel dicht op, dus ik weet niet of dat wel mogelijk is.

stephanie09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 20:59

hallo iedereen Lachen de zwelling van waar mijn tweede helix zat is gelukkig nu een stuk minder zelfs minder dan de helft van de dikte dat het was Lachen en denk ook dat het gaatje dicht is Lachen voor de zekerheid wacht ik minstens tot de zwelling helemaal afgelopen is en dan nog een maandje extra Lachen je weet maar nooit maar eerst komen me vierde gaatjes Haha!

stephanie09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 21:00

navragen bij een piercer of het wel mogelijk is en anders kleine tunneltjes van die mini's Nagelbijten / Gniffelen weet niet de mm Lachen

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 21:01

die van mij zit er ook dicht op.
wat niet rekt dat scheurt wel Vork

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 21:02

HAHA. Nouja, ik zie wel. Ik wil het iig wel eens graag vragen. Ja

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 21:09

Vicky_88 schreef:
(die 2,5 heb ik er in 1x doorheen gejast, was minder prettig Clown )

die ken ik Vork pijnlijk geval, ga nu de boel maar eens goed laten genezen en dan zachtjes aan verdergaan met stretchen Haha!

is een tragus heel pijnlijk om te zetten en zijn er snel problemen bij? is toch wel een behoorlijk dik stuk kraakbeen (toch?) Clown maar het is zooo mooi Haha! zeker met een klein pinnetje oid

stephanie09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 21:10

ja je weet maar nooit Tong uitsteken je zou ook misschien kunnen vragen als hij er verstand van heft tot hoeveel mm je dan kunt rekken Tong uitsteken weet je tenminste ook tot hoever je kan gaan Lachen als hij het antwoord dan weet Tong uitsteken

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 21:13

Paljassofie schreef:
Vicky_88 schreef:
(die 2,5 heb ik er in 1x doorheen gejast, was minder prettig Clown )

die ken ik Vork pijnlijk geval, ga nu de boel maar eens goed laten genezen en dan zachtjes aan verdergaan met stretchen Haha!

is een tragus heel pijnlijk om te zetten en zijn er snel problemen bij? is toch wel een behoorlijk dik stuk kraakbeen (toch?) Clown maar het is zooo mooi Haha! zeker met een klein pinnetje oid

ik gebruik geen stretcher. ik doe er steeds 0,5 of 1 groter in. als je een paar keer eraan trekt (ja niet te hard dan he Knipoog Vork ) dan krijg je die er kei hendig in.

stephanie09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 21:24

pffff moet weer werk hebben Tong uitsteken dan heb ik geld en dan kan ik weer een piercing zetten maar voorlopig gaat het nog niet met me heup Boos!

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 21:28

Vicky_88 schreef:
ik gebruik geen stretcher. ik doe er steeds 0,5 of 1 groter in. als je een paar keer eraan trekt (ja niet te hard dan he Knipoog Vork ) dan krijg je die er kei hendig in.

de een heeft minder rekbare oren dan de ander... maar ik heb het ook niet met een stretcher gedaan hoor, nu gewoon twee van 2 tegelijk erin gepropt Vork maar hierna ga ik gewoon efkes wachten zodat alles toch keer goe kan genezen Haha! ga dinsdag dus om een van 3 a 4 plugs of klein tunneltje... ga nog wel zien, iig iets wat niet in de weg zit als ik mijn skihelm op heb Clown want heb gemerkt dat het met die twee krullen die er nu inzitten anders een pijnlijke bedoening zal zijn aangezien het nog niet helemaal genezen is

stephanie09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 21:33

ja denk het ook wel Lachen ik ga mijn oren niet stretchen Lachen vind het niet leuk voor mij Lachen andere staan het wel leuk vind het alleen er vreemd uitzien als die tunnels of plugs eruit zijn Tong uitsteken ziet er zo gek uit Nagelbijten / Gniffelen

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 21:37

Paljassofie schreef:

Vond helemaal niet pijnlijk, en heb er ook helemaal geen problemen mee gehad Lachen

stephanie09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 21:39

somige zeggen dat het 1 van de pijnlijkste piercings is Tong uitsteken

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 21:39

Redrumfox schreef:
Anthea schreef:

Ik zou je navel niet snel verwisselen, mijne leek na 2 maand ook heel goed te genezen dus heb ik er een andere in gedaan, toen begon die te ontsteken en doen, rood worden geirriteerd soms wat spul dr uit. maar nu is die goed, alleen wel een stukje uitgegroeid, heb nu een 8 mm staafje en je ziet nog een stukje van het staafje
Knipoog

stephanie09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 21:41

mijn zus mocht hem pas veranderen bij negen maanden Lachen alleen bij haar is die eruit gegroeid.

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 21:51

mensen zeggen ook dat tepel de pijnlijkste piercing is. niks van gevoeld *LOL*

stephanie09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 21:54

oeff nee wil geen tepelpiercing vind ze wel super gaaf Haha! Ja

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 21:58

ik ga binnenkort mijn linkertepel ook laten piercen, dan loop ik weer in evenwicht Vork
heb er echt niks van gevoeld, gelukkig.

stephanie09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 22:02

hahahaha vet cool Tong uitsteken een vriend van mij heeft ook een tepelpiercing gezet en me zus zegt het er niet uitziet een kleine tepel met grote baletjes Tong uitsteken toen moest ik wel even lachen Huilen van het lachen