Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anthea schreef:Ik snap niet dat je oorbellen vergelijkt met 'n navelpiercing, of ligt dat nu aan mij?
Het is toch allebei een stukje staal door je huid heen? Of ben ik nou gek..
Redrumfox schreef:Anthea schreef:Ik snap niet dat je oorbellen vergelijkt met 'n navelpiercing, of ligt dat nu aan mij?
Ik snap niet dat jij dat niet snapt.Het is toch allebei een stukje staal door je huid heen? Of ben ik nou gek..

) 
de zwelling van waar mijn tweede helix zat is gelukkig nu een stuk minder zelfs minder dan de helft van de dikte dat het was
en denk ook dat het gaatje dicht is
voor de zekerheid wacht ik minstens tot de zwelling helemaal afgelopen is en dan nog een maandje extra
je weet maar nooit maar eerst komen me vierde gaatjes
weet niet de mm
Vicky_88 schreef:(die 2,5 heb ik er in 1x doorheen gejast, was minder prettig)
pijnlijk geval, ga nu de boel maar eens goed laten genezen en dan zachtjes aan verdergaan met stretchen
maar het is zooo mooi
zeker met een klein pinnetje oid
je zou ook misschien kunnen vragen als hij er verstand van heft tot hoeveel mm je dan kunt rekken
weet je tenminste ook tot hoever je kan gaan
als hij het antwoord dan weet
Paljassofie schreef:Vicky_88 schreef:(die 2,5 heb ik er in 1x doorheen gejast, was minder prettig)
die ken ikpijnlijk geval, ga nu de boel maar eens goed laten genezen en dan zachtjes aan verdergaan met stretchen
![]()
is een tragus heel pijnlijk om te zetten en zijn er snel problemen bij? is toch wel een behoorlijk dik stuk kraakbeen (toch?)maar het is zooo mooi
) dan krijg je die er kei hendig in.
dan heb ik geld en dan kan ik weer een piercing zetten maar voorlopig gaat het nog niet met me heup
Vicky_88 schreef:ik gebruik geen stretcher. ik doe er steeds 0,5 of 1 groter in. als je een paar keer eraan trekt (ja niet te hard dan he![]()
) dan krijg je die er kei hendig in.
maar hierna ga ik gewoon efkes wachten zodat alles toch keer goe kan genezen
ga dinsdag dus om een van 3 a 4 plugs of klein tunneltje... ga nog wel zien, iig iets wat niet in de weg zit als ik mijn skihelm op heb
want heb gemerkt dat het met die twee krullen die er nu inzitten anders een pijnlijke bedoening zal zijn aangezien het nog niet helemaal genezen is
ik ga mijn oren niet stretchen
vind het niet leuk voor mij
andere staan het wel leuk vind het alleen er vreemd uitzien als die tunnels of plugs eruit zijn
ziet er zo gek uit
Paljassofie schreef:is een tragus heel pijnlijk om te zetten en zijn er snel problemen bij? is toch wel een behoorlijk dik stuk kraakbeen (toch?)maar het is zooo mooi
Redrumfox schreef:Anthea schreef:Ik snap niet dat je oorbellen vergelijkt met 'n navelpiercing, of ligt dat nu aan mij?
Ik snap niet dat jij dat niet snapt.Het is toch allebei een stukje staal door je huid heen? Of ben ik nou gek..
alleen bij haar is die eruit gegroeid.

een vriend van mij heeft ook een tepelpiercing gezet en me zus zegt het er niet uitziet een kleine tepel met grote baletjes
toen moest ik wel even lachen