naadje24 schreef:Nou dan zal het alleen wel in het "boerenland" zijn dat het mag vanaf zestien jaar want hier in de wijde omtrek is er geen 1 te vinden...
Of Purmerend een wereldstad is

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
naadje24 schreef:Nou dan zal het alleen wel in het "boerenland" zijn dat het mag vanaf zestien jaar want hier in de wijde omtrek is er geen 1 te vinden...
slimmerik schreef:Dan hebben ze bij jullie hun eigen wetten maar in café 's is geen minimumleeftijd aan bezoekers. (denk maar eens aan die zuipende ouders die hun kroost meenemen naar een dampende kroeg)
Alcohol verstrekken mogen ze pas aan 16 jarigen en sterke drank (dus waar meer dan 15% in zit) bij 18 jaar. Kijk maar:
http://www.missethoreca.nl/1062304/Sect ... sDrank.htm
Abel schreef:Of [***] een wereldstad isze zijn daar zo boers dat ze de Nederlandse wet niet eens kennen.
maar geloof me : ook in [***] mag je echt wel in de kroeg als Je zestien bent.Er zijn daar niet voor niets zoveel verslaafdenOnder de jeugd.
Scum schreef:Volgens mij is het verbod ook niet compleet. Ik meen dat het voor kroegen namelijk niet in gaat en alleen in restaurants.Ook vraag ik me af hoe het bij concerten is. Ik zou nl. heel graag weer eens naar een concert toe willen gaan.
katiavl schreef:Waarom zou muziek zonder slechte rook niet meegaan, blijft hetzelfde muziek hoorAls mensen zich niet zonder rook end rank kunnen amuseren, vind ik dat maar raar hoor
Chiqa schreef:Scum schreef:Volgens mij is het verbod ook niet compleet. Ik meen dat het voor kroegen namelijk niet in gaat en alleen in restaurants.Ook vraag ik me af hoe het bij concerten is. Ik zou nl. heel graag weer eens naar een concert toe willen gaan.
Was dat maar waar, mss dr even in verdiepen Scum, maar als je dit topic had gelezen hebben ze het voornamelijk over het roken in de kroegen hoor
Concerten wordt het ook verboden voor, alleen als je ech tniet tegen rook kan zou ik niet heengaan, want de rookmachines worden niet verboden en de artiesten mogen ook lekke rblijven paffen tijdens hun werkzaamheden, want wees nu eerlijk muziek zonder rook, dat is net zoiets als een supermarkt zonder klanten.
naadje24 schreef:maar denk je nou echt dat die favoriete rokende rockster gaan stoppen voor zijn fans? of iig niet rookt on stage? nope forget it
Scum schreef:Ik heb toen ik nog wel naar concerten kon gaan nog nooit een rokende artiest op het podium gezien gelukkig.
Chiqa schreef:O ik alleen maar....Wat voor concerten bezoek jij, kinderen voor kinderen?
Chiqa schreef:Was ok als grapje bedoeld hoor NaadjeKan me namelijk geen concert zonder rook voorstellen.
Abel schreef:Of Purmerend een wereldstad isze zijn daar zo boers dat ze de Nederlandse wet niet eens kennen.
maar geloof me : ook in purmerend mag je echt wel in de kroeg als Je zestien bent.Er zijn daar niet voor niets zoveel verslaafdenOnder de jeugd.
katiavl schreef:of komen die ook nog op rock werchter.
Chiqa schreef:katiavl schreef:of komen die ook nog op rock werchter.
Ze wilden een comback maken met de electische sigaret, maar ze waren strafbaar
Plien91 schreef:Alleen het roken van sigaretten/shag in café's, restaurants en uitgaansgelegenheden of ook het gebruik van rookmachines in discotheken? [aangezien daar evenveel rook uit komt als van 120 sigaretten..]
Welshcobfan schreef:1 nadeel van een rookverbod: hoewel het binnen rookvrij is, moet je eerst door een rookhaag van buiten rokende mensen heen om naar binnen te komen