Zal nog mooier lijken met 2 matten er bij in

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
idinn schreef:Heeft iemand zulke extensions al ergens in Nederland gezien of op een site? (en niet bij een persoon, daar schiet ik niks mee op haha of je kan het nog aan diegene vragen)
Ik kan alleen een Amerikaanse site vinden en wil eigenlijk weten of het niet dichterbij te vinden is. Of weet iemand eventueel een winkel in Londen? (Geen idee hoe ver ze daar zijn met deze dingen). Evt andere kleuren gestreept ook goed.. dan hebben ze zulke vast ook.
Moiryn schreef:idinn schreef:Heeft iemand zulke extensions al ergens in Nederland gezien of op een site? (en niet bij een persoon, daar schiet ik niks mee op haha of je kan het nog aan diegene vragen)
Ik kan alleen een Amerikaanse site vinden en wil eigenlijk weten of het niet dichterbij te vinden is. Of weet iemand eventueel een winkel in Londen? (Geen idee hoe ver ze daar zijn met deze dingen). Evt andere kleuren gestreept ook goed.. dan hebben ze zulke vast ook.
In Nederland heb ik die inderdaad nog niet gezien, maar ik doe het zelf altijd. Je kan gewoon 1 clip in extensions kopen, en daar de coontails zelf in verven, gaat heel makkelijk met plakband.
Quellian schreef:Ik heb net clip in extensions besteld via Ebay, dus ik ben benieuwd
patjelisa schreef:Quellian schreef:Ik heb net clip in extensions besteld via Ebay, dus ik ben benieuwd
wat betaal je daarvoor?
als ik vragen mag...
GreyHorses schreef:Je kunt beter naar een winkel gaan die het verkopen.
Dan krijg je zeker de kleur die 100% matcht met je eigen haar en eventueel met krullen die matchen met je eigen krullen. Bovendien heb je dan ook een half jaar garantie.
Ik heb ze nu trouwens bijna 2 maanden en vind ze nog steeds super
Zie trouwens profiel voor foto's
GreyHorses schreef:Je kunt beter naar een winkel gaan die het verkopen.
Dan krijg je zeker de kleur die 100% matcht met je eigen haar en eventueel met krullen die matchen met je eigen krullen. Bovendien heb je dan ook een half jaar garantie.
Ik heb ze nu trouwens bijna 2 maanden en vind ze nog steeds super
Zie trouwens profiel voor foto's
paardje schreef:Moiryn schreef:
In Nederland heb ik die inderdaad nog niet gezien, maar ik doe het zelf altijd. Je kan gewoon 1 clip in extensions kopen, en daar de coontails zelf in verven, gaat heel makkelijk met plakband.
Ze zijn er wel, dat weet ik zeker. Maar waar??? Ik weet niet meer, ben ze op een Nederlandse site tegengekomen....