Ik kreeg net weer een berichtje van Barbara. Ze zit er even doorheen. Is ziek, heeft koorts, maar ze mag niet in haar bed blijven. Ze verlangt enorm naar huis, maar weet niet wanneer ze weg mag, ze hoopt deze week.
Het is nu zeker. Het is nog even wachten wanneer haar man er is, maar dan mag ze gelijk naar huis. Ze is er superblij mee, en dat kan ik me heel goed voorstellen.
Zijn ze daar verder wat wijzer geworden? Kunnen ze met de juiste medicatie de aanvallen tegen gaan?
Geen idee. Ik weet dat ze verschillende onderzoeken hebben gedaan, maar wat er uit is gekomen, weet ik niet. Maar ik denk dat Barbara dat snel genoeg zelf komt vertellen.
Even heel snel bijgelezen... uitgebreide update volgt nog zsm
Ik ben eindelijk thuis en dood-moe. Ik heb op een kamer gelegen met iemand die per dag wel -tig aanvallen had, ook 'snachts, wat bij mij voor een enorme onderbreking in mn nachtrust heeft gezorgd, met als gevolg nu echt helemaal kapót....
Ik ben blij thuis te zijn en ga nu eerst even lekker slapen, rusten en dan zal ik morgen een uitgebreid verslag geven. Voor nu ben ik in ieder geval blij dat ik mn dieren vandaag weer heerlijk in de armen kon sluiten en zeg eerlijk - een Tinkermannetje die van achter uit het weiland gerend kwam toen ik hem riep... mooier kan toch niet?
Delerium - Alan heeft even moeten wachten maar die ga ik de komende dagen van voor naar achter en achter naar voor verslinden
Helaas had ik daar geen enkele mogelijkheid tot i-net of enige andere communicatie, illegaal sms-en kon af en toe nog
Welkom thuis Barbara ! Ik ben blij voor je dat je weer thuis bent en ik hoop dat je er ook iets mee opgeschoten bent en nu op weg gaat naar beter tijden. Het is je van harte gegund.........
Rust eerst maar eens lekker uit en geniet van je huis en je dieren en je man natuurlijk, even bijslapen dat is toch het beste medicijn nu even toch ?