Ik hoop dat het een voorspoedige operatie is geweest en dat het naar omstandigheden goed gaat! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik hoop dat het een voorspoedige operatie is geweest en dat het naar omstandigheden goed gaat!
.

Ook aan u, mams van Quinzy!

Hallo mensen allemaal ik ben eindelijk op het forum geraakt en met goed nieuws .De operatie heeft tot 5u30 geduurd en de dokters zijn er heel blij mee. De zogenoemde schildwachtklier was NEGATIEF
, dat wil zeggen dat er geen verdere uitzaaieng zijn naar de lymfeklieren en dat is het beste nieuws wat we konden krijgen. Alle kaarsjes die er in Belgie en Nederland gebrand hebben, hebben zeker geholpen, ik ben zo ontzettend blij. Nu is het nog even afwachten of er geen afstoting is maar die kans is klein omdat het haar eigen weefsel is dat ze voor de reconstructie van de borst hebben gebruikt. Ze heeft wel pijn aan haar buik waar ze de flap hebben weggehaald maar daar krijgt ze pijnstillers voor, en ze was vanavond al helemaal wakker en alweer grapjes aan het maken. Nogmaals bedankt allemaal voor de fantastische steun en nu hop naar de genezing.
Dat is goed nieuws zeg. Gelukkig. Wens haar maar veel beterschap.
. Geeft u Quinzy een héle dikke knuffel van ons, Gisele ?
.