Ik heb net pas je topic ontdekt en heb begrepen dat je vandaag onder het mes bent geweest.Ik hoop dat alles voorspoedig verlopen is.Nu kun je aan je herstel gaan werken. Gedeeltelijk weet ik wat je doormaakt...ik heb een andere variant gehad (Schildklier) en ben daar ook van genezen.
Het is een zwaar traject en heb begrepen dat ze in België niet alle kosten vergoeden voor de reconstructie.Het is een hoop geld maar ik hoop dat jullie toch alles bij elkaar kunnen krijgen zodat je straks weer een mooie en complete borst hebt.Dat is niet cosmetisch...dat is iets waar elke vrouw recht op heeft.
Enorm goed dat je het van je af hebt geschreven en ik heb gemerkt dat toen ik in die periode zat het mij erg geholpen heeft om het te accepteren.Ben ook altijd heel open naar de buitenwereld geweest en nu nog steeds,dat maakt het voor iedereen makkelijker en krijg je geen stilt-momenten als je ergens binnen loopt
Verder wil ik jou en zeker ook je familie veel sterkte toewensen en een dikke knuffel . Ik stuur een engeltje naar jullie toe en veel succes met je herstel
Ik hoop dat alles goed is gegaan vandaag, en dat je nu hard kan werken aan je herstel. Het zal moeilijk zijn de komende tijd, maar jouw blik op het leven is volgens mij sterk genoeg om je er doorheen te slepen.
Het is absoluut jouw tijd nog niet! Veel succes me het herstel, en ook voor je moeder een dikke knuf!
Hallo mensen allemaal ik ben eindelijk op het forum geraakt en met goed nieuws .De operatie heeft tot 5u30 geduurd en de dokters zijn er heel blij mee. De zogenoemde schildwachtklier was NEGATIEF , dat wil zeggen dat er geen verdere uitzaaieng zijn naar de lymfeklieren en dat is het beste nieuws wat we konden krijgen. Alle kaarsjes die er in Belgie en Nederland gebrand hebben, hebben zeker geholpen, ik ben zo ontzettend blij. Nu is het nog even afwachten of er geen afstoting is maar die kans is klein omdat het haar eigen weefsel is dat ze voor de reconstructie van de borst hebben gebruikt. Ze heeft wel pijn aan haar buik waar ze de flap hebben weggehaald maar daar krijgt ze pijnstillers voor, en ze was vanavond al helemaal wakker en alweer grapjes aan het maken. Nogmaals bedankt allemaal voor de fantastische steun en nu hop naar de genezing. Liefs Gisèle
Laatst bijgewerkt door Quinzy op 08-12-07 00:50, in het totaal 1 keer bewerkt
SUPER nieuws !!! Hebben al die kaarsjes en gedachten inderdaad misschien toch een kléin beetje geholpen . Geeft u Quinzy een héle dikke knuffel van ons, Gisele ? Nu maar op weg naar het herstel !
Wat een fantastisch nieuws Heerlijk om te horen en nu op naar de volgende stap....ik hoop dat ze de pijn dragelijk kunnen houden,maar ik weet zeker dat de roes van het goede nieuws helpt Mevrouw Giséle...bedankt dat u ons hier even op de hoogte houd
Wat een supernieuws!! Heel veel sterkte met het herstel de komende tijd. Moeder van Kalinka, bedankt voor het op de hoogte houden, en ook voor u en uw familie heel veel sterkte met deze hele situatie