_Scarlet_ schreef:Zelfs door die combinatie heen ken ik mensen die zwanger zijn geraakt... Pure pech dus!
Dan vind ik het nog even een ander verhaal als dat jij 1 soort anticonceptie gebruikt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Scarlet_ schreef:Zelfs door die combinatie heen ken ik mensen die zwanger zijn geraakt... Pure pech dus!
x_Mliss schreef:je maakt een kindje zorg er dan maar voor.
lique schreef:...kort darana heb ik een spiraaltje laten plaatsen zodat ik noooit meer in zon situatie terecht kom,
lique schreef:ondanks dat ik zelf een gehandicapt kind heb,kan ik wel berijpen dat mensen die zorg niet aan durven,
je krijgt namelijk niet alleen een ziek kind,maar je hele leven verandert,
je moet verhuizen omdat je huis waarschijnlijk niet zomaar aangepast kan worden,daarbij leef je half in het ziekenhuis,je hebt enorm veel met instanties te maken,wat heel frustrerend is,daarbij ben je speciale school nodig ,soms verpleging,etc etc etc..het hangt natuurlijk wel een beetje van de handicap af,
maar in mijn geval is mn dochter al 8 keer geopereerd waarbij het 1 keer kantje boord was,en dat levert een heleboel stress op,ook daar moet je maar tegen kunnen,
Delphi schreef:Hmm ik vind dit echt een heel moeilijk onderwerp en denk dat het per geval verschillend is. Maar wat ze voor mij ook mogen bijstellen is de leeftijd van het (gezonde) embryo waarop het nog geaborteerd mag worden!!!
Ik ken iemand die zo lang heeft lopen twijfelen en het uiteindelijk met ruim 15 weken weg heeft laten halen.
Zelf ben ik nu 24 weken zwanger en toen ik met 13 weken mijn eerste echo kreeg zat alles er al op en er aan. Het babietjes hoefde enkel nog te groeien. Je ziet het hartje kloppen, het babietje bewegen met armpjes en beentjes.... Tijdens die echo merk je ook echt dat het embryo de echo op merkt en weg 'zwemt' van de plaats waar de echostaaf op je buik gehouden wordt. Leuker is het bij de 20wk als ze echt een trap of stomp geven richting de echostaaf![]()
Maar schijnbaar moet zo'n embryo van 15 wk (wat ik persoonlijk al een klein babietje vind) eerst met een tang in stukken gemaakt worden voor het uit de baarmoeder gehaald kan worden!! Ik weet niet of het embryo eerst zwaar verdoofd wordt of niet. Dit vind ik echt schokkend!!!
Dancie schreef:Der bestaan zoveel mogelijk heden om niet zwanger te raken gebruik dat dan als eerste als je het dan nog wordt okee dan vind ik een abortus wel handig.
ben je jong en je denkt niet na je gebruikt geen voorbehoedsmiddellen enzo dan vind ik dat het je eigen probleem is . Alleen een kind van 16 ong. kan niet zelf een kind opvoeden daar zal ze veel steun voor nodig hebbe.
er zitten dus 2 kanten aan een abortus verhaal
x_Mliss schreef:Ik ben het helemaal eens met Djoena je maakt een kindje zorg er dan maar voor.
MISTRAL94 schreef:Maar er bestaat dus alleen maar of de pil of het condoom een combinatie werkt niet?
imka schreef:Ik ben persoonlijk heel fel tegen abortus, om wat voor reden dan ook.
Jolliegirl schreef:Ik ben niet in staat nu een kind te krijgen en op te voeden, en abortus mja wil ik niet zonder echte goede reden. Dus dan maar gewoon veilig
odetteke schreef:Jolliegirl schreef:Ik ben niet in staat nu een kind te krijgen en op te voeden, en abortus mja wil ik niet zonder echte goede reden. Dus dan maar gewoon veilig
Als ik geen vaste relatie zou hebben zou ik ook condooms gebruiken, maar als je eenmaal een tijd samen bent, helemaal steady bent, en samenwoont gebruik je dat niet meer is mijn ervaring (en van veel vriendinnen van mij ook)