Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EmDee schreef:Ik had die van Human Body, maar die heb ik per ongeluk laten zwemmen in een putje, daarna heb ik bij de Primera de Super Smoker gekocht (omdat ik niet terug wilde vallen in die vele sigaretten per dag), die trekt wel zwaarder, maar tot nu toe ben ik er niet ontevreden over, hij doet het goed.
marietje27 schreef:Jij bent waarschijnlijk de enige hier die beiden kan vergelijken.
Evelienepien schreef:marietje27 schreef:Jij bent waarschijnlijk de enige hier die beiden kan vergelijken.
Pardon????? Een paar pagina's terug staat mijn vergelijking ook!!!!! want wij hebben HumB en SupS. Vriendlief vond SupS fijner, ik HumB
. Het is te doen maar het zal geen echte sigaret worden
!
Oscar schreef:* komt zich stiekem ook melden *![]()
Ik zit nu al een paar weken stiekem mee te lezen, en heb net een besluit genomen. Ik ga ook meedoen.
Bestelling is de deur uit, betaling ook. Laat dat kreng maar komen![]()
Ik ben wel heel erg bang dat ik me straks echt geen houding weet te geven met dat ding. Mijn collega's (allemaal rokers) zijn enorme pestkoppen en normaal gesproken trek ik me daar niks van aan, maar als je jezelf al lekker voor schut voelt zitten dan ben ik toch bang dat het de hele dag nergens anders meer over gaat dan over..... juist ja
Vorige week moest ik al een bril, dan kan deze ellende er ook nog wel bij
Help?
Oscar schreef:Nou Ginger, doe eens stoer en doe ook mee
Ben ik straks in elk geval niet de enige die voor schut loopt
Met bril, met electrische sigaret.....
Oscar schreef:Ben ik straks in elk geval niet de enige die voor schut loopt
Met bril, met electrische sigaret.....