Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karoliena schreef:Ach ja met drinken. Ik drink dus alleen uit ene plastic beker en niet uit een glas, een glas drinkt gewoon neit lekker en smaakt het drinken vies, hihi
karoliena schreef:Ja en toch is het echt zo, heb ik ook hoor. Hihi
nienke1208 schreef:2. Ik sta bij grotere tegels niet op de voegen, kleine tegels of stenen kan ik het niet voorkomen, maar zodra mn voet net op een steen past, sta ik niet meer op de voegen...
Dana01 schreef:ik heb geen dwangneurose, maar wel eigenaardige trekjes zeg maar
zo moet ik tijdens het boodschappen doen, van alles een even aantal hebben, dus niet 1 pak koffie, maar 2 en niet 3 van iets maar 4... als ik 4 moet hebben, en er zijn maar 3, dan neem ik er 2 en ga een dag later wel weer
*edit*
boodschapen doen voor een ander is dus niet grappig
manonnetjoe schreef:Een jongen bij ons in de buurt heeft hier last van, heel vervelend. De informatie die je hersens binnenkrijgen gaat normaal via een ''deur'' en dan sluit die weer. Bij dwangneurose blijft die deur openstaan bij bepaalde handelingen zodat de informatie niet een kamer binnegaat maar ergens blijft hangen, zo is het mij uitgelegd. Die jongen zat echt 2 uur zn tanden te poetsen!
Dingen als kleren niet op het bed en schoenen langs elkaar tsja daar heb ik ook wel dingen van, iedereen denk ik wel. Maar dat is in z'on kleine mate dat ik zoiets niet kan vergelijken met een echte dwangneurose.