Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzle schreef:marleen_usar schreef:Dat een ongezonde geest voor ziektes zorgd ben ik het 100% eens,ik heb ook verschiilende kwalen die voort komen uit mijn huidige situatie.Het doet alleen pijn om te horen waar iets vandaan komt, want niemand wil zich zelf toch ziek maken? Reuma is ook zoiets,last van je knieèn betekend dat je vast loopt.Een oog ontsteking wil zeggen dat je zicht tijdelijk is veranderd,je moet dus de dingen anders zien.Hoesten wil zeggen, blaffen naar de wereld je uit je ongenoegen.Je weerstand die te laag is wil zeggen dat je ergens geen weerstand tegen bied.En zo kan ik nog lang door gaan, Louise Hay heeft daar vele boeken over geschreven.Ze zijn erg confronterend maar ja de waarheid is soms hard.
En een verzwikte enkel krijg je omdat je tegen de wereld wilde schoppen maar dan uitgebeeld in de vorm van een stoeprand?
Een erfelijke scoliose is omdat je de last van het leven op je schouders niet kunt dragen?
Een bult op je hoofd krijg je omdat je grootheidswaanzin hebt?
marleen_usar schreef:Ga maar eens na dat mensen met bepaalde ziektes allemaal een periode hebben meegemaakt waarin ze een moeilijke tijd hadden.Zelf heb ik met krukken gelopen vanwege spierreuma,nu gaat het zeer goed met mij.Daar heb ik hard voor moeten knokken maar ik ben op de goede weg.Kanker is een bonk van wrok,vergeven is zeer belangrijk.Daar mee ben je al voor de helft van je kwalen af.
marleen_usar schreef:Je teen stoten betekend bv dat je de verkeerde richting uit gaat.
marleen_usar schreef:Ga maar na, hart aandoeningen kunnen bij hart zeer vandaan komen.Er is een gezegde en dat is, ziek zijn van verdriet.
marleen_usar schreef:Ga maar na, hart aandoeningen kunnen bij hart zeer vandaan komen.Er is een gezegde en dat is, ziek zijn van verdriet.
marleen_usar schreef:Ga maar eens na dat mensen met bepaalde ziektes allemaal een periode hebben meegemaakt waarin ze een moeilijke tijd hadden.Zelf heb ik met krukken gelopen vanwege spierreuma,nu gaat het zeer goed met mij.Daar heb ik hard voor moeten knokken maar ik ben op de goede weg.Kanker is een bonk van wrok,vergeven is zeer belangrijk.Daar mee ben je al voor de helft van je kwalen af.
Miryamk schreef:Nickeltje schreef:Smurf is wellicht even haar innerlijke balans terug aan het vinden...
Aan de bloesems?
Ik vrees dat dat niet voldoende zou helpen, ik denk dat ik een goeie borrel neem ben ik wel aan toe
zo onderhand...
stef schreef:trouwens, mijn oma had een oogonsteking, niet omdat ze anders wilde zien, maar omdat er een hechting van een operatie van 10 jaar terug niet goed weg gewerkt was en dus door het hoornvlies naar buiten groeide....
Zal eens aan dr vragen of ze die hechting daar stiekum heeft geplaatst
Smurfie schreef:Wie is hier nou kortzichtig? LOL Mensen kijken ook niet verder dan hun neus lang is
Miryamk schreef:Smurfie schreef:Wie is hier nou kortzichtig? LOL Mensen kijken ook niet verder dan hun neus lang is
Ik begin een beetje boos te worden zo onderhand...