Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yinari schreef:Pfieuw, ben blij dat ik niet aan de medicijnen zit... dat is toch ook altijd een aanslag op je lichaam en geest.
Zeg, hele stomme (misschien onbeleefde) vraag, als je niet wilt gewoon niet beantwoorden, maar Texelse: Die verwijderde rib, dat doen ze soms ook om cosmetische redenen (klassiek voorbeeld = Cher). Heb jij nu als bijkomend voordeel ook een wespentaille?
lor1_1984 schreef:Katiavl en Barmat, thnx!
Met mij gaat het vandaag iets minder...
Ik had gisteravond een verjaardag en ben me te pletter geschrokken van mijn opa, zo oud, zo zwak.
Door de stress (hij heeft de familie verteld dat hij het einde voelde naderen en dat hij het leven mooi vond geweest) heb ik erg slecht geslapen, met als gevolg dat ik overprikkeld wakker werd...
En...
Ik heb mijn vriend verteld dat ik heel graag een kleine wil!
Hij staat er nog niet helemaal achter, maar wil er wel over nadenken of dat het wel een optie is voor later (over 2 jaar ofzo).
Zo ja, dan ga ik informatie inwinnen over hoe ik dit het beste kan aanpakken via het UMC oid.
bobbymp schreef:ik heb al mn hele leven astma,ben voor meerdere dingen allergisch(honden,koeien,stof,graspollen ed)heb sinds 2 jaar cts (spierbeknelling in mn pols) en sinds een paar weken zijn we erachter gekomen dat ik lymfeklierkanker heb.........niet zo mooi dus!
mag ook niet meer paardrijden door de chemokuren.......en dan ben je 26!
katiavl schreef:ik heb goed geslapen, ook slecht bed maar hopelijk komt daar binnenkort verandering is
marleen_usar schreef:Ik heb me vandaag ziek gemeld, ik had al een paar dagen last van mijn rug maar dat is de vermoeidheid.Ik ben zooooooooooo vreselijk moe, en heb dus gisteren even flink gejankt.Ik werk voor een uitzendbureau dus niet werken is geen geld.