Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dinniej schreef:Dat is echt heel goed van je Chupa!
Ik heb ook klein goed nieuws: gisteravond had ik het even heel moeilijk, maar ik heb niets wat met automutileren te maken heeft gedaan.
LuckySil schreef:Komt vanzelf wel
MelOdYs_Star schreef:Dinniej schreef:Dat is echt heel goed van je Chupa!
Ik heb ook klein goed nieuws: gisteravond had ik het even heel moeilijk, maar ik heb niets wat met automutileren te maken heeft gedaan.
Goed Dina!! SUPER GOED!.
Ik zelf doe het elke dag. Iets uit mijn verleden, woont erg dichtbij. Eigenlijk meerdere dingen. Ik kom het nog vaak tegen waardoor ik helemaal 'gek' wordt ik mijn hoofd. Helemaal in paniek raak ik dan en hysterisch. De enige manier om weer gewoon 'normaal' mezelf te worden, is automutilatie.
Maar, Dina. Je hebt het echt knap gedaan meis.
LuckySil schreef:Ik ben 18
Ik weet dat t hele zelfstandige gedoe niet makkelijk is.
Ik woon nu nog wel thuis, maar mn ouders zijn er nooit
Dus ik doe naast mn school, stage en werk ook het huishouden, en haal boodschappen en zorg voor me zusje
maar ja, helemaal echt op jezelf is natuurlijk wel weer even wat anders
Ik zit ook nog te twijfelen hoor of ik het zal doen of niet,,
Ene kant lijkt het me beter om uit huis te gaan, omdat ik zeg maar zo ong altijd wel ruzie heb met me vader.. we liggen elkaar niet zo.. en tusse mij en me ma botert het ook niet echt. Dus daar voel ik me vaak ook erg rot over..
Maar ja, voorlopig heeft hij nog geen huisje, dus heb nog zat bedenk tijd
MelOdYs_Star schreef:Het zou eigenlijk niet aan iemand moeten liggen of je stopt omdat je dan (denk ik) meer kans hebt, om terug te vallen als er bijvoorbeeld een voorval tussen jou en die persoon valt.
Het zou wel mooi zijn als je kan stoppen door iemand maar denk niet dat dat zo werkt?
Veirl schreef:Iedereen die probeert te stoppen: succes !
Ik heb gister een kleine terugval gehad.. Maar ach.
LuckySil schreef:Woehoe!!
Heb gister niet gesneden![]()
Ik wou het gister avond wel, maar het is gelukt om het niet te doen!!
En vandaag heb ik het ook nog niet gedaan!
Ben best een beetje trots op mezelf![]()