Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nadya schreef:Sterkte, Amigos!! Hou vol.....
Amigos_ schreef:Nadya schreef:Sterkte, Amigos!! Hou vol.....
dank je wel
Nadya schreef:Graag gedaan, hoor.
Ik weet hoe zwaar het is en ik weet inmiddels gelukkig ook, hoe fijn het is als je er af bent!!
Citaat:Leentj is genezen:)
meisje23 schreef:Citaat:Leentj is genezen:)
mag ik vragen hoe het kan dat je nu ineens genezen bent?
als dat echt zo is is dat natuurlijk helemaal super!!maar ik heb dat ook al zooo vaak gezegd maar telkens komt bij mij de eetstoornis toch nog om de hoek kijken.....
ik wou dat ik dat eens helemaal kon loslaten en mezelf kon accepteren met misschien een paar kilo meer.....
Citaat:Ik weet niet hoe lang jij het hebt en hoe lang je bezig bent er vanaf te komen?
Ik ben er pas rond mijn 33e/34e in geslaagd er voorgoed (daar lijkt het op) vanaf te zijn. Ik ben jarenlang bezig geweest er af te komen, maar mijn dochter is uiteindelijk het echte wondermiddel gebleken.
Ik zei trouwens in die jaren nooit dat ik genezen was, want dat is nooit gebeurd. Ik ging altijd weer met een rotgevoel uit zo'n kliniek weg, omdat ik me niet aan hun eetprotocollen kon houden.
Leentj schreef:Leentj is genezen:)
C_hristel schreef:Niemand die zijn verhaal wil doen van de anorexia patienten?
C_hristel schreef:Ik ben opzoek naar mensen met een eetstornis die voor de camera willen vertellen wat een maatschappelijk werkster nou voor hun gedaan hebben.. Het liefst in zeeland.. Weetje iemand, of wil je je eigen verhaal doen? Stuur dan een pb
meisje23 schreef:Citaat:Leentj is genezen:)
mag ik vragen hoe het kan dat je nu ineens genezen bent?
als dat echt zo is is dat natuurlijk helemaal super!!maar ik heb dat ook al zooo vaak gezegd maar telkens komt bij mij de eetstoornis toch nog om de hoek kijken.....
ik wou dat ik dat eens helemaal kon loslaten en mezelf kon accepteren met misschien een paar kilo meer.....