Ben nu ruim 4,5 maand op dieet. Kan heel goed merken dat het periodes beter gaat. MAAAR, moet echt goed opletten. Ze stoppen overal stiekem vanalles in
. Zo had ik van de week gerookte zalm met lactose (en bedankt).
Ben nog steeds heel snel heel moe, maar begreep dat het wel ruim een jaar kan duren eer dat wat beter wordt. En ik merk het goed als ik iets verkeerds eet (BKB van hierboven bijvoorbeeld en appels mag ik wel, maar die veroorzaken (als ik ze later op de dag neem) echt buikpijn, dus die ga ik ook maar vervangen door ander fruit).
Als ik echt netjes eet en ook netjes regelmatig verspreid over de dag kleine porties dan gaat het goed. Afgelopen weekend weekendje weg. Dan eet je onregelmatiger en dat was toch weer funest.
Weet steeds beter waar ik op moet letten en het is heeeeeeeerlijk dat mijn darmen niet meer zo'n last veroorzaken. Ik ga lekker door, kijken of ik die vermoedheid ook weg kan krijgen. Zit eraan te denken om daar nog even wat hulp van buitenaf voor te vragen, als zetje in de goede richting (osteo en/of acupunctuur).
Heb trouwens dit weekend heerlijk pannenkoeken meegenomen, makkelijk te maken, simpel mee te nemen en smakelijk om te eten. Echte aanrader!