Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Paulusjuh schreef:Ik ga over 16 dagen op vakantie. Daar ga ik niet super letten op waar veel en waar weinig calorieen inzitten.
Op het gebied van drinken heb ik bij het ontbijt een glas melk, tussendoor Fruitdrank en savonds bij het eten ook melk.
Tussendoor drink ik nog wel eens een glas Cola LIGHT. Ik heb ook vernomen dat als je max. 4 glazen drinkt dat het ook niet zoveel kwaad kan.
Edit: Net 10 min. gestept en 120 calorieen verbrand!
Eva_ schreef:Light spul is echt troep.Je kunt beter een gewoon glas cola pakken en dan iets meer bewegen.
xDramaQueen schreef:en op 13 pagina's vol met mensen die niet tevreden zijn met zichzelf...
ik doe niet mee, ik vind t veelste lekker, en zo ook mijn duim op 18 jarige leeftijd, je kan gewoon lekker smikkelen hoor, je moet elke avond paar rondjes joggen, doet wonderen :)
ellepel schreef:* propt nog snel het laatste stokbroodje met kruidenboter in haar mond*
![]()
![]()
ja nou,moet het wat minder mooi weer worden zodat ik niet kan gaan barbequen!!!
Paulusjuh schreef:Eva_ schreef:Light spul is echt troep.Je kunt beter een gewoon glas cola pakken en dan iets meer bewegen.
Cola is zoiezo troep![]()
Ik drink bij voorbaat eigelijk al cola light omdat ik van gewone Cola snel last van mijn darmen heb. Met Light is dit bij mij veel minder.