Ik weet meer....
M'n kapsel is voor een deel weer gescheurd er hebben een aantal ankertjes los gelaten.
Verder is mijn pees gescheurd. Die was al kapot en hebben ze al 2 keer moeten maken.
Dus al met al, kunnen ze hier wel wat aan doen, maar of het heel veel effect heeft...
Die pees blijft ws. gewoon voor altijd kapot en zal niet meer helen. (Helaas..)
Kapsel kan nog wel een keer vast gezet worden met ankertjes, maar dan kom je ook weer terug op het oude verhaal, met alle risico's die eraan vast zitten.
Dus al met al, is mijn schouder gewoonweg brak en mankeert er nog wel (veel) aan.
Ik weet niet zo goed wat het beste is, ik denk dat ik maar gewoon op deze voet verder ga en het tot December aankijk. Wat we inprincipe al van plan waren. Daarna beslis ik wel over een eventuele 3e operatie.
Het is lastig, want ik wil in het voorjaar graag HBO-V gaan studeren.
Dan is een goed functionerende arm toch erg belangrijk en of dat het ooit nog wordt...
De functie zoals hij was komt niet meer terug, hoop dat er genoeg terug komt om de studie te gaan doen.
In het begin maakt het niet zoveel uit als hij het nog niet helemaal doet, want dan zit ik toch op school. Ben erg benieuwd wat hij ''later'' gaat doen. Het is gewoon erg lastig.
Want ik wil deze studie echt super, super graag doen!!!