Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik moet eigenlijk ook geopereerd worden aan m'n been maar durf nog niet
Als je dan geen pijn meer hebt is het natuurlijk ook veel leuker voor jou om daar rond te lopen
bebikaya schreef:Ben net vanmiddag gebeld dat ik nog een week eerder geopereerd word, dus nu op 7 september, help!
maar hijs nu weer mooi
) en het ging eigenlijk best redelijk op mijn rug na maar sinds gistermiddag heb ik weer barstende koppijn het lijkt net of er iemand met een bijl op mijn hoofd slaat
Ik draag ook af en toe een sjaal, gewoon om mijn nek warm te houden en vind dat wel prettig, heb het gevoel dat m'n spieren daardoor wat meer rust krijgen omdat ze warm blijven ....mynique schreef:Inmiddels ook van de verzekering te horen gekregen dat ze de kosten van mijn paard niet meer vergoeden.
Mijn advocaat reageerde daar niet echt fijn over....tja zegt ie.... als je niet meer kan rijden dan maar weg. Kon wel janken. Vandaar dat ik zelf maar weer ben begonnen. Mocht overigens wel van mijn neuroloog, maar mijn orthomanuele arts vertelde wel dat hij het niet kon garanderen dat ik weer als vanouds kan rijden. Helaas, nu een paar weken later, begrijp ik helemaal wat hij bedoelt.