drugsgebruik.. ja/nee

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mowoah

Re: drugsgebruik.. ja/nee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 12:57

Ik heb een keer geblowt.
Het was geen succes, was súper ziek geworden, overgeven en enorm misselijk, dus dat nooooit meer!!

Aan pillen enzo wil en ga ik niet doen. Lachen

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 14:21

Ik heb een aantal keer geblowt. Vond het wel grappig, niet echt bijzonder. Lachen

Pillen nog nooit gedaan, ben ik niet van plan ook. Nagelbijten / Gniffelen

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 18:01

Ik heb nog nooit aan de drugs gezeten en ben ik ook zeker niet van plan Lachen.

xsimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 18:03

Nog nooit gebruikt, heb er ook helemaal geen behoefte aan!

EnelyaT

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 19:48

Ik heb een hele tijd veel geblowd, nu is het gelukkig enorm binnen de perken. Zo af en toe een jointje om te ontspannen, zoals andere mensen een biertje (of gewoon alcohol) nuttigen..
Ik drink nl bijna nooit Lachen

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 20:44

AaronYve schreef:
pharagirlke schreef:
Misschien zouden ze eens kunnen beginnen bij de kern. De 'grote vissen'. Maar daar raken ze vanzelfsprekend niet zo snel aan; als je ze kent en je gaat het zeggen krijg je zelf een hele ondervraging 'want je kan ze alleen kennen als je zelf in het milieu zit' (niet dus) én als ze te weten komen dat jij de 'verklikker' bent heb je een probleem.

Geen mensen die drugs maken = Geen drugs = geen dealers = geen drugs bij de jonge mensen = geen verslaafden.

Dus de ''makers'' maar eens aanspreken dan? Ach wat klinkt het simpel zo. Lachen

Hoe kort door de bocht, de makers van harddrugs zijn zo moeilijk te vinden. Niemand weet waar drugs vandaan komt, er is nergens een groothandel o.i.d.

dit is pas kort door de bocht. Als niemand weet waar het vandaan komt, hoe kan iedereen er dan steeds aan komen? Knipoog[/quote]

via via via via via! de mensen die weten waar het vandaan komt, houden echt wel hun mond dicht!
wat denk je dat ze zichzelf de centen uit de zak gaan slaan, haha echt niet!
[/quote]

Hahaha 'ze houden hun mond wel dicht'?!?! Denk het dus echt niet... hier in de buurt is de 1 na de andere gepakt en 2 van de 3 deden dus echt wel hun smoel open om dus de 3e langer vast te krijgen. Zelf zitten ze maar een jaar nog vast (= na aftrek van voorarrest). Terwijl het zelf ook de grootste hier in de buurt zijn (=waren)... zolang mensen hun eigen hachie kunnen redden praten ze echt wel.

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 20:52

Jen33 schreef:
susie1981 schreef:
Hier bij ons hebben de jongeren een hok (platteland)
Daar gaan ze verzamelen voordat ze gaan stappen.
Een paar jaar terug heb ik bij Sanders supermarkten gewerkt en werden er letterlijk pallets bier gekocht voor "t hok Verward

zeker die in de aanbieding zijn en daar doen ze dan heeeel lang mee...
hier in de buurt zijn er ook veel hokken. heb liever allemaal hokken dan dat die lui op straat lopen en alles vernielen. ze moeten iets te doen hebben dan heb ik liever dat ze met kameraden bij elkaar gezellig een biertje drinken.

tevens vind ik wel dat er veelste jong al gedronken word. en dat alleen voor de stoerdoenerij.

drugs mot ik niet. wat heb je eraan? t kost barstens vol geld en je hebt er eigenlijk niks aan behalve dat je je lichaam kapot maakt.

ik vind dat er meer verboden moet worden hoor qua drugs. ik zit vaak genoeg in de trein met van die walgelijke jongens die sochtends vroeg om 7 uur even een joint gaan roken. stinken man!!

een kind van 4 kan volgens mij al haast naar de koffieshop. er word te makkelijk over gedacht. als het eens voor de gijn geprobeert word en verder niet vind ik het wel oke maar echt die junkies die denken dat het stoer is en dat ze het nodig hebben (en zich onbeschoft gedragen) horen niet hier in de samenleving vind ik.

geef mij maar een paar gezellig mensen met 1 biertje dan vermaak ik mij prima.

krijg ik heel bokt over mij heen?

ik ga trouwens ook regelmatig naar een hok erg gezellig en ontspannen sfeertje en mooi ouwehoeren Knipoog

Tuurlijk krijg je niet bokt over je heen en wattan nog als dat wel zou zijn. Dit topic is om te discussieren, toch? Lachen Denk dat je zeker een punt hebt maar denk dat er vooral gekeken moet worden naar de leeftijden. Zoals ik hier lees kan elke 13/14/15 jarige aan zooi komen. Denk dat daar al iets mis is. Waar zijn de ouders en hun opvoeding?!? Vroeger kon je daar echt niet aankomen op die leeftijd. Ik had er voor mijn 20e zelfs nog nooit mee te maken gehad. Pas op 'latere' leeftijd kwam ik ermee in aanraking. En pakte ik dus ook pas mn eerste pilletje.

Nu pak ik soms als ik vrij ben een pilletje op een bommetje. Zolang ik me er maar goed bijvoel en ik mijn werk goed kan uitvoeren (vandaar alleen als ik echt vakantie heb). Ik voel me verantwoordelijk om mijn werk goed uit te voeren en me er lekker bij te voeren, en niet gaar na een nachtje doorhalen.

Drugsgebruik KAN dus op een manier die niet al te slecht is, zolang de gebruiker maar verantwoordelijkheids gevoel heeft en houdt.

Daarbij vindt ik alles wat teveel is, of dat nou drugs of alcohol is, niet oke.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 21:03

AaronYve schreef:
pharagirlke schreef:
AaronYve; ze houden hun mond niet dicht voor de centen Knipoog Eerder voor hun eigen leven en vooral dat van hun gezin en hun vrienden! Dus ga je de weg af en ooit kom je wel bij de kern. Maar of de politie daar ook heen wil? Dát is een andere vraag natuurlijk.

Klopt ja, maar de centen spelen toch een grote rol hoor, kijk naar wat voor straffen die mensen krijgen.
in verhouding echt niet veel, maar wat ze moeten inleveren

dus jij zou eerder voor centen kiezen dan voor je zusje/broertje. Nee meiske, daar denken ze pas als 2de aan... Knipoog

bianca_banny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 23:31

Ik heb een paar keer geblowt
Ik weet wel dat ik nooit aan xtc en dat soort rommel ga zitten

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 20:54

hoi Lachen

ik heb vroeger veel gebowd. ik erd er meetal eg lacherig van of juist heel erg rustig en tevreden.
ook ben ik hem weleens goed getript en dat was behoorlijk angstaanjagend.
gisteren hebben we een spacecake gemaakt en gegeten. dat was erg leuk en gezellig. enorme lachkicks zijn meestal het gevolg.
ook rookte we regelmatig cctails (wiet en hasj)
de laatste tijd blow ik eigelijk niet. Ik ben een paar keer goed geschrokken van mijn trips.
Als ik nu blow gaat het goed en is het leuk, maar het blijft dan ook bij zelden.

volgend week ga ik eens mdma proberen.
lsd wil ik ook nog eens proberen.

paddos komen niet in de buurt bij mij. daar ben ik als de dood voor.
ik wil het graag een x proberen, mdma en lsd, daarna ben ik er klaar mee.
ik ben gewoon erg benieuwd, en zie ook niets slechts erin. i ben nucher genog om te weten wanneer ik tever ga en wat ik wel en niet kan doen.
Al weet je natuurlijk nooit hoe je gaat reageren op de drugs..

F3mke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 14:40

MissEvil schreef:
Ik heb een hele tijd veel geblowd, nu is het gelukkig enorm binnen de perken. Zo af en toe een jointje om te ontspannen, zoals andere mensen een biertje (of gewoon alcohol) nuttigen..
Ik drink nl bijna nooit Lachen

Exact hetzelfde hier. Heb een periode elke dag wel 3-4 jointjes gerookt, absurd. Nu doe ik het nog maar heel af en toe, zo'n 1 a 2x per maand, omdat ik het gewoon lekker vind.
Ik heb 1x een snuifje coke genomen, maar dat was zo weinig dat ik er niks van gemerkt heb , had ik mazzel mee denk ik.

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 14:45

Ik wil echt nog een keer spacecake eten. Dat lijkt me echt prachtig. Heb 1 x geblowd, en verder moet ik er niks van hebben.

Kiim__x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 14:48

Nog nooit gedaan en wil het niet proberen ook Lachen

F3mke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 14:50

L_iek schreef:
Ik wil echt nog een keer spacecake eten. Dat lijkt me echt prachtig. Heb 1 x geblowd, en verder moet ik er niks van hebben.

Moet je mee oppassen spacecake Knipoog Je moet maar 1 dun plakje nemen en zeker een uur wachten want dat werkt heel langzaam, je krijgt eigenlijk hetzelfde gevoel als gewoon blowen maar dan sterker en het duurt langer. Tenminste, zo heb ik het ervaren Knipoog

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 14:51

F3mke schreef:
L_iek schreef:

Moet je mee oppassen spacecake Knipoog Je moet maar 1 dun plakje nemen en zeker een uur wachten want dat werkt heel langzaam, je krijgt eigenlijk hetzelfde gevoel als gewoon blowen maar dan sterker en het duurt langer. Tenminste, zo heb ik het ervaren Knipoog

Ligt er toch ook aan hoeveel je er in doet? Of zijn dat allemaal standaart hoeveelheden?

F3mke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 14:53

Oja daar ligt het ook aan hoor, weet het recept zelf niet, maar das idd waar Knipoog

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 14:54

F3mke schreef:
Oja daar ligt het ook aan hoor, weet het recept zelf niet, maar das idd waar Knipoog

Haha, ik heb er allemaal niet zoveel verstand van hoor Knipoog
Ik zal wel is een keer een recept opzoeken en met wat vrienden spacecake gaan eten Clown

F3mke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 14:55

Ja, maar ik zou er wel chocoladecake van maken, want naturel smaakt heeeeel vies!

hadas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 14:57

nog nooit gedaan en ga het ook nooit doen!!! mijn broer is daar in tegen wel in 'het wereldtje' terecht gekomen en dat is voor mij een goede stok achter de deur dat ik het nooit wil!!!

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 15:33

spacecake maken is niet zo moeilijk hoor Haha!

je neemt een pak kant en klare cakemix uit de winkel, zo een waar alleen ei,boter en melk bij hoeft.

en dan:
als je dan boter neemt die je voor de cake gebruiken moet,dan neem je echte roomboter.
de hoeveelheid die je nodig hebt voor de cake laat je smelten in een pannetje.
dat kun je au bain marie doen( dan de pan in een pan met water en zo de boter smelten )of je laat de boter gewoon heel zachtjes smelten.
vervolgens neem je ongeveer 5 a 10 gram goede wiet, en deze gooi je in de keukenmachine zodat het heeel fijn word.

deze wiet doe je dan bij de gesmolten boter in en dit laat je nog even doorpruttelen zodat de boter zich goed aan de wiet hecht( of net andersom haha) Haha!
dan laat je de boter afkoelen tot het op de temperatuur is die je nodig hebt om je cake te bakken.
verder gebruik je dan je "wietboter" voor de cake en maak je die verder volgens recept.

waarschuwing!!!!!
als je voor het eerst spacecake gaat eten,dan neem je twee kleine hapjes en dan wacht je...minimaal 2 uren omdat de cake verteerd moet worden en de werkzame stof opgenomen moet worden in je bleod.
eet je meer en wacht je korter voor de volgende hap dan ga je hopeloos fout en zal t echt geen grappige ervaring zijn.

in alle andere gevallen: have fun! Tong uitsteken

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 15:35

ellepel schreef:
spacecake maken is niet zo moeilijk hoor Haha!

je neemt een pak kant en klare cakemix uit de winkel, zo een waar alleen ei,boter en melk bij hoeft.

en dan:
als je dan boter neemt die je voor de cake gebruiken moet,dan neem je echte roomboter.
de hoeveelheid die je nodig hebt voor de cake laat je smelten in een pannetje.
dat kun je au bain marie doen( dan de pan in een pan met water en zo de boter smelten )of je laat de boter gewoon heel zachtjes smelten.
vervolgens neem je ongeveer 5 a 10 gram goede wiet, en deze gooi je in de keukenmachine zodat het heeel fijn word.

deze wiet doe je dan bij de gesmolten boter in en dit laat je nog even doorpruttelen zodat de boter zich goed aan de wiet hecht( of net andersom haha) Haha!
dan laat je de boter afkoelen tot het op de temperatuur is die je nodig hebt om je cake te bakken.
verder gebruik je dan je "wietboter" voor de cake en maak je die verder volgens recept.

waarschuwing!!!!!
als je voor het eerst spacecake gaat eten,dan neem je twee kleine hapjes en dan wacht je...minimaal 2 uren omdat de cake verteerd moet worden en de werkzame stof opgenomen moet worden in je bleod.
eet je meer en wacht je korter voor de volgende hap dan ga je hopeloos fout en zal t echt geen grappige ervaring zijn.

in alle andere gevallen: have fun! Tong uitsteken

Makkelijk te maken dus Knipoog

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 15:50

ja heel makkelijk. alleen het eten kan minder zijn want je proeft de wiet vaak namelijk wel..
en dat smaakt niet zo lekker Tong uitsteken

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 16:19

ik heb lats een chocolade gebakken met hasj.
het was niet te vreten. 3 gram hasj zat erin en ik heb een kwart taart gegeten (was een kleine taart)
ik was goed stoned, maar geef mij maar een joint wat die cake was echt niet te vreten!!

L_ola

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 16:23

Nee,ik gebruik geen drugs, ik rook niet, ik drink niet en nee ik ben niet saai Knipoog gewoon verstandig.

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 16:33

ik vind niet dat je perse onverstandig bent al je soms drugs gebruikt.