Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
superpony schreef:Hoi, ben terug. Foto's waren erg duidelijk. Tussen L4 en L5 zie je duidelijk dat de tussenwervel schijf zwart is, waar de andere nog de kern hebben. Hij zal dus hard zijn. Daarnaast zat een los stukje tegen mijn zenuwen aan. Dat zal verwijdert worden. De rugpijn zal dus blijven, maar de pijn en kracht in mijn been zal verbeteren.
Hij stuurde me naar het st Lucas in Adam, maar daar kan ik 30 Jan pas terecht voor een gesprek en dan wachten op de operatie en het herstel......
Ik ga dus zorgverzekeraar maar bellen.
Hij had het over een ruggeprik en een opname van 3 dagen.
Paardrijden vinden ze vaak onbelangrijk als je zegt dat je dat ook wil kunnen. Dat snappen ze niet. En sommigen zien meer gevaren erin....
Als je ergens bovenop moet komen zeggen ze weleens als je kan lekker doen, maar dat is vaak ook een stukje psychisch herstel dat je wat mag en kan doen.........
superpony schreef:Hoi, ik heb vanmiddag na het schrijven hier meteen gaan bellen. Ik word vrijdag ochtend terug gebeld over welke klinieken aangesloten zijn bij hun en waar en wat ik kan doen. 30 jan een gesprek is erg laat idd. deze aanval is van begin September, dus ook al even, maar binnen 6 weken kom je toch niet in aanmerking voor een operatie zei de neuro. Maar goed, dit is al langer en heel duidelijk te zien.
helaas blijft daarna die tussen wervel schijf gewoon slecht zoals ie nu is. Maar goed, de zenuw moet vrij. En dat losse stukje weg.
Ik ben bij de agis, maar ze waren wel aardig, dus ben benieuwd. desnoods voor de feestdagen hoor. kan me voorstellen dat er dan een plek is, maar ben ik er mooi vanaf.
de afstand boeite me ook even niet. Ik kom uit Almere, maar ben verwezen naar Amsterdam, het st Lucas. Ik heb wel een kind, maar hij zei een opname voor 3 dagen , dus redden we wel....
Heb al heel veel in het ziekenhuis gelegen en dan wil ie wel bij me zijn, maar heb dit uitgelegd en pak alles, als het maar wel goed is.
Succes voor je man alvast. waar zit het bij hem? Waar komen jullie dan vandaan dat ze met leiderdorp kwamen en bij welke verz heb je dit geregeld?
Overigens heb ik ook Duitsland en belgie gevraagd.
Tigarida schreef:Tijd komt raad,elke ervaring is anders maar laten we wel van het positieve uitgaan,
dat het allemaal beter wordt dan,nu belemmert het je dagelijks leven.
Citaat:Mijn man las gisteren in de krant een artikel over een amerikaanse chiropractor dr R.E Conger, die hier in Nederland praktijk hield....................etc etc