Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Frozenstar schreef:Goed nieuws mensen!
Woensdag avond mag ik met proefverlof naar huis. Vrijdag ochten nog een mri, moet ik 's ochtends in het ziekenhuis zijn, en daarna waarschijnlijk met ontslag!
YES!
Flew schreef:*brakke Flew en vriend melden zich.
We waren om 12 uur weer thuis.
Maar het was leuk om je weer even te zien, jammer dat dat in het ziekenhuis was.
Mij kun je trouwens op gaan vegen, heb vandaag de oproep gekregen en daar vermelden ze doodleuk in dat ik voorafgaand aan het onderzoek 2 injecties krijg en een paar dagen mn enkel niet mag belasten. Klóothommels.
Frozenstar schreef:Ik heb geen rollator, ik heb krukken. (gelukkig)
Heb 1½ meter gelopen vandaag!
Ze zijn er nog steeds niet achter wat het nou is..Helaas..
Even een veer voor Flew en haar vriend. Die zijn vandaag uit Groningen helemaal naar mij toe gekomen voor een uurtje
En ik wil alle mensen bedanken voor de steun die ik heb gekregen van jullie. En alle kaartjes.
Kimmie_girl bedankt meid, dat je er voor me bent geweest en dat je dit topic hebt opgezet.![]()
Frozenstar schreef:Flew schreef:*brakke Flew en vriend melden zich.
We waren om 12 uur weer thuis.
Maar het was leuk om je weer even te zien, jammer dat dat in het ziekenhuis was.
Mij kun je trouwens op gaan vegen, heb vandaag de oproep gekregen en daar vermelden ze doodleuk in dat ik voorafgaand aan het onderzoek 2 injecties krijg en een paar dagen mn enkel niet mag belasten. Klóothommels.
Oohhh
Ik kom jou ook opzoeken hoor (als ik tegen die tijd weer kan lopen)
Komt wel goed!
Ohja...
IK BEN THUIS!!