Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ze zijn er beetje op de verkeerde plaats afgegaan maar vind het wel best zo!! Ik eet nu alweer redelijk normaal hoor. Dus zal vast niet zo lang meer duren..
maar goed er zijn wel ergere dingen.. gaan wel met mule nog een poging doen om de kl88 te verminderen dmv een bitje snachts om de druk van de gewrichten af te halen (dat wat eigk de operatie had moeten doen) 
en heb nog steeds een spleet ( wel stuk minder).. Tot 3x toe beloofde hij de draad er in te zetten en elke keer weer doet ie het toch niet.. Nu moet ik pas 10Okt terug komen, dan zit mijn schroef er al 3maanden in en hoort ie er dus uit te gaan.. Maar mij schroef is vorige week WEER los geschoten dus alles vertraagd nog al. Dat ie in oktober er uit mag kan ik dus wel vergeten :@
snap wel dat je het goed zat bent, ken het gevoel.. even doorbijten!!

Ik baal daar wel van want ik ga 19oktober voor 17dagen naar indonesie en had die schroef er graag uitgehad!

bij mij is alles nog steeds hetzelfde, ga voor second opinion naar andere chirurg mmaar ben nog aant uitzoeken wie de beste van nederland is, wss word dan het gewricht zelf geopereerd en gaan ze de kom bij schaven (mijn kop is te groot voor de kom) maar wacht het nog ff af ben het een beetje zat dat gehannes aan me mond
als het echt niet kan zal hij het niet doen, maar proberen kan altijd