Daar ben ik weer hoor!
Moest iets langer blijven dan verwacht. Ben gisteren aan het eind van de middag thuis gekomen.
De operatie is geslaagd, en er waren gelukkig geen complicaties. Moet zeggen dat het me mee is gevallen, de wond zelf doet niet echt zeer, is meer een raar gevoel van binnen in mijn hals bij mijn luchtpijp en slokdarm dan dat het echt pijn doet. Maar mijn keel.......die is echt zwaar naar de PIIIEEEP.
Mijn kraag...dat is echt de grootste afknapper van alles. Mij was een zachte kraag beloofd na de operatie maar omdat ik die harde al 9 weken om heb zijn mijn spieren in mijn nek te slap geworden om de boel bij elkaar te houden. Nu dus weer 6 wkn met die harde kraag en daarna pas een zachte
Maar als ik nu een zachte om zou doen en de boel groeit verkeerd aan elkaar vast ben ik verder van huis want dan kunnen ze er nooit meer bij. Dus...accepteren en met de harde kraag blijven lopen.
vallie schreef:Ik ben ook per brancard gegaan en alles gestut.Had gelukkig toevallig chaps aan. Welk ziekenhuis ga je heen Novuce?
Was al naar het ziekenhuis toen je deze vraag stelde, maar ik lag in het MCA in Alkmaar