Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nicolletje schreef:Soms zit ik tv te kijken en dan lacht iemand om wat grappigs en dan heb ik dat gemist
Dan kijk ik wel, maar ik kijk niet echt...
Nashke schreef:ja, ook zoiets, lezen kan ik echt niet! ik ben continue afgeleid, waardoor het soms eens voorkomt dat ik al 3paginas verder zit en echt GEEN IDEE heb WAt ik heb gelezen...En dan moet ik altijd alles opnieuw lezen hahah beetje moeilijk uitgelegd, maar sommige hier zullen wel begrijpen wat ik bedoel(hoop ik)
Nicolletje schreef:Soms zit ik tv te kijken en dan lacht iemand om wat grappigs en dan heb ik dat gemist
Dan kijk ik wel, maar ik kijk niet echt...
Cheveyo schreef:Ik kan ook zo naar een zwartbeeld blijven kijken, niet in de gaten dan
TurdusMerula schreef:Ik heb niet het hele topic gelezen, maar wil even zeggen dat hersenstorm een leuke site is over adhd en add en aanverwanten.
Is ook een checklist en een leuk alternatief deel, 'hoera, ik heb adhd'. Zeker de moeite waard.
Ik heb adhd-diagnose. Als je nog vragen hebt hoor ik het wel.
sjemie schreef:Ik heb last van álles uit die lijst, maar ben er nooit op getest.
hildetc schreef:iedereen kan zich in veel van die dingen herkennen, omdat er ook veel kenmerken tussen zitten die je ook kunt hebben als je geen add hebt. als je je in veel van deze kenmerken kunt herkennen wil dat niet direct zeggen dat je add hebt. als ik deze lijst doorkijk herken ik ook veel punten in mezelf, maar ik weet zeker dat ik geen add heb. ik vind deze lijsten dus ook een beetje 'eng' om hier te plaatsen om deze redenen.