Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chiqa schreef:Grappig heb dit topic elders lopen en daar heerst toch een minder veroordelende sfeer.
Bijzonder...
eefangel schreef:Chiqa schreef:Grappig heb dit topic elders lopen en daar heerst toch een minder veroordelende sfeer.
Bijzonder...
misschien heb je daar minder kritische mensen rondhangen of zo?
katiavl schreef:Op het rokers are us forum?
Citaat:oordeel niet als je niet weet waar je over kletst Katiavl...dat maakt het een stuk
overtuigender....
Citaat:En vroeger dan? Rookte bijna iedereen... Ik ben er niet slechter van ter wereld gekomen en een hoop met mij dacht ik zo...
eefangel schreef:Chiqa schreef:Grappig heb dit topic elders lopen en daar heerst toch een minder veroordelende sfeer.
Bijzonder...
misschien heb je daar minder kritische mensen rondhangen of zo?
iefke schreef:Nou, heb in psychiatrie gewerkt en daar waren meiden met Anorexia die gewoon zwanger zijn geworden...
Ik vind roken iets wat je zelf kiest, terwijl Anorexia je overkomt....
Barco schreef:
Als je ook maar iets bewusts doet wat nadelig voor je ongeboren kind kan zijn (dus roken, alcohol nuttigen, drugs gebruiken etc.) ben je zo egoistisch bezig.
Een kind vraagt er niet om geboren te worden. Mensen zijn aan hun kinderen verplicht om alle omstandigheden zo optimaal mogelijk te maken.
katiavl schreef:iefke schreef:Nou, heb in psychiatrie gewerkt en daar waren meiden met Anorexia die gewoon zwanger zijn geworden...
Ik vind roken iets wat je zelf kiest, terwijl Anorexia je overkomt....
Effie off topic, maar de eisprong word toch voorkomen? Door het lichaam?